PDA

View Full Version : Leterme en Bart De Wever moorden kleuterschool uit


Jazeker
11 december 2007, 11:02
Echt waar!

HAMC
11 december 2007, 11:03
Waalse kleuterschool mag ik hopen?

Jazeker
11 december 2007, 11:15
Bloed overal. Best wel een rare vis. En vandeurzen heeft het bloed gedronken. Wie gelooft die mensen nog? En ze spelen de simpsons na.

Tommm
11 december 2007, 11:26
Kleuterschool niet, maar het land op zijn gat leggen en veel haat veroorzaken, dat wel.

Mitgard
11 december 2007, 11:29
weer een rechtse die door het lint gaat.
van jazeker had ik toch meer coolness verwacht eigenlijk.

Jazeker
11 december 2007, 11:33
weer een rechtse die door het lint gaat.
van jazeker had ik toch meer coolness verwacht eigenlijk.

Bekijk mijn onderschrift eens, liefje. 8-)

winnezele
11 december 2007, 11:40
Kleuterschool niet, maar het land op zijn gat leggen en veel haat veroorzaken, dat wel.
Waar haal jij 'haat'? Als de waarheid al niet meer gezegd mag worden. Lees eens de Waalse pers, daar hoor je pas haat.
'Land op zijn gat'? Heb je nu nog niet door dat er iets fundamenteels moet gebeuren met België om dat het niet op zijn gat zou geraken. Dat hebben YLT Vandeurzen en BDW nu kuunnen wijs maken aan gans België.
En wees nu es eerlijk, het land ligt niet op zijn gat hoor. dit is enkel een dooddoener.

Kortaf
11 december 2007, 11:44
Kleuterschool niet, maar het land op zijn gat leggen en veel haat veroorzaken, dat wel.

Niet panikeren, mijn beste, het komt wel goed.

Zwartengeel
11 december 2007, 11:46
Toch niet met wapens van Waalse makelij, mag ik hopen?

Jazeker
11 december 2007, 11:47
Toch niet met wapens van Waalse makelij, mag ik hopen?

Ah nee, he. Doodgeklopt met military-degree schermen van Barco.

illegal_alien
11 december 2007, 12:39
Waalse kleuterschool mag ik hopen?

Nu vindt ge uw eigen wel stoer zeker?

Dus gij zou een waalse kleuterschool binnenstappen en uitmoorden? Doe dat dan maar niet in ons dorp, of ge knalt 40% vlamingen af.

Ik vind uw antwoord walgelijk!

Dronkoers
11 december 2007, 12:43
Nu vindt ge uw eigen wel stoer zeker?

Dus gij zou een waalse kleuterschool binnenstappen en uitmoorden? Doe dat dan maar niet in ons dorp, of ge knalt 40% vlamingen af.

Ik vind uw antwoord walgelijk!


Welkom op k&k m'n beste :-D

Kortaf
11 december 2007, 12:43
Nu vindt ge uw eigen wel stoer zeker?

Dus gij zou een waalse kleuterschool binnenstappen en uitmoorden? Doe dat dan maar niet in ons dorp, of ge knalt 40% vlamingen af.

Ik vind uw antwoord walgelijk!

En ik vind uw antwoord bijzonder vermakelijk.

Jaani_Dushman
11 december 2007, 12:49
Leterme en Bart De Wever moorden kleuterschool uit.Het is illegaal om zomaar Le Soir-artikels te copy-paste'en.

illegal_alien
11 december 2007, 12:50
En ik vind uw antwoord bijzonder vermakelijk.

Ongetwijfeld.

Ik betreur de dag dat uw 2 hersencellen met mekaar leren communiceren :roll:

Kortaf
11 december 2007, 12:53
Ik betreur de dag dat uw 2 hersencellen met mekaar leren communiceren :roll:

Zet u maar op uw gemak, die dag zal nog wel een tijdje uitblijven. :rofl:

illegal_alien
11 december 2007, 13:01
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Sorry.

Dat je opkomt voor je rechten, OK. Dat je vind dat het land moet gesplitst worden, OK. Dat je het VB verheerlijkt, OK. Vrije meningsuiting is er, en das maar goed ook. Maar bij zoiets zeggen "ik mag hopen dat het een waalse kleuterschool was", sorry dat snap ik niet.

Waarschijnlijk heeft de idioot van dienst die deze post gezet heeft dan ook zelf geen kinderen en moet hij enkel maar zijn eigen zielige reet in veiligheid brengen. Sorry gasten, dit kan er bij mij niet in.

BigF
11 december 2007, 13:03
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Sorry.

Dat je opkomt voor je rechten, OK. Dat je vind dat het land moet gesplitst worden, OK. Dat je het VB verheerlijkt, OK. Vrije meningsuiting is er, en das maar goed ook. Maar bij zoiets zeggen "ik mag hopen dat het een waalse kleuterschool was", sorry dat snap ik niet.

