PDA

View Full Version : Lincoln is de tweeëndertigste forummer van de week

Pagina's : [1] 2

Pluche
19 december 2007, 13:16
Het is weer woensdag Duupje heeft Lincoln als haar opvolger gekozen.
Lincoln beschrijft zichzeklf als volgt:

Hallo iedereen;

Met dank aan puud en pluche en de hele forumbende inclusief de moderators, die vandaag ons deze cyberplaats aangeschaft hebben voor zowel politiek als niet-politieke discussies, dit eff terzijde...

Wat betreft over mijzelf;

Zoals bijna iedereen het weet ben ik A-politiek, dwz dat ik tot geen enkele politieke strekking behoor zowel op basis van democratische ideologie als noch politiek-islamisme,.
Volgens mij is de politiek gewoon een theater zoniet een schaakspel waar soms een vuile spel wordt gespeeld, maar dat houdt niet in dat ik geen kritiek/mening heb over een bepaalde wending in de hedendaagse politiek zowel binnenlands als over het buitenland,.

Twee zaken hebben mij geobsedeerd al van toen ik een prutsige kleine kind ben, namelijk en pen met een "witte" blad papier (en als het een grote blad is ,dan is het die dag bij mij een grote feestdag) en ten tweede ; kleine soldaat popjes,.

Dat verklaart waarom ik vandaag mijn interesse schenk aan alles wat met arabische letterkunde betreft ! (Ik had al in de jaren negentig al de oorspronkelijke berberse oud geschrift al bij de hand vooralleer dat bekend werd bij het publiek in marokko !)

Ik heb basisschool gelopen en ook het secundaire onderwijs, en ook zowat allerlei studies gedaan die ik nooit heb kunnen afronden omwille mijn gezondheid, kortom zoiet een beetje van alles gestudeerd,.

Ik ben ook hier geboren en mijn vader is een havenarbeider al sinds de jaren zestig (nu op pensieon), en mijn vader is oorspronkelijk uit de zuiderse souss gebergte uit agadir,.

Voor wie op vakantie gaat, raad ik agadir ten zeerste aan !!!

Mvg. Abrahim lincoln.

Pluche
19 december 2007, 13:17
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?

Firestone
19 december 2007, 14:33
Ik heb alvast het CGKR op de hoogte gebracht dat forumsessies van allochtonen niet met een stickie bedacht worden!

EDIT: amai, dat werkt echt, zo'n klacht bij het CGKR!

Gun
19 december 2007, 19:56
En de anderen het stickie weg?

Kunnen de lege draden niet onzichtbaar gemaakt worden?

Gun
19 december 2007, 20:13
Het is weer woensdag Duupje heeft Lincoln als haar opvolger gekozen.
Lincoln beschrijft zichzeklf als volgt:

Hallo iedereen;

Met dank aan puud en pluche en de hele forumbende inclusief de moderators, die vandaag ons deze cyberplaats aangeschaft hebben voor zowel politiek als niet-politieke discussies, dit eff terzijde...

Wat betreft over mijzelf;

Zoals bijna iedereen het weet ben ik A-politiek, dwz dat ik tot geen enkele politieke strekking behoor zowel op basis van democratische ideologie als noch politiek-islamisme,.
Volgens mij is de politiek gewoon een theater zoniet een schaakspel waar soms een vuile spel wordt gespeeld, maar dat houdt niet in dat ik geen kritiek/mening heb over een bepaalde wending in de hedendaagse politiek zowel binnenlands als over het buitenland,.

Twee zaken hebben mij geobsedeerd al van toen ik een prutsige kleine kind ben, namelijk en pen met een "witte" blad papier (en als het een grote blad is ,dan is het die dag bij mij een grote feestdag) en ten tweede ; kleine soldaat popjes,.

Dat verklaart waarom ik vandaag mijn interesse schenk aan alles wat met arabische letterkunde betreft ! (Ik had al in de jaren negentig al de oorspronkelijke berberse oud geschrift al bij de hand vooralleer dat bekend werd bij het publiek in marokko !)

Ik heb basisschool gelopen en ook het secundaire onderwijs, en ook zowat allerlei studies gedaan die ik nooit heb kunnen afronden omwille mijn gezondheid, kortom zoiet een beetje van alles gestudeerd,.

Ik ben ook hier geboren en mijn vader is een havenarbeider al sinds de jaren zestig (nu op pensieon), en mijn vader is oorspronkelijk uit de zuiderse souss gebergte uit agadir,.

Voor wie op vakantie gaat, raad ik agadir ten zeerste aan !!!

Mvg. Abrahim lincoln.Is puud hier al geweest? Zo ja, onder een nick want mijn statistiekjes zijn hier heel duidelijk in:evil:

Herr Oberst
19 december 2007, 20:19
Welke opinie heeft u over de huidige (laatste maanden) communautaire toestand? En waarom?

Wat is uw mening over de reeds bestaande en bij wet uit te breiden Oost-Europese arbeidsmigratie?

Lincoln
19 december 2007, 20:20
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer per maand eet jij frieten en wat is je lievelingssaus?
__________________Minstens één keer peer week en maximum drie keer per week.

Lievelingsaus: mayonaise boven ketchup !

Firestone
Arabisch schrijft men van rechts naar links.
puud zal wel duup moeten zijn, en dat zal wel een beleefdheidsvorm voor Duupje zijn.

Tijd voor een vraag aan lincoln.

Hoe strikt hou je je aan de halal-voorschriften?
Ga je eten bij niet-Moslim vrienden, en wat doe je als je ergens op reis gaat?

Jeronimo
Jij houdt dus van soldaat-popjes... Toevallig schaal 1/72 of 1/32? :-D

Lincoln
19 december 2007, 20:21
Ik heb alvast het CGKR op de hoogte gebracht dat forumsessies van allochtonen niet met een stickie bedacht worden!

EDIT: amai, dat werkt echt, zo'n klacht bij het CGKR!Zie je wel. :lol:

Lincoln
19 december 2007, 20:29
Welke opinie heeft u over de huidige (laatste maanden) communautaire toestand? En waarom?Echte mening heb ik daar niet over, wel uit ik mijn zorgen omwille de onophoudende crisis die dit land in de prooi neemt,. Maw, slecht voor de economie, schrikt buitenlandse investeerders af, slechte imago in het buitenland...

Wat is uw mening over de reeds bestaande en bij wet uit te breiden Oost-Europese arbeidsmigratie?Ik ben daar niet tegen maar ook niet voor. Bij een politieke onderneming/beslissing dienen de politici hun verantwoordelijkheid te nemen indien er een probleem ontstaat bij deze beslissing, anders kunnen we dit enkel toejuichen en aan het volk ligt het laatste woord,.

Herr Oberst
19 december 2007, 20:36
Ik ben daar niet tegen maar ook niet voor. Bij een politieke onderneming/beslissing dienen de politici hun verantwoordelijkheid te nemen indien er een probleem ontstaat bij deze beslissing, anders kunnen we dit enkel toejuichen en aan het volk ligt het laatste woord,.

Laten we het anders stellen: denkt u dat de toenemende Oost Europese arbeidsmigratie wel eens (etnische) problemen met zich kan meebrengen?

Lincoln
19 december 2007, 20:37
puud zal wel duup moeten zijn, en dat zal wel een beleefdheidsvorm voor Duupje zijn.
Aaaaah, ik heb last van een licht diesleksie...:lol:

Gastronomie is één van mijn lievelings hobby's, en ik hecht heel veel belang aan "halal" voorschriften,.

Ik probeer de laatste tijd minder vlees te eten en meer groenten, en wat betreft het eten bij niet moslim-vrienden, ik vraag me wel af of ik wel vrienden heb ???

Amicus certus in re incerta cernitur

Deze singnatuur is er niets voor niets.

Als het gaat om het eten, dan ben ik een radicaal opportunist !

Lincoln
19 december 2007, 20:45
Jij houdt dus van soldaat-popjes... Toevallig schaal 1/72 of 1/32? :-D1/72 natuurlijk.

Jeronimo
19 december 2007, 20:46
1/72 natuurlijk.
:-D Daar heb ik toevallig ook zo'n honderdtal dozen van liggen... 8-)

Favoriet tijdvak?

Lincoln
19 december 2007, 20:51
Laten we het anders stellen: denkt u dat de toenemende Oost Europese arbeidsmigratie wel eens (etnische) problemen met zich kan meebrengen?Ik denk van niet. Oosteuropese arbeiders opzich zijn geen probleem.

Ik denk dat de oosteuropese arbeiders meer gemotiveerd zijn voor het werk dan de meeste allochtonen-2°G/autochtonen.

Lincoln
19 december 2007, 20:54
:-D Daar heb ik toevallig ook zo'n honderdtal dozen van liggen... 8-)

Favoriet tijdvak?Vroeger, nu is dat schaakspel ! ;-)

Zwartengeel
19 december 2007, 20:57
Mijn eigen klassieke vraag aan een forummer van de week: stel dat je in een ander tijdperk geleefd had, welk zou je voorkeur genieten?

Jeronimo
19 december 2007, 20:59
Vroeger, nu is dat schaakspel ! ;-)
En wat was vroeger dan het favoriete tijdvak? :-)

filosoof
19 december 2007, 20:59
Is puud hier al geweest? Zo ja, onder een nick want mijn statistiekjes zijn hier heel duidelijk in:evil:

Puud Laatste activiteit: 30 september 2007 15:53
http://forum.politics.be/member.php?u=6363

Zwartengeel
19 december 2007, 21:04
En wat was vroeger dan het favoriete tijdvak? :-)

Verdikkeme, we gaan er hier toch niet om vechten he? :x ;-)

Weezer
19 december 2007, 21:11
Lincoln, wat vind je van Nederland(ers)?

Lincoln
19 december 2007, 21:15
En wat was vroeger dan het favoriete tijdvak? :-)Met Soldaat poppetjes spelen natuurlijk ,mwuahahaha ,klinkt echt als een grap ! Dat zou je eens moeten uitproberen met vrienden als je op een feest bent... :lol:

Lincoln
19 december 2007, 21:17
Lincoln, wat vind je van Nederland(ers)?Best wel goed, ze zijn een beetje losser, alles op gemak, meer humoristisch, maar soms een beetje truttig, stellen nogal vaak lastige vraagjes...:twisted:

Lincoln
19 december 2007, 21:20
Mijn eigen klassieke vraag aan een forummer van de week: stel dat je in een ander tijdperk geleefd had, welk zou je voorkeur genieten?Middeleeuwen natuurlijk, je weet wel eh...:twisted:

Zwartengeel
19 december 2007, 21:25
:-PMiddeleeuwen natuurlijk, je weet wel eh...:twisted:

Middeleeuwen zijn natuurlijk vrij ruim te interpreteren...

Goed dan, om een beetje te stoken :-P:

- De overwinning op de Sassaniden

of

- De verovering van Spanje

of

- Het bewind van Saladin

of

- De opkomst van het Osmaanse Rijk

Boadicea
19 december 2007, 21:35
Lincoln, wat vind jij van de huidige politieke hetze over het offerfeest. Blijkbaar geraken moslims het onderling al niet eens over de datum en daarnaast is er nog een gewonde gevallen bij schermutselingen. Ben jij het eens met de minister die vind dat het schapen slachten beter zou vervangen worden door geldgiften aan de armen?

Lincoln
19 december 2007, 21:35
:-P

Middeleeuwen zijn natuurlijk vrij ruim te interpreteren...

Goed dan, om een beetje te stoken :-P:

- De overwinning op de Sassaniden

of

- De verovering van Spanje

of

- Het bewind van Saladin

of

- De opkomst van het Osmaanse RijkDe derde ! :lol:

Boadicea
19 december 2007, 21:36
Ok, jouw mening over teddy Mohammed? Wat is er volgens jou over: een teddybeer de naam van de profeet geven, er iemand voor veroordelen, of beiden?

Lincoln
19 december 2007, 21:50
Lincoln, wat vind jij van de huidige politieke hetze over het offerfeest. Blijkbaar geraken moslims het onderling al niet eens over de datum en daarnaast is er nog een gewonde gevallen bij schermutselingen. Ben jij het eens met de minister die vind dat het schapen slachten beter zou vervangen worden door geldgiften aan de armen?

Dit is inderdaad een belangerijke opmerking van hoe de anderen naar de moslims toekijken !!!

Kortom, de hele hetze is opzich een schande voor mij als een moslim, en zeker als daar gewonde bij vallen !

Wat de minister hier gedaan heeft is een ongeldige inmening in religieuze zaken waar normaliter de politiek afstand moet houden, en de executieve hebben en nul voor de rapport, slechte huiswerk !!!

Persoonlijk heb ik deze jaar zoals alle vier jaren geleden een geldgifte gegeven, maar ja als dat een trend wordt bij de moslimpubliek dan zal de politiek weer wantrouwig zijn, en weer een nieuwe exuus zoeken om dat te verbieden,. (men zal nooit content zijn zo kennen we nu éénmaal de politiek, als de zon schijnt dan klaagt men dat de zon teveel van zich heeft laten zien, en als het regent ook weer niet...dus, we doen wat we moeten doen zonder daarbij de politiek erbij te sleuren,.)

Lincoln
19 december 2007, 21:54
Ok, jouw mening over teddy Mohammed? Wat is er volgens jou over: een teddybeer de naam van de profeet geven, er iemand voor veroordelen, of beiden?Ik denk dat de hele polemiek overdreven is. Veroordelen ? Waarom...

De naam mo7ammed heeft een nobel betekenis voor ons, maar om daar een hele circus voor te zetten vind ik een beetje te ver...

Herr Oberst
19 december 2007, 22:49
Wat lijkt u de beste oplossing met betrekking tot het Israëlisch-Palestijns conflict?

Viert u de overgang van oud naar nieuw op 31 december - 1 januari en zo ja, hoe?

Lincoln
19 december 2007, 23:10
Wat lijkt u de beste oplossing met betrekking tot het Israëlisch-Palestijns conflict?Ik vind dat de palestijnen en de israelieten beter bezig kunnen houden met andere zaken dan met de huidige methode waarmee de politiek wordt gevoerd.

De oplossing die ik denk gepast te kunnen zijn is dat de paalts jeruzalem een neutraal statuut zou krijgen onder de toezicht van de wereld-naties wereldwijd, zodat de drie monotheistische religies het recht hebben om allemaal hun godsdienst te belijden buiten elke politieke inmening,.

Wat betreft de eigenaars van grondgebieden en de woningen van de palestijnen , die zouden terug hun grondgebied en woning zouden kunnen krijgen,.(dwz dat het een neutraal territorium wordt).

Maar ja, de palestijnen willen jeruzalem als de hoofdstad van palestina, en de israelieten ook, en dan zit je natuurlijk met een dilemma !

Viert u de overgang van oud naar nieuw op 31 december - 1 januari en zo ja, hoe?Zelf vieren niet, ik kijk wel uit of er buiten geen sneeuw valt...:lol:

Dronkoers
20 december 2007, 00:18
Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers
20 december 2007, 00:19
Aangezien ik hier al enkele berichten heb gelezen: Ben je een fanatiek (lees nu niet "extreem") moslim?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:20
Jij houdt van mensen foppen?:-P

Dronkoers
20 december 2007, 00:20
Wat is uw schoenmaat?

Dronkoers
20 december 2007, 00:21
Welke koffie drink je?