Waarschijnlijk heeft de idioot van dienst die deze post gezet heeft dan ook zelf geen kinderen en moet hij enkel maar zijn eigen zielige reet in veiligheid brengen. Sorry gasten, dit kan er bij mij niet in.
Iets in mij zegt dat gij het niet lang uit gaat houden hier...
;-)

Anna List
11 december 2007, 13:04
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Sorry.

Dat je opkomt voor je rechten, OK. Dat je vind dat het land moet gesplitst worden, OK. Dat je het VB verheerlijkt, OK. Vrije meningsuiting is er, en das maar goed ook. Maar bij zoiets zeggen "ik mag hopen dat het een waalse kleuterschool was", sorry dat snap ik niet.

Waarschijnlijk heeft de idioot van dienst die deze post gezet heeft dan ook zelf geen kinderen en moet hij enkel maar zijn eigen zielige reet in veiligheid brengen. Sorry gasten, dit kan er bij mij niet in.

al ooit van ironie gehoord ? :roll: alsof al de verwijten of oplossingen die de laatste dagen gelanceerd worden niet even 'van de pot gerukt' zijn ?!

illegal_alien
11 december 2007, 13:05
Iets in mij zegt dat gij het niet lang uit gaat houden hier...
;-)

Dat kan enkel de tijd uitwijzen. Maar tegen dit verzet ik mij.

illegal_alien
11 december 2007, 13:05
al ooit van ironie gehoord ? :roll: alsof al de verwijten of oplossingen die de laatste dagen gelanceerd worden niet even 'van de pot gerukt' zijn ?!

Dit heeft niks, nul komma nul met ironie te maken en dat weet jij even goed als ik.

Dronkoers
11 december 2007, 13:07
Dat kan enkel de tijd uitwijzen. Maar tegen dit verzet ik mij.

Dan hebben we het nog niet over brutale anale verkrachting gehad :-D

Savatage
11 december 2007, 13:07
Nu vindt ge uw eigen wel stoer zeker?

Dus gij zou een waalse kleuterschool binnenstappen en uitmoorden? Doe dat dan maar niet in ons dorp, of ge knalt 40% vlamingen af.

Ik vind uw antwoord walgelijk!

LOL :rofl:

illegal_alien
11 december 2007, 13:08
Lach maar. Dat kunnen de azijnpissers sowieso te weinig.

Anna List
11 december 2007, 13:11
Dit heeft niks, nul komma nul met ironie te maken en dat weet jij even goed als ik.

ge vergist u minstens 2 keer

1 er is niks mis met HAMC zijn gevoel voor humor
2 als ge denkt te weten wat ik weet of denk

ps voor de duidelijkheid : ik heb met de opmerking van HAMC goed gelachen omdat ik weet dat ze ironisch bedoeld was.
pps ik denk dat BigF gelijk gaat krijgen (pas op en dat denk ik niet dikwijls (voor ge denkt dat ik dat wsl dikwijls denk))

Anna List
11 december 2007, 13:12
Lach maar. Dat kunnen de azijnpissers sowieso te weinig.

wel die gedachte kan ik volkomen met u delen !
ik veronderstel alleen dat we een andere definitie gaan hanteren ...

BigF
11 december 2007, 13:13
pps ik denk dat BigF gelijk gaat krijgen (pas op en dat denk ik niet dikwijls (voor ge denkt dat ik dat wsl dikwijls denk))

Denkt ge?

Anna List
11 december 2007, 13:14
Denkt ge?
veeeeel !!! :-D

Jaani_Dushman
11 december 2007, 13:16
Maar tegen dit verzet ik mij.Oho. Het verzet tegen de ironie begint zich te organiseren.
Voor God, vaderland en de strijd tegen humor!

illegal_alien
11 december 2007, 13:17
Oho. Het verzet tegen de ironie begint zich te organiseren.
Voor God, vaderland en de strijd tegen humor!

kijk kijk, nu ist ineens ironie omdat er iemand het haatdiscours durft te pareren

Dronkoers
11 december 2007, 13:18
kijk kijk, nu ist ineens ironie omdat er iemand het haatdiscours durft te pareren

Allez, lach eens.. :-D

duveltje382
11 december 2007, 13:21
Echt waar!

Oei :?
Kan ik een link van deze verschrikking krijgen

Jazeker
11 december 2007, 13:26
Het is illegaal om zomaar Le Soir-artikels te copy-paste'en.

:rofl:

Wie zegt dat het niet van de RTBF kwam?

Jaani_Dushman
11 december 2007, 13:26
Oei :?
Kan ik een link van deze verschrikking krijgenHet Onwettig Marsmannetje zal u daar snel een artikel over opsturen.

Monocle
11 december 2007, 13:33
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Sorry.

Dat je opkomt voor je rechten, OK. Dat je vind dat het land moet gesplitst worden, OK. Dat je het VB verheerlijkt, OK. Vrije meningsuiting is er, en das maar goed ook. Maar bij zoiets zeggen "ik mag hopen dat het een waalse kleuterschool was", sorry dat snap ik niet.