Dronkoers
20 december 2007, 00:22
Hoe heb je uw frieten het liefst?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:22
Allemaal softies hier, meteen er eens invliegen, hoeveel mensen zou je kunnen vermoorden in naam van je geloof?8-)

Duvelke
20 december 2007, 00:23
hebt u kinderen? vrouw?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:23
Schrijf al uw dubbelaccounten hier op, als je er geen hebt verzin je maar een paar forummers die jouw spiegel zouden moeten zijn.;-)

Dronkoers
20 december 2007, 00:24
Eet je varkensvlees?

Hashiwokakero
Ooit al eens GEDACHT om een zelfmoordaanslag te plegen?:-P (ik ga die vragen vanaf nu ook aan de andere mensen vragen, dus geen persoonlijke aanval ofzo.;-))

Dronkoers
Welke kleur heeft uw TV?

Dronkoers
20 december 2007, 00:25
Op welke verdieping staat uw ijskast?

Hashiwokakero
Hoe voelt dat zo, zonder voorhuid?

StevenNr1
Ik ben fan van u. Dat wist u al.
Mijn vraag: Hoe gaat het met u?

Dronkoers
Wat zit er eigenlijk zoal in?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:26
Geloof jij ook in het gerucht dat dronkoers de dubbelnick van bbp is?

Dronkoers
Heb je nu ook een kater?

Hashiwokakero
Msn jij?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:27
Wat is je iq? (en niet naar beneden afronden;-))

Dronkoers
Geloof jij ook in het gerucht dat dronkoers de dubbelnick van bbp is?

Wil jij ook de petitie tekenen voor een ban voor hashiwospleetoog?

Hashiwokakero
Wat was je lievelingsvak op school?

Dronkoers
20 december 2007, 00:28
Ben je gelukkig?

Dronkoers
20 december 2007, 00:28
Wanneer was je de laatste keer zat?

Dronkoers
20 december 2007, 00:29
Ga je dit 1000 berichten volhouden?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:30
Wil jij ook de petitie tekenen voor een ban voor hashiwospleetoog?Heb je eigenlijk ooit wel eens gedacht waarom je niets meer van de moderatie hoort?8-) Allemaal vakkundig omgelegd door de JIA, Japanese Intelligence Agency.

Wat vind je beter, de JIA of de CIA?

Dronkoers
20 december 2007, 00:35
Heb je een moderne fiets?

Dronkoers
Was de boekenverbranding een goed doel?

Dronkoers
Wat betekent uw avatar?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:36
Welke REPUBLIKEIN zou de verkiezingen moeten winnen in de states?

Dronkoers
20 december 2007, 00:41
Vind je de USA machtiger dan de EU?

Dronkoers
20 december 2007, 00:41
Waarom ga je vroeg slapen?

Dronkoers
20 december 2007, 00:42
Welk bier heb je voor het laatst gedronken?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:42
Als je moet kiezen tussen deze twee, welke? Een moordende islamiet of een christelijke peace-maker?

Hashiwokakero
20 december 2007, 00:43
En zou het me lukken om je boos te krijgen deze discussie?:-)

Dronkoers
20 december 2007, 00:45
Rook je weed?

Dronkoers
20 december 2007, 00:45
Hoeveel tenen heeft uw vrouw?

Dronkoers
20 december 2007, 00:46
Wat is de kleur van uw slaapkamervloer?

André de Hollander
20 december 2007, 02:29
Hoe voelt dat zo, zonder voorhuid?

:lol:

Duvelke
20 december 2007, 02:30
hou je van fish-sticks?

Duvelke
20 december 2007, 02:31
wat is de vierkantswortel van 144 ?

...

Ben je daar zeker van?

André de Hollander
20 december 2007, 02:32
Waar ben je geboren? En je ouders en grootouders?

André de Hollander
20 december 2007, 02:33
Ga je altijd pas na 23:10 naar bed?

André de Hollander
20 december 2007, 02:33
Slaapt je vrouw dan al?

André de Hollander
20 december 2007, 02:34
Mogen moslims masturberen?

Dronkoers
20 december 2007, 11:35
Goed geslapen?

Dronkoers
20 december 2007, 11:39
Is het Arabisch geschrift makkelijk te leren?

roger verhiest
20 december 2007, 12:09
Kamikakero en dronken boer studeren samen voor crematoriumbediende
ik wens hen veel succes en lange nachten vol alcoholisch kotsgenot.

Dronkoers
20 december 2007, 12:20
:-D

Heb je broers / zussen?

circe
20 december 2007, 12:40
Waarom gebruik je soms het cijfer 7 of het cijfer 3 in woorden die doodnormaal kunnen worden geschreven met ons standaard alfabet?

Beetje aanpassingsmoeilijkheden? MoHammed schrijven wij gewoon met een H en niet met een 7.

en waar die 3 voor staat is me al helemaal een raadsel.

Of is het de bedoeling dat we onze kinderen binnen een paar eeuwen gaan wijsmaken dat de arabieren ons toch zoveel hebben bijgebracht, zodat we zelfs cijfers in ons alfabet hebben moeten bijvoegen?

Boadicea
20 december 2007, 14:24
Vraag je je niet af wat voor raar volkje hier soms op het forum zit?

StevenNr1
20 december 2007, 14:28
Heb je nu ook een kater?:-D Ge moet die jongen niet op slechte gedachten brengen.

Dycore
20 december 2007, 14:31
Lincoln, hoe vaak heb je al seks gehad in je leven?

Dycore
Heb je al eens op iemand z'n bek geslagen?

Dycore
Wat is je leeftijd? Beroep?

Dronkoers
20 december 2007, 14:36
Wat is voor jou de belangrijkste uitvinding?

Dronkoers
20 december 2007, 14:36
Gebruik je medicatie?

Dronkoers
20 december 2007, 14:37
Wat heeft jou op politics.be gebracht?

Jeronimo
20 december 2007, 14:46
Interpreteer je de Koran letterlijk of figuurlijk?

Dronkoers
20 december 2007, 14:48
Mag er zout op de frieten?

Dronkoers
20 december 2007, 14:49
Voel je u hier aangevallen door moslim-"bashers"?

Jeronimo
20 december 2007, 15:29
Is het tot hier toe leuk of lastig om forummer van de week te zijn?

SPAFAN
20 december 2007, 17:18
Wat denkt U over het ondemocratisch Vlaams Belang?

Dronkoers
20 december 2007, 17:34
Wat denkt U over het ondemocratisch Vlaams Belang?

8O

Gebruik je regelmatig het openbaar vervoer?

Savatage
20 december 2007, 17:41
Favoriete film?

André de Hollander
20 december 2007, 17:59
Mag je op je werk op internet?

Dronkoers
20 december 2007, 19:14
Wat vind je van het fenomeen 'comazuipen'?

djimi
20 december 2007, 21:22
Hoi Lincoln,

ik hoop dat het je goed gaat,

en ik zou je ook een paar vraagjes willen stellen :

- Vanwaar je nick 'Lincoln' ?

- Hou je van muziek, zo ja, welke genres/artiesten ?

- Bespeel je zelf een muziekinstrument, zo ja, welk ? Of zing je liever ? Zo ja, waarom?

- Als je geen muziekinstrument bespeelt, zou je dat ooit wel willen leren ?
Zo ja, welk instrument zou je dan willen leren bespelen ?

- Als je ooit zou emigreren, waarheen zou je dan gaan ? En waarom ?

- Als je ooit nog een taal zou (willen) studeren, welke zou je dan kiezen ?

- Ken je 'Kapitein Zeppos' ? Zo ja, wat vind je ervan ?

Vriendelijke groeten,

djimi

Hashiwokakero
21 december 2007, 00:50
Wat denkt U over het ondemocratisch Vlaams Belang?Weet u in tegenstelling tot SPAFAN wel wat het woordje democratie wil zeggen?

duveltje382
21 december 2007, 01:19
En vraagje aan deze speciale forummer voor mij,heb jij ook zo veel moeite gekend om onze ziekte te overwinnen,en ben jij totaal genezen
Wat zou jij mij aanraden om verder te kunnen leven met deze ziekten?
ps fijn U hier als FVDW te zien :-D

Lincoln
21 december 2007, 18:48
Ben je een aangenaam cafémakker?Naar een café gaan doe ik niet, maar voor een klein korte babbeltje ben ik wel gereed alleen kan ik niet veel praten omwille mijn slechte gezondheid (lage bloeddruk),. :lol:

Lincoln
21 december 2007, 18:50
Aangezien ik hier al enkele berichten heb gelezen: Ben je een fanatiek (lees nu niet "extreem") moslim?Ik ben een puur fundamentalist van de hoogste ladder, alhoewel ik mijzelf zie als een kleine grasspriet tussen de grote hoge bomen,. :twisted:

Lincoln
21 december 2007, 18:52
Jij houdt van mensen foppen?:-PJe bedoelt verrassen ?

Lincoln
21 december 2007, 18:53
Wat is uw schoenmaat?40.

Lincoln
21 december 2007, 18:54
Welke koffie drink je?Ik drink bijna geen koffie.

Lincoln
21 december 2007, 18:54
Hoe heb je uw frieten het liefst?Vettig gebakken (niet krokkant).

Lincoln
21 december 2007, 18:59
Allemaal softies hier, meteen er eens invliegen, hoeveel mensen zou je kunnen vermoorden in naam van je geloof?8-)Mensen zomaar vermoorden doe ik niet. Mijzelf verdedigen "na" het gebruik van geweld tegen mij (mijn huis afnemen, of uit mijn huis jagen, mijn vrouw vermoorden, of zelf slachtoffer zijn van één of andere geweldadige handeling) dan pas zal ik zien of ik geweld zal gebruiken of niet !

Lincoln
21 december 2007, 19:00
hebt u kinderen? vrouw?één vrouw.:twisted:

Lincoln
21 december 2007, 19:01
Schrijf al uw dubbelaccounten hier op, als je er geen hebt verzin je maar een paar forummers die jouw spiegel zouden moeten zijn.;-)Mijn dubbel account is; DeMarokkaan. :twisted:

Niemand kan mijn spiegel zijn op dit forum, alhoewel...

Lincoln
21 december 2007, 19:03
Eet je varkensvlees?Nooit. Maar als ik honger lijd en niets te eten is ,dan zou varkensvlees goed van pas komen.

Lincoln
21 december 2007, 19:05
Ooit al eens GEDACHT om een zelfmoordaanslag te plegen?:-P (ik ga die vragen vanaf nu ook aan de andere mensen vragen, dus geen persoonlijke aanval ofzo.;-))Nooit aangedacht.

Lincoln
21 december 2007, 19:06
Welke kleur heeft uw TV?Rood-blauw-geel.

Lincoln
21 december 2007, 19:06
Op welke verdieping staat uw ijskast?Gelijkvloers.

Lincoln
21 december 2007, 19:07
Hoe voelt dat zo, zonder voorhuid?Coool.

Lincoln
21 december 2007, 19:09
Ik ben fan van u. Dat wist u al.
Mijn vraag: Hoe gaat het met u?Dank u, momenteel gaat het goed alleen moet ik oppassen...*kuch* *kuch* je weet wel hé...:lol:

Lincoln
21 december 2007, 19:10
Wat zit er eigenlijk zoal in?Hoe bedoel je ?

Lincoln
21 december 2007, 19:11
Geloof jij ook in het gerucht dat dronkoers de dubbelnick van bbp is?Ah, met een speciaal politics.be scanner zou ik dat kunnen weten, maar tothiertoe ben ik nog geen moderator,.

Lincoln
21 december 2007, 19:11
Heb je nu ook een kater?Bij mijn ouders.

Lincoln
21 december 2007, 19:12
Msn jij?Yep, maar geen freak.

Lincoln
21 december 2007, 19:13
Wat is je iq? (en niet naar beneden afronden;-))2001 was dat tussen 120 en 130.

Nu zal dat rond de 110 zijn !

Lincoln
21 december 2007, 19:14
Wat was je lievelingsvak op school?Geschiedenis ,technologie.

Lincoln
21 december 2007, 19:14
Ben je gelukkig?Idd. i'm happppppyyyyyy...:lol:

Lincoln
21 december 2007, 19:15
Wanneer was je de laatste keer zat?Nooit geweest.

Lincoln
21 december 2007, 19:15
Ga je dit 1000 berichten volhouden?We zien wel.

Lincoln
21 december 2007, 19:16
Heb je eigenlijk ooit wel eens gedacht waarom je niets meer van de moderatie hoort?8-) Allemaal vakkundig omgelegd door de JIA, Japanese Intelligence Agency.

Wat vind je beter, de JIA of de CIA?De CIA natuurlijk, die hebben altijd een cooole strikje aan...:-P

Lincoln
21 december 2007, 19:17
Heb je een moderne fiets?Vroeger.

Lincoln
21 december 2007, 19:17
Was de boekenverbranding een goed doel?Nooit.

Lincoln
21 december 2007, 19:18
Wat betekent uw avatar?Een verdediger. Goal-keeper.

Lincoln
21 december 2007, 19:19
Welke REPUBLIKEIN zou de verkiezingen moeten winnen in de states?En welke John kerry is naar de republikeinen overgewaaid ?

Lincoln
21 december 2007, 19:20
Vind je de USA machtiger dan de EU?Elke macht heeft zijn tijd, en ik denk dat de US vandaag een groot macht is in de wereld,.

Lincoln
21 december 2007, 19:21
Waarom ga je vroeg slapen?Ik ga slapen wanneer ik moe ben.

Lincoln
21 december 2007, 19:21
Welk bier heb je voor het laatst gedronken?Geen ééne.

Lincoln
21 december 2007, 19:22
Als je moet kiezen tussen deze twee, welke? Een moordende islamiet of een christelijke peace-maker?Een christelijke peace-maker.

Lincoln
21 december 2007, 19:23
En zou het me lukken om je boos te krijgen deze discussie?:-)Probeer maar, als je het lukt krijg je cadeau.

Lincoln
21 december 2007, 19:23
Rook je weed?Nooit.

Lincoln
21 december 2007, 19:24
Hoeveel tenen heeft uw vrouw?11.:twisted:

Lincoln
21 december 2007, 19:24
Wat is de kleur van uw slaapkamervloer?Grijs.

Lincoln
21 december 2007, 19:25
hou je van fish-sticks?Ja, waarom niet, en met frietten is dat nog lekkerder...

Lincoln
21 december 2007, 19:27
wat is de vierkantswortel van 144 ?

...

Ben je daar zeker van?12.

Neen, niet zeker van. Niets is zeker, maar als ik die logica volg dan zou het juist moeten zijn,.

Lincoln
21 december 2007, 19:28
Waar ben je geboren? En je ouders en grootouders?In de havenstad Antwerpen.

Mijn ouders en grootouders zijn in marokko geboren.

Lincoln
21 december 2007, 19:28
Ga je altijd pas na 23:10 naar bed?
Ongeveer, ja.

Lincoln
21 december 2007, 19:30
Slaapt je vrouw dan al?Natuurlijk, eens de licht uit is, dan is de licht uit.

Lincoln
21 december 2007, 19:31
Mogen moslims masturberen?Masturberen is iets voor mietjes...:twisted:

Lincoln
21 december 2007, 19:32
Goed geslapen?Nogal suf.

Lincoln
21 december 2007, 19:33
Is het Arabisch geschrift makkelijk te leren?Is wel gemakkelijk als daar een wil is om het te leren.

Lincoln
21 december 2007, 19:35
:-D

Heb je broers / zussen?Ik heb inderdaad broers een zussen.

Lincoln
21 december 2007, 19:39
Waarom gebruik je soms het cijfer 7 of het cijfer 3 in woorden die doodnormaal kunnen worden geschreven met ons standaard alfabet?

Beetje aanpassingsmoeilijkheden? MoHammed schrijven wij gewoon met een H en niet met een 7.

en waar die 3 voor staat is me al helemaal een raadsel.