Waarschijnlijk heeft de idioot van dienst die deze post gezet heeft dan ook zelf geen kinderen en moet hij enkel maar zijn eigen zielige reet in veiligheid brengen. Sorry gasten, dit kan er bij mij niet in.

Beste Illegal Alien,

U bevindt zich hier in het K&K (Koetjes & Kalfjes) - gedeelte, alles wat hier gepost wordt moet je met een duidelijke knipoog nemen (behalve als het over de erectieproblemen van Mitgard gaat, daarmee wordt hier niet gelachen). Dat HAMC het hier een beetje bont maakt moet je ook in de juiste context kunnen plaatsen, hij is namelijk een verdoken Waal. Voor de rest kan je hier alles plaatsen en doen, alleen moet je opletten dat je niet op bepaalde lange tenen stapt. (ttz. op die van de moderatie)

duveltje382
11 december 2007, 13:35
Het Onwettig Marsmannetje zal u daar snel een artikel over opsturen.
Ik mag het hopen,wat ik zit vol spaning alle journaals te beluisteren,iemand van mars zij je :roll:

Jazeker
11 december 2007, 13:36
Best wel een rare vis die Vandeurzen. Hij zou bloed van FRbelgen drinken. De VL zeggen daarover niets op het nieuws maar dat is het beeld dat de FRbelgen hebben. Hij zou maar eens moeten zwijgen.

Jaani_Dushman
11 december 2007, 13:38
Ik mag het hopen,wat ik zit vol spaning alle jornaals te beluisteren,iemand van mars zij je :roll:Het gaat vermoedelijk over een emotionele reactie nadat FDF'ers in Wezembeek-Oppem eerder al een Nederlandstalige kleuter wurgden door middel van een speelkasteel.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF11122007_001

vlijmscherp
11 december 2007, 13:43
Kleuterschool niet, maar het land op zijn gat leggen en veel haat veroorzaken, dat wel.

Tommm, het zijn de Franstalige politici die het land op z'n gat leggen, het zijn de Franstaligen in de rand en de Brusselse kranten die haat verspreiden tov Vlamingen, draai de zaken niet om.

Als linkse zou je zeker moeten weten dat het net de Franstaligen zijn die de solidariteit bedreigen.

Kortaf
11 december 2007, 14:04
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen.

Niemand snapt dat.

Zoals iedereen snapt dat de draadtitel een persiflage is. Gij ook, daarom hebt ge er u niet tegen verzet. Waarom ge u dan wel stoort aan die welbewuste post, is mij een raadsel.

illegal_alien
11 december 2007, 14:11
Niemand snapt dat.

Zoals iedereen snapt dat de draadtitel een persiflage is. Gij ook, daarom hebt ge er u niet tegen verzet. Waarom ge u dan wel stoort aan die welbewuste post, is mij een raadsel.

Mijn dochters zitten in een waalse kleuterschool... ge leest hier zoveel van die extreme dingen, er wordt zo licht overgegaan. Ik ga daar op het forum van Le Soir ook tegenin hoor als de harde kern van Luik of Charleroi begint...

Kortaf
11 december 2007, 14:17
Mijn dochters zitten in een waalse kleuterschool...


Ik begrijp uw reactie. Toch blijft het een persiflage. Want het gaat om een kleuterschool, of het nu een Vlaamse of een Waalse is doet er imho weinig toe.

Anna List
11 december 2007, 15:03
Mijn dochters zitten in een waalse kleuterschool...

nu begrijp ik uw reactie pas ten volle ... (dank Kortaf)

Kim
11 december 2007, 18:43
weer een rechtse die door het lint gaat.
van jazeker had ik toch meer coolness verwacht eigenlijk.

Hij zal geen plaats meer hebben in z'n handtekening dus start ie zelf maar een onnozel threadje op.

Wel grappig dat die kerel danig bezeten is door uitlatingen die pro Belgisch zijn en ze als "krankzinnig" wil afschilderen.

Dronkoers
11 december 2007, 18:49
Hij zal geen plaats meer hebben in z'n handtekening dus start ie zelf maar een onnozel threadje op.

Wel grappig dat die kerel danig bezeten is door uitlatingen die pro Belgisch zijn en ze als "krankzinnig" wil afschilderen.

Normaal hou ik mij bij zulke dingen buiten, maar die uitlatingen kunnen nu ook niet echt bij "pro-belgisch" klasseren eh?

Kim
11 december 2007, 18:51
Normaal hou ik mij bij zulke dingen buiten, maar die uitlatingen kunnen nu ook niet echt bij "pro-belgisch" klasseren eh?

Kritiek geven op Leterme en Dewever is not done (volgens sommigen) en dan beland je in de handtekening van een aantal mensen.