Of is het de bedoeling dat we onze kinderen binnen een paar eeuwen gaan wijsmaken dat de arabieren ons toch zoveel hebben bijgebracht, zodat we zelfs cijfers in ons alfabet hebben moeten bijvoegen?
Het cijfer "7" staat voor een fonetische uitdrukking voor de lichte "h" klank.
Het cijfer "3" staat ook voor een fonetishe uitspraak die niet in het latijnse alfabet voorkomt.

Je kunt dat als een positieve evolutie zien binnen in de cyberwereld.

Lincoln
21 december 2007, 19:41
Vraag je je niet af wat voor raar volkje hier soms op het forum zit?Soms stel ik me wel die vraag uit medelijden, anders mag het voor mij wel zo controversieel blijven,.

Lincoln
21 december 2007, 19:43
Lincoln, hoe vaak heb je al seks gehad in je leven?Ik hecht daar niet veel belang aan. Sex doe je indien je daar behoefte voor hebt zoals eten, drinken ,slapen enzovoort...

Lincoln
21 december 2007, 19:45
Heb je al eens op iemand z'n bek geslagen?Zomaar op de bek slagen, niet neen.

Lincoln
21 december 2007, 19:47
Wat is je leeftijd? Beroep?32, Kunstenaar zonder certificaat. :twisted:

Lincoln
21 december 2007, 19:48
Wat is voor jou de belangrijkste uitvinding?Het licht.

Lincoln
21 december 2007, 19:49
Gebruik je medicatie?Heel veel.

Lincoln
21 december 2007, 19:50
Wat heeft jou op politics.be gebracht?curieuziteit.

Lincoln
21 december 2007, 19:52
Interpreteer je de Koran letterlijk of figuurlijk?Er zijn plaatsen in de koran waar je de letterlijk interpretatie gebruikt, en er zijn plaatsen waar je geen letterlijk interpretatie gebruikt,.

Lincoln
21 december 2007, 19:53
Mag er zout op de frieten?
Niet veel, en snuifje zout kan geen kwaad.

Lincoln
21 december 2007, 19:54
Voel je u hier aangevallen door moslim-"bashers"?Neen, anders was ik allang afgetrapt.

Lincoln
21 december 2007, 19:56
Is het tot hier toe leuk of lastig om forummer van de week te zijn?Dat viel nogal mee (softies uitgedrukt), ik had hier voor uitdaging verwacht ,tothiertoe nog geen hardcorer gezien...(alé zeg, waar blijven al die VeeBee'rs nu toch ??? :evil: )

Lincoln
21 december 2007, 20:00
Wat denkt U over het ondemocratisch Vlaams Belang?Wat versta je onder "democratie" ? Daar stel ik me toch vragen over, maar over een partij zoals de anderen stel ik geen vragen,.

Lincoln
21 december 2007, 20:01
8O

Gebruik je regelmatig het openbaar vervoer?Meestal.

Lincoln
21 december 2007, 20:02
Favoriete film?Star-wars.

Lincoln
21 december 2007, 20:03
Mag je op je werk op internet?Ik werk niet met een internet op het werk.

Lincoln
21 december 2007, 20:04
Wat vind je van het fenomeen 'comazuipen'?Een rare fenomeen opzich.

Lincoln
21 december 2007, 20:15
Hoi Lincoln,

ik hoop dat het je goed gaat,
Thx.

en ik zou je ook een paar vraagjes willen stellen :

- Vanwaar je nick 'Lincoln' ?

Mijn vrienden op school (vroeger) roepen mij met deze naam; "lincoln".

- Hou je van muziek, zo ja, welke genres/artiesten ?
Ik hou van volksliederen van eender welke land.

- Bespeel je zelf een muziekinstrument, zo ja, welk ? Of zing je liever ? Zo ja, waarom?
Muziek was ooit mijn haatelijkste vak op school (mss omdat onze lerares een heks was :twisted: )

- Als je geen muziekinstrument bespeelt, zou je dat ooit wel willen leren ?
Zo ja, welk instrument zou je dan willen leren bespelen ?
Tamtam, zou ik wel eens uitproberen.

- Als je ooit zou emigreren, waarheen zou je dan gaan ? En waarom ?

Mauritanie. Voor een rustige leven buiten elke materialisatie.

- Als je ooit nog een taal zou (willen) studeren, welke zou je dan kiezen ?

Hebreeuws, en de lijst is lang.

- Ken je 'Kapitein Zeppos' ? Zo ja, wat vind je ervan ?
Ik heb daar ooit van gehoord maar heb nooit echt gekend.

Vriendelijke groeten,

djimi
Insegelijks.

;-)

Lincoln
21 december 2007, 20:17
Weet u in tegenstelling tot SPAFAN wel wat het woordje democratie wil zeggen?Democratie is een holle term, en je kunt dat zoveel invullen naargelang de wens van de machtigste.

Lincoln
21 december 2007, 20:22
En vraagje aan deze speciale forummer voor mij,heb jij ook zo veel moeite gekend om onze ziekte te overwinnen,en ben jij totaal genezen
Ik heb idd veel tegenslagen gehad, boven ook nog eens aan een depressie geleden,. Kortom, ik zou niet liegen als ik u zeg dat ik het gewoon ben,. Totaal genezen ben ik niet.

Wat zou jij mij aanraden om verder te kunnen leven met deze ziekten?
ps fijn U hier als FVDW te zien :-D
Ik raad je aan om de irrationele wereld toe te treden, dat zou je veel kunnen helpen om uit het donkere duisternis uit te geraken,.

;-)

circe
21 december 2007, 20:23
Het cijfer "7" staat voor een fonetische uitdrukking voor de lichte "h" klank.
Het cijfer "3" staat ook voor een fonetishe uitspraak die niet in het latijnse alfabet voorkomt.

Je kunt dat als een positieve evolutie zien binnen in de cyberwereld.

je gaat de westvlamingen toch niet wijsmaken dat zij hun licht "h"klank niet goed kunnen schrijven zeker?

we schrijven nooit fonetisch. Wij moeten nadenken.

Het is dus geen verbetering om fonetische tekens tussen ons alfabet te gaan plaatsen. Schept enkel verwarring.

duveltje382
21 december 2007, 20:25
Ik heb idd veel tegenslagen gehad, boven ook nog eens aan een depressie geleden,. Kortom, ik zou niet liegen als ik u zeg dat ik het gewoon ben,. Totaal genezen ben ik niet.

Ik raad je aan om de irrationele wereld toe te treden, dat zou je veel kunnen helpen om uit het donkere duisternis uit te geraken,.

;-)

thnx;-)

Hashiwokakero
21 december 2007, 20:55
Democratie is een holle term, en je kunt dat zoveel invullen naargelang de wens van de machtigste.De machthebbers maken het hol en misbruiken het, de term is vrij duidelijk.

Duupje
21 december 2007, 21:36
Hoe sta jij als iemand van de jongere generatie, tegenover de hoofddoek?

Duupje
Geloof jij dat alle VB'ers racist zijn ?

Duupje
Zou jij ooit voor een VB kunnen stemmen ? Waarom wel of waarom niet ?

Boadicea
21 december 2007, 21:39
Mijn vrienden op school (vroeger) roepen mij met deze naam; "lincoln".

Enig idee hoe ze daar op kwamen?

Ik hou van volksliederen van eender welke land.

Wat vindt je van de brabançonne? Kan je ook bekoord worden door traditionele drinkliederen?

Hashiwokakero
21 december 2007, 21:54
Nooit aangedacht.Hij is bang geworden van zijn eigen geloof.:lol:

Lincoln
21 december 2007, 22:49
Hoe sta jij als iemand van de jongere generatie, tegenover de hoofddoek?De hoofddoek is geen symbool voor een ideologie of een "uniform" zoals sommige politici beweren, en hoofddoek zie ik als een norm voor zedigheid en een goddelijke ritueel zoals alle andere rituelen uit de islaam, enkel is deze norm vrij interprteerpaar,. Sommigen vinden een burka de gepaste norm voor zedigheid, en volgens mij zijn ze daar vrij in om het tot handeling in werking te stellen,. De hoofddoek mag volgens mij niet misbruikt worden door politici/politiek strijd.

Lincoln
21 december 2007, 22:56
Geloof jij dat alle VB'ers racist zijn ?Natuurlijk zijn de meeste VB'ers geen rascisten.

Lincoln
21 december 2007, 23:01
Zou jij ooit voor een VB kunnen stemmen ? Waarom wel of waarom niet ?Zelfs als de partij haar strijd staakt tov de islaam zou ik er niet op stemmen, maar wel enkel om de vlamingen te plezieren of voor de lol,. :lol:

Duupje
21 december 2007, 23:08
De hoofddoek is geen symbool voor een ideologie of een "uniform" zoals sommige politici beweren, en hoofddoek zie ik als een norm voor zedigheid en een goddelijke ritueel zoals alle andere rituelen uit de islaam, enkel is deze norm vrij interprteerpaar,. Sommigen vinden een burka de gepaste norm voor zedigheid, en volgens mij zijn ze daar vrij in om het tot handeling in werking te stellen,. De hoofddoek mag volgens mij niet misbruikt worden door politici/politiek strijd.

Wat als uw vrouw (of dochters later) beslist geen (meer) te dragen ? Ga je daarmee akkoord dan zonder probleem ?

Lincoln
21 december 2007, 23:09
Enig idee hoe ze daar op kwamen?Mss, omdat mijn ik "iBrahim" heet...(alé, thuis roepen ze mee braheem), vroeger noemen ze me ook wel eens "bram-kees" (mss omdat ik een seutje was op 't school.:lol: )

Wat vindt je van de brabançonne? Kan je ook bekoord worden door traditionele drinkliederen?Aaaaarrch, je gaat me toch niet beduvelen zoals le terme hé ! ha ha :rofl: (grapje)

Euhm, mooie liedje natuurlijk, en zeker bij het begin van de voetbal match op de WK is dat een cool liedje, en als dat gezongen wordt door hooligans dan is het feest compleet ! :lol:

Duupje
21 december 2007, 23:09
Heb jij zelf vaak last van vooroordelen waar je tegen op moet boksen ?

Lincoln
21 december 2007, 23:16
Wat als uw vrouw (of dochters later) beslist geen (meer) te dragen ? Ga je daarmee akkoord dan zonder probleem ?Als mijn vrouw niet meer tot mijn gezin behoort dan mag zij natuurlijk doen wat ze wilt, zo ook mijn dochter als ze haar eigen leven leidt dan is ze vrij om zelf haar eigen pad te kiezen,. Maar zolang het gezin een regel houdt binnen het thuis-akkoord, dan heeft iedereen zich aan de regel moeten houden,.

Natuurlijk zou het/de vrouw/man het recht hebben om te weten wat voor regel het gezin heeft vooralleer ze tot die gezin behoort.

Lincoln
21 december 2007, 23:18
Heb jij zelf vaak last van vooroordelen waar je tegen op moet boksen ?Meestal wel en zeker als ik naar een plaats moet gaan waar ik voor het eerste keer aanwezig ben.

Hashiwokakero
22 december 2007, 02:05
Wat als uw zoon komt zeggen dat hij extreem rechts is, moslims niet kan begrijpen, en voor vb stemt?

Hashiwokakero
22 december 2007, 02:05
Ook nog eens normale vragen stellen, welke smaak chips eet jij?:-)

duveltje382
22 december 2007, 07:42
Wat moeten ze volgens U doen aan het crimineel gedrag van bepaalde jongeren waaronder erg veel jongeren van Marokkaanse origine zitten ?

Cynicus
22 december 2007, 10:19
Onze openbare financiën staan er zeer slecht voor. Nu er een nieuwe (nood)regering is, zal er structureel bespaard moeten worden. Welke structurele saneringsmaatregelen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2115704&postcount=79) dienen er te worden doorgevoerd ten einde onze openbare financiën opnieuw gezond te maken ?

Op welke manier moet de overheid de expansie van de uitgaven inzake gezondheidszorg (http://forum.politics.be/showthread.php?t=36325) opnieuw onder controle krijgen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om de vergrijzing (http://forum.politics.be/showpost.php?p=690750&postcount=8) betaalbaar te houden ?

Hoe moet de werkloosheid en de onvrijwillige armoede (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) worden bestreden ?

Hoe moet het drugsprobleem (http://forum.politics.be/showthread.php?t=13829) worden opgelost ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om het roken (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25948) te ontmoedigen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen tegen alcoholmisbruik ?

Lincoln
22 december 2007, 11:43
Wat als uw zoon komt zeggen dat hij extreem rechts is, moslims niet kan begrijpen, en voor vb stemt?In onze famillie stemt iedereen verschillend, dwz rood, groen, oranje, blauw en ooit zal er ook op zwart-geel in de toekomst gestemd worden !

Lincoln
22 december 2007, 11:44
Ook nog eens normale vragen stellen, welke smaak chips eet jij?:-)Chips met tomaten (ketchup) aroma.

Lincoln
22 december 2007, 11:55
Wat moeten ze volgens U doen aan het crimineel gedrag van bepaalde jongeren waaronder erg veel jongeren van Marokkaanse origine zitten ?De ouders toelaten hun kinderen vrij op te voeden ,dwz dat de politiek niet mag moeien met de opvoeding van de kinderen indien de ouders en tik slaagske geven om hun kinderen op te voeden, dat wil dus ook zeggen dat de kinderen tijdens hun opvoeding tot 18 een beperkt vrijheid moeten hebben,.

Dit is punt één.

Punt twee;

De opvoeding in de scholen zouden ook een strikte norm van opvoeding opstrijken a la vroegere katholieke scholen, maw meisjes en jongens apart,.

Ten derde;

Iedereen zou mee bijdragen in de maatschappij aan de opvoeding van de kinderen, maw andere kinderen op straat zijn ook "uw" kinderen,. En hierdoor draagt iedereen ebij om het misgedrag van de kinderen aan te pakken en iedereen draagt zijn verantwoordelijkheid,.

En voor de zwaarste crimminelen zal dat de verantwoordelijkheid zijn van de politie moeten zijn.

Wat ik wel belangerijk vind is dat de politiek met haar handen af blijft aan de manier van de opvoeding die een gezin hanteert.

Lincoln
22 december 2007, 12:15
Onze openbare financiën staan er zeer slecht voor. Nu er een nieuwe (nood)regering is, zal er structureel bespaard moeten worden. Welke structurele saneringsmaatregelen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2115704&postcount=79) dienen er te worden doorgevoerd ten einde onze openbare financiën opnieuw gezond te maken ?

Op welke manier moet de overheid de expansie van de uitgaven inzake gezondheidszorg (http://forum.politics.be/showthread.php?t=36325) opnieuw onder controle krijgen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om de vergrijzing (http://forum.politics.be/showpost.php?p=690750&postcount=8) betaalbaar te houden ?

Hoe moet de werkloosheid en de onvrijwillige armoede (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) worden bestreden ?

Hoe moet het drugsprobleem (http://forum.politics.be/showthread.php?t=13829) worden opgelost ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om het roken (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25948) te ontmoedigen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen tegen alcoholmisbruik ?De politiek die nu gehanteert wordt ivm de economie, gezondheidzorg, werkloosheid is vrij goed,.

En ik denk dat onze maatschappij (gezin, openbaar, industrie, verkeer en al haar structuur) eruit ziet als een piramide, of zoals een puzzel,. Alle stukjes horen bij elkaar en elke structuur is afhankelijk van het andere , als er problemen zijn in een gezin (scheiding, gezinsdrama) dan heeft dat een effect op de hele structuur van de maatchappij, daarom is dit stukje (gezin) een zeer belangerijke stuk binnen de hele grote piramide !