Zelfs al uit je geen kritiek, dan nog sta je in de handtekening (kijk maar naar mij :p).

Zwartengeel
11 december 2007, 19:01
Kritiek geven op Leterme en Dewever is not done (volgens sommigen) en dan beland je in de handtekening van een aantal mensen.

Er is wel een verschil tussen gefundeerde kritiek of het inhoudloze gezwets dat hier op dit forum veelvuldig neergekwakt wordt. Hoeveel belachelijke posts met een hoog Godwin-gehalte hebben we hier bijvoorbeeld al over BDW niet moeten lezen de laatste tijd?

Dronkoers
11 december 2007, 19:01
Kritiek geven op Leterme en Dewever is not done (volgens sommigen) en dan beland je in de handtekening van een aantal mensen.

Zelfs al uit je geen kritiek, dan nog sta je in de handtekening (kijk maar naar mij :p).

ten eerste heb ik me niet te moeien wat Jazeker in zijn handtekening zet, maar langs de andere kant was het ook geen lovende boodschap eh ;-)

DebianFox
11 december 2007, 19:16
weer een rechtse die door het lint gaat.
van jazeker had ik toch meer coolness verwacht eigenlijk.

SV Zulte-Waregem!

Kim
11 december 2007, 19:37
Er is wel een verschil tussen gefundeerde kritiek of het inhoudloze gezwets dat hier op dit forum veelvuldig neergekwakt wordt. Hoeveel belachelijke posts met een hoog Godwin-gehalte hebben we hier bijvoorbeeld al over BDW niet moeten lezen de laatste tijd?

Kleine opmerking: hoeveel inhoudsloos gezwets staat hier niet op het forum dat niet over BDW gaat?

Kim
11 december 2007, 19:38
maar langs de andere kant was het ook geen lovende boodschap eh ;-)

Er zit een nog minder lovende historie achter die Jazeker wijselijk verzwijgt.

Dronkoers
11 december 2007, 19:47
Er zit een nog minder lovende historie achter die Jazeker wijselijk verzwijgt.

Als hij het verzwijgt... hoe kun jij het dan weten? :mrgreen:

Zwartengeel
11 december 2007, 19:50
Kleine opmerking: hoeveel inhoudsloos gezwets staat hier niet op het forum dat niet over BDW gaat?

Ik heb het hier wél over BDW.

Heftruck
11 december 2007, 20:08
Het is illegaal om zomaar Le Soir-artikels te copy-paste'en.

:rofl:

Kim
11 december 2007, 20:42
Ik heb het hier wél over BDW.

Waarom mag er geen (al dan niet inhoudsloze) kritiek geuit worden op BDW? Is BDW God?

Kim
11 december 2007, 20:46
Als hij het verzwijgt... hoe kun jij het dan weten? :mrgreen:

Tja, de wondere wereld der ervaring...

Kim
11 december 2007, 20:46
:rofl:

Ga je nu morgen naar die übercoole stylist? :-P

Dronkoers
11 december 2007, 20:55
Tja, de wondere wereld der ervaring...

Mag ik daarvan uitgaan dat ge al irl met hem in de clinch hebt gelegen?

Kim
11 december 2007, 21:01
Mag ik daarvan uitgaan dat ge al irl met hem in de clinch hebt gelegen?

irl niet, en dat zal er ook niet van komen.

HAMC
11 december 2007, 21:11
Nu vindt ge uw eigen wel stoer zeker?

Dus gij zou een waalse kleuterschool binnenstappen en uitmoorden? Doe dat dan maar niet in ons dorp, of ge knalt 40% vlamingen af.

Ik vind uw antwoord walgelijk!

Hela, mogen we niet meer lachen of wat? Seffens krijgt u nog een beroerte.

Zwartengeel
11 december 2007, 21:11
Waarom mag er geen (al dan niet inhoudsloze) kritiek geuit worden op BDW? Is BDW God?

Zoiets gratuits als onderstaande klasseer jij dus onder 'kritiek'? :roll:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3137805&postcount=11

HAMC
11 december 2007, 21:18
Dat HAMC het hier een beetje bont maakt moet je ook in de juiste context kunnen plaatsen, hij is namelijk een verdoken Waal.


:rofl: :rofl: :rofl:


Ik zit mij daar druk te maken op het verkiezing 2007 forum en het is hier dat er te lachen valt, en hoe.

Toen ik deze draad zag had ik het niet direkt gedacht maar ik moet zeggen dat deze draad volgens mij een van de beste is die ik de laatste tijd gezien heb, zelden zo gelachen, en ik ben nog maar op pagina 2.

Kim
11 december 2007, 21:20
Zoiets gratuits als onderstaande klasseer jij dus onder 'kritiek'? :roll:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3137805&postcount=11 (http://forum.politics.be/showpost.php?p=3137805&postcount=11)

En de inhoudsloze kritiek naar Belgicisten (of pro Belgische mensen) negeer je simpelweg?