Maw, als het goed gaat met onze gezinnen in belgie (veel kinderen, aangename sfeer binnenshuis, geen problemen...) dan betekent dat belgie een goede toekomst heeft !

"Vergrijzing" opzich is geen probleem (wat is het woord vergrijzing toch een verschrikkelijke woord !?).

Drugs en roken :

Pak gewoon de grote vissen aan een de zaak is uit waarom teveel tamtam rond doen ? Dat is ook een beetje hypocriet hé, de consument aanpakken ipv de grote vissen die miljardentaxen betalen aan de overheid !!!

duveltje382
22 december 2007, 12:22
De ouders toelaten hun kinderen vrij op te voeden ,dwz dat de politiek niet mag moeien met de opvoeding van de kinderen indien de ouders en tik slaagske geven om hun kinderen op te voeden, dat wil dus ook zeggen dat de kinderen tijdens hun opvoeding tot 18 een beperkt vrijheid moeten hebben,.

Dit is punt één.

Punt twee;

De opvoeding in de scholen zouden ook een strikte norm van opvoeding opstrijken a la vroegere katholieke scholen, maw meisjes en jongens apart,.

Ten derde;

Iedereen zou mee bijdragen in de maatschappij aan de opvoeding van de kinderen, maw andere kinderen op straat zijn ook "uw" kinderen,. En hierdoor draagt iedereen ebij om het misgedrag van de kinderen aan te pakken en iedereen draagt zijn verantwoordelijkheid,.

En voor de zwaarste crimminelen zal dat de verantwoordelijkheid zijn van de politie moeten zijn.

Wat ik wel belangerijk vind is dat de politiek met haar handen af blijft aan de manier van de opvoeding die een gezin hanteert.
²

circe
22 december 2007, 12:26
Wat is er zo belangrijk aan om kindertjes vanaf 3 jaar tot hun 12 jaar APART op te voeden?

filosoof
22 december 2007, 12:32
@Lincoln
Wat is er zo belangrijk aan om kindertjes vanaf 3 jaar tot hun 12 jaar APART op te voeden? Inderdaad, hier ben ik akkoord met circe.(Kan dus soms toch gebeuren!)
en
en tik slaagske geven om hun kinderen op te voeden
vind ik dus niet pedagogisch. Als je 't met woorden en argumenten nog niet kan halen van een kind ben je gewoon niet bekwaam kinderen op te voeden.

roger verhiest
22 december 2007, 15:24
De zeer grote "apartheid" van mannen en vrouwen, jongens en meisjes is één van de elementen die een "gemengde" maatschappij bemoeilijken. Naar mijn mening (rheologiestuderenden geef me ongelijk) is dit echter vooral cultuur-historisch bepaald : ook in de christelijke geschiedenis waren er periodes waar man en vrouw op alle mogelijke wijzen van elkaar gescheiden werden..
het is nog niet zo lang geleden dat quasi alle middelbare scholen gescheiden waren en dat het ongehoord was dat vrouwen alleen een café binnenstapten.

Is dit principe van "gescheiden geslachten" een vorm van discriminatie ?
Voor mensen die ht "gewoon" zijn nauwelijks , het leven in "gescheiden werelden" is voor deze mensen rustgevend - de man is degene die zich "en public" begeeft, de vrouw zou koningin in de woning moeten kunnen zijn.
Helaas geeft dit dikwijls aanleiding tot misbruiken en regelrechte vrijheidsberoving, waarbij de misdadiger zijn wandaden vergoelijkt met zgn. culturele en religieuze motieven. Het is voor iedereen klaar en duidelijk dat vrouwenmishandeling, opsluiting een misdaad is.. het verplicht doen dragen van hoofddeksels, boerka's enz.. heeft met die wantoestande weliswaar niets te maken, maar de verbinding is gemakkelijk te leggen en geeft aanleiding tot
misverstanden, die op zichzelf dan weer verkeerdelijk als racisme of onverdraagzaamheid kunnen gezien worden.

Het is dus allesbehalve simpel : de filosofie van Lincoln bij mij thuis stel ik de wet, later doen ze zelf maar wat ze willen, is dus in wezen een redelijke manier van oplossen. In hoever de "aparte" kledingstijl van de moslima's een verrijking is voor de maatschappij is mij intussen niet geheel duidelijk, de graad van xenofobie en rassenhaat in de maatschappij wordt door de protagonisten van de hoofddoeken volgens mij wel erg onderschat.

Lincoln
22 december 2007, 15:25
Wat is er zo belangrijk aan om kindertjes vanaf 3 jaar tot hun 12 jaar APART op te voeden?Dat zeg ik ook niet.

Lincoln
22 december 2007, 15:28
@Lincoln
Inderdaad, hier ben ik akkoord met circe.(Kan dus soms toch gebeuren!)
envind ik dus niet pedagogisch. Als je 't met woorden en argumenten nog niet kan halen van een kind ben je gewoon niet bekwaam kinderen op te voeden.Niet iedereen is pedagogisch ! trouwens de kinderen van 70 jaar geleden hebben ook zo'n soort opvoeding gekregen en zijn ze zelfs er vet me...:-D

Er zijn nu éénmaal situaties waar je lax moet zijn maar ook streng als het moet, en dit kan men feitelijk niet ontkennen,.

Dit wil ook niet zeggen dat de andere norm van opvoeding niet goed is of slecht, integendeel ; de ouders beslissen zelf welke opvoeding ze kunnen gebruiken tov hun kind, daarom is het beter dat de politiek daar afblijft inzake de opvoeding binnen het gezin,. De ouders moeten vrij zijn in het opvoeden van hun kinderen, en dat neemt ook niet af dat deze ouders hun verantwoordelijkheid moeten nemene indien zijn voor een geweldadige opvoeding kiezen !!!

Ps: iedereen kan kinderen krijgen, maar niet iedereen is in staat om "kinderen" op te voeden ! Om de kinderen op te voeden zouden de ouders eerst "opgevoed" zijn ,anders krijg je vanuit en niet opgevoede ouders en nog meer radicaal onopgevoede kinderen,.

Lincoln
22 december 2007, 15:31
De zeer grote "apartheid" van mannen en vrouwen, jongens en meisjes is één van de elementen die een "gemengde" maatschappij bemoeilijken. Naar mijn mening (rheologiestuderenden geef me ongelijk) is dit echter vooral cultuur-historisch bepaald : ook in de christelijke geschiedenis waren er periodes waar man en vrouw op alle mogelijke wijzen van elkaar gescheiden werden..
het is nog niet zo lang geleden dat quasi alle middelbare scholen gescheiden waren en dat het ongehoord was dat vrouwen alleen een café binnenstapten.

Is dit principe van "gescheiden geslachten" een vorm van discriminatie ?
Voor mensen die ht "gewoon" zijn nauwelijks , het leven in "gescheiden werelden" is voor deze mensen rustgevend - de man is degene die zich "en public" begeeft, de vrouw zou koningin in de woning moeten kunnen zijn.
Helaas geeft dit dikwijls aanleiding tot misbruiken en regelrechte vrijheidsberoving, waarbij de misdadiger zijn wandaden vergoelijkt met zgn. culturele en religieuze motieven. Het is voor iedereen klaar en duidelijk dat vrouwenmishandeling, opsluiting een misdaad is.. het verplicht doen dragen van hoofddeksels, boerka's enz.. heeft met die wantoestande weliswaar niets te maken, maar de verbinding is gemakkelijk te leggen en geeft aanleiding tot
misverstanden, die op zichzelf dan weer verkeerdelijk als racisme of onverdraagzaamheid kunnen gezien worden.