Kom zeg, het komt hier niet alleen van "onze" kant hoor. Er is genoeg inhoudsloze kritiek van Vlaamse kant.

Deze topic is er o.a. ook een voorbeeld van.

Jaani_Dushman
11 december 2007, 21:31
En de inhoudsloze kritiek naar Belgicisten (of pro Belgische mensen) negeer je simpelweg?

Kom zeg, het komt hier niet alleen van "onze" kant hoor. Er is genoeg inhoudsloze kritiek van Vlaamse kant.

Deze topic is er o.a. ook een voorbeeld van.Wij hebben de nobele taak het universum in evenwicht te houden. Maar als ik bepaalde van je "medestanders" lees, moet je constateren dat zoiets een loodzware opdracht is.

Kim
11 december 2007, 21:32
Wij hebben de nobele taak het universum in evenwicht te houden. Maar als ik bepaalde van je "medestanders" lees, moet je constateren dat zoiets een loodzware opdracht is.

Tja... ik ben niet verantwoordelijk voor de uitspraken van mijn "medestanders".

Net zoals jij niet verantwoordelijk bent voor de uitspraken van sommige van jouw "medestanders".

Maar het is jammer dat sommigen altijd maar blijven veralgemenen... Enfin, niet mijn probleem.

HAMC
11 december 2007, 21:44
En de inhoudsloze kritiek naar Belgicisten (of pro Belgische mensen) negeer je simpelweg?

Kom zeg, het komt hier niet alleen van "onze" kant hoor. Er is genoeg inhoudsloze kritiek van Vlaamse kant.

Deze topic is er o.a. ook een voorbeeld van.

Kim, laat ons het anti-Belgisch en het pro-Belgisch gewoon achter ons laten, we gaan samen voor een onafhankelijk Vlaanderen.

Kim
11 december 2007, 21:47
Kim, laat ons het anti-Belgisch en het pro-Belgisch gewoon achter ons laten, we gaan samen voor een onafhankelijk Vlaanderen.

Even denken...




























...





























...






















Toch maar niet. :-)

HAMC
11 december 2007, 22:10
:)

Dronkoers
11 december 2007, 22:19
Er is hoop... ze heeft toch 4 seconden op 'enter' gedrukt, en af en toe "..." tussengezet ;-)

Jazeker
11 december 2007, 22:44
Hij zal geen plaats meer hebben in z'n handtekening dus start ie zelf maar een onnozel threadje op.

Wel grappig dat die kerel danig bezeten is door uitlatingen die pro Belgisch zijn en ze als "krankzinnig" wil afschilderen.

Beste Kim,

Mijn draadje was bedoeld als persiflage op zekere personen die hier sinds 10 juni in elke draad hun jankende angst tav. Leterme of Vandeurzen of DW komen uiten - niet toevallig de lieve mensen uit het franstaligenland die hier zoveel mogelijk de vlamingen komen uitmaken (hun superieure taal, aldus straatrue e.d.) om toch maar te zorgen dat we weer van hen gaan houden. Zoiets als de "Hans1" account doet (ik denk dat je beter dan ik geplaatst bent om te weten of er nu 1 of meerdere personen achter die account zitten), gewoon in ieder draadje een liefst zo onzinnig mogelijke commentaar plaatsen die de Vlamingen moet beledigen. Je kan in mijn onderschrift genoeg voorbeelden vinden van oude belgen die doorschieten. Je moet die boel allemaal eens lezen. Geef toe dat het nergens meer op slaat. Dat jij er tussen staat is omdat je verkoos om het ZELF op het forum te gooien want anders had het er nooit gestaan. Ik haal het gerust weer weg op eenvoudig verzoek.

illegal_alien
11 december 2007, 22:59
Hela, mogen we niet meer lachen of wat? Seffens krijgt u nog een beroerte.

Gij moogt zoveel lachen als ge wilt, dat is uw goed recht. Net zoals het mijn goed recht is te zeggen dat uw uitspraak walgelijk is. Er zal maar eens een geflipte VB'er zoiets lezen en het doen. Maar ja, als gij maar kunt lachen zeker. Hebt ge zelf kinderen achterhespC?

Duupje
11 december 2007, 23:09
Gij moogt zoveel lachen als ge wilt, dat is uw goed recht. Net zoals het mijn goed recht is te zeggen dat uw uitspraak walgelijk is. Er zal maar eens een geflipte VB'er zoiets lezen en het doen. Maar ja, als gij maar kunt lachen zeker. Hebt ge zelf kinderen achterhespC?

Volgens mij hebde iets gegeten dat u niet bekomen is vandaag éh illegale ?:evil:

HAMC
12 december 2007, 00:13
Gij moogt zoveel lachen als ge wilt, dat is uw goed recht. Net zoals het mijn goed recht is te zeggen dat uw uitspraak walgelijk is.

Het is toch iets meer genuanceerd dan dat. Ik lach omdat het grappig is, uw uitspraak daarentegen is gewoon niet waar.



Er zal maar eens een geflipte VB'er zoiets lezen en het doen. Maar ja, als gij maar kunt lachen zeker.

Dat zou mijn verantwoordelijkheid zijn?



Hebt ge zelf kinderen achterhespC?
:rofl: AchterhespC, die is goed. :rofl:

2 stuks.

Monocle
12 december 2007, 08:38
:rofl: :rofl: :rofl:


Ik zit mij daar druk te maken op het verkiezing 2007 forum en het is hier dat er te lachen valt, en hoe.

Toen ik deze draad zag had ik het niet direkt gedacht maar ik moet zeggen dat deze draad volgens mij een van de beste is die ik de laatste tijd gezien heb, zelden zo gelachen, en ik ben nog maar op pagina 2.

En dat allemaal om ... dit (http://forum.politics.be/showpost.php?p=3138994&postcount=2) ;)

Anna List
12 december 2007, 09:19
En dat allemaal om ... dit (http://forum.politics.be/showpost.php?p=3138994&postcount=2) ;)


eih da's echt slechte wil hé, dat nog eens herhalen !!! honte !!!

Monocle
12 december 2007, 09:20
eih da's echt slechte wil hé, dat nog eens herhalen !!! honte !!!


Kunnen we er nog eens over doorbomen :lol:

Duvelke
12 december 2007, 11:08
Echt waar!
bron?

Zwartengeel
12 december 2007, 11:10
bron?

www.rtbf.be (http://www.rtbf.be)

HAMC
12 december 2007, 11:18
En dat allemaal om ... dit (http://forum.politics.be/showpost.php?p=3138994&postcount=2) ;)

Jaag onze vriend nog wat de bomen in ja. :)

Anna List
12 december 2007, 11:21
Jaag onze vriend nog wat de bomen in ja. :)

8O 8O 8O .... en wie hoort er in de bomen ???

inkopper hoor ...

maar allez, t is toch al niet meer zo direct ;-)

HAMC
12 december 2007, 11:23
8O 8O 8O .... en wie hoort er in de bomen ???

inkopper hoor ...

maar allez, t is toch al niet meer zo direct ;-)

Ja, seffens ben ik ook nog racist.

Anna List
12 december 2007, 11:26
seffens ?! :lol:

illegal_alien
12 december 2007, 11:26
Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

Misschien een slag van de vlaggestok gekregen tijdens de laatse vaandelzwaaisessie aan de Ijzertoren?

Jazeker
12 december 2007, 11:27
bron?

http://www.lesoir.be/

HAMC
12 december 2007, 11:32
seffens ?! :lol:

Shweinhund.


:rofl:

HAMC
12 december 2007, 11:33
Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

Misschien een slag van de vlaggestok gekregen tijdens de laatse vaandelzwaaisessie aan de Ijzertoren?

Niemand verplicht u hier te participeren in het gesprek.

Anna List
12 december 2007, 11:37
Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

Misschien een slag van de vlaggestok gekregen tijdens de laatse vaandelzwaaisessie aan de Ijzertoren?

of tegen nen bol van t atomium gelopen natuurlijk, wie zal t zeggen !

of had je gedacht dat ik nu lafhartig de Waalse folklore ging attaqueren ? :lol: :lol: :lol:

Anna List
12 december 2007, 11:38
Shweinhund.


:rofl:

ziedet !!! vuile Moffenfreund ! ... nu gade lelijk door de mand ze ! :-P


"Allons enfants de la patrie, le jour de gloire est arrivé !"

Anna List
12 december 2007, 11:41
Gij moogt zoveel lachen als ge wilt, dat is uw goed recht. Net zoals het mijn goed recht is te zeggen dat uw uitspraak walgelijk is. Er zal maar eens een geflipte VB'er zoiets lezen en het doen. Maar ja, als gij maar kunt lachen zeker. Hebt ge zelf kinderen achterhespC?


ik snap niet dat gij Hamc zo attaqueert ze, hij is verdorie onze expert 'federale instellingen' ... 8-)

HAMC
12 december 2007, 11:43
ik snap niet dat gij Hamc zo attaqueert ze, hij is verdorie onze expert 'federale instellingen' ... 8-)

Hahahah.

Je bent precies goed gezind vandaag Anna? :)

Anna List
12 december 2007, 11:45
Hahahah.

Je bent precies goed gezind vandaag Anna? :)

ach

stress, teveel werk, vluchtgedrag ... ge kent dat hé ...

Zwartengeel
12 december 2007, 11:46
Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

Misschien een slag van de vlaggestok gekregen tijdens de laatse vaandelzwaaisessie aan de Ijzertoren?

Ik heb nog nooit met een vlaggestok staan vendelzwaaien aan de Ijzertoren en ik ben al evenmin geabonneerd op 't Pallieterke.

Nog cliché's die bevestigd of ontkracht dienen te worden?

Anna List
12 december 2007, 11:49
Ik heb nog nooit met een vlaggestok staan vendelzwaaien aan de Ijzertoren en ik ben al evenmin geabonneerd op 't Pallieterke.

Nog cliché's die bevestigd of ontkracht dienen te worden?

ocharme !

dat abonnement op 't Pallieterke is nochtans echt de moeite ze ! mss iets voor onder de kerstboom ;-)

abonnement op Journaal van MGrammens is evenzeer de moeite !

ne mens kan niet genoeg geinformeerd zijn

HAMC
12 december 2007, 11:49
Ik heb nog nooit met een vlaggestok staan vendelzwaaien aan de Ijzertoren en ik ben al evenmin geabonneerd op 't Pallieterke.

Nog cliché's die bevestigd of ontkracht dienen te worden?

Maar je hebt daar wel naar vendelzwaaiers staan kijken en je koopt het Pallieterke gewoon dinsdags in de boekenwinkel. :)

Anna List
12 december 2007, 11:49
Maar je hebt daar wel naar vendelzwaaiers staan kijken en je koopt het Pallieterke gewoon dinsdags in de boekenwinkel. :)

dat was eigenlijk ook mijn eerste gedacht

Zwartengeel
12 december 2007, 12:13
Maar je hebt daar wel naar vendelzwaaiers staan kijken en je koopt het Pallieterke gewoon dinsdags in de boekenwinkel. :)

Ah, dat verschijnt dus op dinsdag... :-P

Zwartengeel
12 december 2007, 12:15
ocharme !

dat abonnement op 't Pallieterke is nochtans echt de moeite ze ! mss iets voor onder de kerstboom ;-)

abonnement op Journaal van MGrammens is evenzeer de moeite !

ne mens kan niet genoeg geinformeerd zijn

Ik heb enkel 'Doorbraak' in huis...

Anna List
12 december 2007, 12:46
Ik heb enkel 'Doorbraak' in huis...

wantrouw de man van één boek ! ... ;-)

illegal_alien
12 december 2007, 13:14
ik snap niet dat gij Hamc zo attaqueert ze, hij is verdorie onze expert 'federale instellingen' ... 8-)

Dat hij is wat hij wil. Zijn uitspraak was zum kotzen :|

Anna List
12 december 2007, 13:31
Dat hij is wat hij wil. Zijn uitspraak was zum kotzen :|

lap, nog ne moffenfreund door de mand !

de maskers vallen hier af bij bosjes !

Salle Boch !

berre
12 december 2007, 13:35
Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

Misschien een slag van de vlaggestok gekregen tijdens de laatse vaandelzwaaisessie aan de Ijzertoren?lopen twee ijsberen door de woestijn
zegt de ene: goh 't is hier warm
zegt de andere: ja, we zijn in de woestijn, onozelaar

Anna List
12 december 2007, 13:38
lopen twee ijsberen door de woestijn
zegt de ene: goh 't is hier warm
zegt de andere: ja, we zijn in de woestijn, onozelaar

Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

gij lacht gewoon met de opwarming van de aarde of wat ???

en wat als wij Vlamen binnenkort allemaal naar de ardennen moeten omdat het hier onderloopt ?! ... en ! Daar al eens aan gedacht, ja ?!

berre
12 december 2007, 13:41
Kijk, ik besef dat dit het "fun" topic is, maar als dit is wat er onder "fun" verstaan wordt, dan stel ik mij serieuze vragen bij uw normen en waarden.

gij lacht gewoon met de opwarming van de aarde of wat ???

en wat als wij Vlamen binnenkort allemaal naar de ardennen moeten omdat het hier onderloopt ?! ... en ! Daar al eens aan gedacht, ja ?! ik benijd je om je buitengewone scherpzinnigheid

HAMC
12 december 2007, 14:08
Dat hij is wat hij wil. Zijn uitspraak was zum kotzen :|

Hoe komt u tot die stelling, ik wil helemaal niets van u.

illegal_alien
12 december 2007, 14:43
Hoe komt u tot die stelling, ik wil helemaal niets van u.

Kijk we zijn het eens over iets. Ik wil ook niets van u.

illegal_alien
12 december 2007, 14:43
en wat als wij Vlamen binnenkort allemaal naar de ardennen moeten omdat het hier onderloopt ?! ... en ! Daar al eens aan gedacht, ja ?!

Ik denk niet dat ge welkom gaat zijn na de laatste maanden...

Anna List
12 december 2007, 14:55
Ik denk niet dat ge welkom gaat zijn na de laatste maanden...

ge hebt gij daarin niks te zeggen! dat is belgische solidariteit.

Anna List
12 december 2007, 14:56
Kijk we zijn het eens over iets. Ik wil ook niets van u.

8O :-o :-D daar bloeit iets moois !!!

Duupje
12 december 2007, 14:56
ge hebt gij daarin niks te zeggen! dat is belgische solidariteit.

Maak kennis met Anna's liefste kantje ! :-D

Zwartengeel
12 december 2007, 14:57
en wat als wij Vlamen binnenkort allemaal naar de ardennen moeten omdat het hier onderloopt ?! ... en ! Daar al eens aan gedacht, ja ?!

Dan trekken we in het kielzog van Bart De Wever met zijn allen naar Beieren.

Anna List
12 december 2007, 14:58
Maak kennis met Anna's liefste kantje ! :-D

dat behoud ik helemaal voor jou voor hoor lieverd ! :-P

Anna List
12 december 2007, 15:01
Dan trekken we in het kielzog van Bart De Wever met zijn allen naar Beieren.

Der Foster und die Tochter die schossen beide gut !
Der Foster traf ein Hirschelein, die Tochter traf ein Burschelein tief in das junge Herz hinein !
tiralala etc

Duupje
12 december 2007, 15:01
dat behoud ik helemaal voor jou voor hoor lieverd ! :-P

Dit is het uitgelezen moment om te gaan lopen op pol.be ! :twisted:

Anna List
12 december 2007, 15:01
Dit is het uitgelezen moment om te gaan lopen op pol.be ! :twisted:

lol, ik ben mee weg !

HAMC
12 december 2007, 15:11
Kijk we zijn het eens over iets. Ik wil ook niets van u.

Dat is een dooddoener, u antwoord niet op mijn vraag.

Heftruck
12 december 2007, 15:34
Dan trekken we in het kielzog van Bart De Wever met zijn allen naar Beieren.

Daar spreken ze tenminste een leuke taal.

vlijmscherp
12 december 2007, 15:36
Ik denk niet dat ge welkom gaat zijn na de laatste maanden...

gaan we allemaal op de muur van Geraardsbergen staan hé.

illegal_alien
12 december 2007, 15:46
ge hebt gij daarin niks te zeggen! dat is belgische solidariteit.

nu doet ge mij denken aan de haan op de kerktoren :roll: allee, een kiek in uw geval

Anna List
12 december 2007, 16:16
nu doet ge mij denken aan de haan op de kerktoren :roll: allee, een kiek in uw geval

ah ja ? zeker ?

u mag mij als Waal verplichten tot 'solidariteit' met miljardentransfers, maar mogelijke toekomstige wederkerigheid eisen wordt draaien als een kiek op de kerktoren 8O

illegal_alien
12 december 2007, 17:24
ah ja ? zeker ?

u mag mij als Waal verplichten tot 'solidariteit' met miljardentransfers, maar mogelijke toekomstige wederkerigheid eisen wordt draaien als een kiek op de kerktoren 8O

Wat wilt ge nu eigenlijk? Onafhankelijkheid of Belgie???

Ge wilt onafhankelijk zijn tot als het water aan uw kin staat, vanaf dan wilt ge terug Belgie???

Ik ben een "nieuwe" Waal. Geboren en getogen in Vlaanderen, maar onder druk van de stijgende immobilienprijzen verhuisd naar het Waals Gewest.

djimi
15 december 2007, 01:26
Dan trekken we in het kielzog van Bart De Wever met zijn allen naar Beieren.


Mijd wel München, want dat is een rood nest, en vééls te multicul voor jullie gevoelige zieltjes.

Weezer
16 augustus 2010, 18:21
Deze draad (of i.i.g. de helft ervan) wordt weer aardig actueel als ik alle hysterische reacties in het verkiezingsforum lees...

Zwartengeel
16 augustus 2010, 18:28
Deze draad (of i.i.g. de helft ervan) wordt weer aardig actueel als ik alle hysterische reacties in het verkiezingsforum lees...

Nu zou de topictitel waarschijnlijk worden: Bart De Wever moordt Leterme en kleuterschool uit.

Jazeker
16 augustus 2010, 20:25
Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Sorry.

Dat je opkomt voor je rechten, OK. Dat je vind dat het land moet gesplitst worden, OK. Dat je het VB verheerlijkt, OK. Vrije meningsuiting is er, en das maar goed ook. Maar bij zoiets zeggen "ik mag hopen dat het een waalse kleuterschool was", sorry dat snap ik niet.

Waarschijnlijk heeft de idioot van dienst die deze post gezet heeft dan ook zelf geen kinderen en moet hij enkel maar zijn eigen zielige reet in veiligheid brengen. Sorry gasten, dit kan er bij mij niet in.

Met die voorlaatste zin heb je wel gelijk.

Punt uit, schatteke.

Karel Martel B
16 augustus 2010, 20:26
Waalse kleuterschool mag ik hopen?

fait divers.

Den Ardennees
16 augustus 2010, 22:04
Mijd wel München, want dat is een rood nest, en vééls te multicul voor jullie gevoelige zieltjes.

tja, dat hebt ge als men op een oud schuldgevoel probeert in te spelen, hier in België doet links dat ook al jaren met succes