Het is dus allesbehalve simpel : de filosofie van Lincoln bij mij thuis stel ik de wet, later doen ze zelf maar wat ze willen, is dus in wezen een redelijke manier van oplossen. In hoever de "aparte" kledingstijl van de moslima's een verrijking is voor de maatschappij is mij intussen niet geheel duidelijk, de graad van xenofobie en rassenhaat in de maatschappij wordt door de protagonisten van de hoofddoeken volgens mij wel erg onderschat.Roger, met u zou ik weleens aan tafel kunnen zitten...;-)

Cynicus
22 december 2007, 16:42
Hoe ziet u de toekomst van de islam in Europa ?

Hashiwokakero
22 december 2007, 16:52
In onze famillie stemt iedereen verschillend, dwz rood, groen, oranje, blauw en ooit zal er ook op zwart-geel in de toekomst gestemd worden !Zwart-Geel en bruin is natuurlijk nog een verschil.;-)

Wat vind jij van de banners op p.be?

Lincoln
22 december 2007, 17:05
Hoe ziet u de toekomst van de islam in Europa ?In de verre verte uit de toekomst zie ik de islaam als een basis begrip voor een futuristische wereld, maar er zullen harde tijden treden waar de moslims op de proef gesteld zullen worden.

Lincoln
22 december 2007, 17:05
Zwart-Geel en bruin is natuurlijk nog een verschil.;-)

Wat vind jij van de banners op p.be?Die heb ik allemaal geswitch.

Hashiwokakero
22 december 2007, 17:41
In de verre verte uit de toekomst zie ik de islaam als een basis begrip voor een futuristische wereld, maar er zullen harde tijden treden waar de moslims op de proef gesteld zullen worden.Vind jij ook niet dat die proever eerder tegen zichzelf zullen zijn als tegen 'het westen'. Zie maar naar de moslimterroristenproblematiek.

Hashiwokakero
22 december 2007, 17:44
Op welke leeftijd was je eerste tienervriendinnetje? Wanneer heb je het eerst een mondkus met een meisje gedaan?

Cynicus
22 december 2007, 18:08
Hoe staat u tegenover een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) als dam tegen sociale uitsluiting ?

Ter informatie :
Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) is een noodsysteem dat aan werkbekwamen zonder werk (evenals aan werkenden die hun inkomen uit (deeltijdse) arbeid wat willen aanvullen) inkomenszekerheid garandeert in ruil voor het verrichten van gemeenschapsdiensten. Onder gemeenschapsdiensten moeten zéér eenvoudige werkzaamheden van algemeen maatschappelijk nut worden verstaan. Het moeten diensten betreffen die op de vrije markt niet worden aangeboden, of die op de vrije markt in ieder geval niet op een rendabele wijze kunnen worden geproduceerd.

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) zou in de plaats komen van de huidige werkloosheidsuitkeringen (evenals van al de andere passieve uitkeringen aan werkbekwamen zonder werk, zoals bv. het OCMW-leefloon). Gemeenschapsdienstpresteerders zouden dan enkel nog recht hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen in verhouding tot het aantal uren effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en zouden zoveel uren gemeenschapsdienst mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen).

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) zou de huidige werkbekwame uitkeringstrekkers de kans geven zichzelf te bevrijden uit de armoede en hen tegelijkertijd aanmoedigen (voorlopig) desnoods een onaantrekkelijke job te aanvaarden op de vrije arbeidsmarkt met een uurloon dat hoger ligt dan het gemeenschapsdienstuurinkomen. Het zou de bedoeling zijn dat gemeenschapsdienstpresteerders zo kort mogelijk gebruik maken van een dergelijk noodsysteem.

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) kan worden gezien als een uitermate sociaal correctiemechanisme op de vrije arbeidsmarkt, dat er voor zorgt dat de lonen op de vrije arbeidsmarkt niet onder een absoluut minimum kunnen dalen. Conform de vrijemarktlogica is het wel essentieel dat in een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) de gemeenschapsdienstuurvergoeding lager zou liggen dan het uurloon voor ongeschoolde arbeid op de vrije arbeidsmarkt. Een gemeenschapsdienstvergoeding van 5 euro per uur lijkt mij wat dat betreft een redelijk bedrag.

Enkele voorbeelden van mogelijke gemeenschapsdienst :
- straatvegergemeenschapsdienst;
- afvalsorteringsgemeenschapsdienst;
- (hulp)kinderopvanggemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showpost.php?p=1582320&postcount=1658);
- hulpcontrolegemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25073);
- huishoudhulpgemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25936);
- verkeersregelingsgemeenschapsdienst;
- hulpbejaardenhelpersgemeenschapsdienst;
- boerenknechtengemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?p=2803272#post2803272);
- fietsenstallingsbewakingsgemeenschapsdienst;
- spierkrachtenergieproductiegemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?t=26758);
- onkruidverdeldingsgemeenschapsdienst;
- zwerfvuilopruimingsgemeenschapsdienst;
- strijkgemeenschapsdienst.
Wellicht zijn er nog vele andere gemeenschapsdienstmogelijkheden.

Hashiwokakero
22 december 2007, 18:26
Heb je seks voor het huwelijk gehad?

Lincoln
22 december 2007, 18:50
Vind jij ook niet dat die proever eerder tegen zichzelf zullen zijn als tegen 'het westen'. Zie maar naar de moslimterroristenproblematiek.maar er zullen harde tijden treden waar de moslims op de proef gesteld zullen worden.

Het terrorisme is maar een deel van de beproeving.

Lincoln
22 december 2007, 18:55
Hoe staat u tegenover een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) als dam tegen sociale uitsluiting ?

Ter informatie :
Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) is een noodsysteem dat aan werkbekwamen zonder werk (evenals aan werkenden die hun inkomen uit (deeltijdse) arbeid wat willen aanvullen) inkomenszekerheid garandeert in ruil voor het verrichten van gemeenschapsdiensten. Onder gemeenschapsdiensten moeten zéér eenvoudige werkzaamheden van algemeen maatschappelijk nut worden verstaan. Het moeten diensten betreffen die op de vrije markt niet worden aangeboden, of die op de vrije markt in ieder geval niet op een rendabele wijze kunnen worden geproduceerd.

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) zou in de plaats komen van de huidige werkloosheidsuitkeringen (evenals van al de andere passieve uitkeringen aan werkbekwamen zonder werk, zoals bv. het OCMW-leefloon). Gemeenschapsdienstpresteerders zouden dan enkel nog recht hebben op een prestatiegericht gemeenschapsdienstinkomen in verhouding tot het aantal uren effectief gepresteerde gemeenschapsdienst en zouden zoveel uren gemeenschapsdienst mogen verrichten als ze zelf willen (of kunnen).

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) zou de huidige werkbekwame uitkeringstrekkers de kans geven zichzelf te bevrijden uit de armoede en hen tegelijkertijd aanmoedigen (voorlopig) desnoods een onaantrekkelijke job te aanvaarden op de vrije arbeidsmarkt met een uurloon dat hoger ligt dan het gemeenschapsdienstuurinkomen. Het zou de bedoeling zijn dat gemeenschapsdienstpresteerders zo kort mogelijk gebruik maken van een dergelijk noodsysteem.

Een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) kan worden gezien als een uitermate sociaal correctiemechanisme op de vrije arbeidsmarkt, dat er voor zorgt dat de lonen op de vrije arbeidsmarkt niet onder een absoluut minimum kunnen dalen. Conform de vrijemarktlogica is het wel essentieel dat in een gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) de gemeenschapsdienstuurvergoeding lager zou liggen dan het uurloon voor ongeschoolde arbeid op de vrije arbeidsmarkt. Een gemeenschapsdienstvergoeding van 5 euro per uur lijkt mij wat dat betreft een redelijk bedrag.

Enkele voorbeelden van mogelijke gemeenschapsdienst :
- straatvegergemeenschapsdienst;
- afvalsorteringsgemeenschapsdienst;
- (hulp)kinderopvanggemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showpost.php?p=1582320&postcount=1658);
- hulpcontrolegemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25073);
- huishoudhulpgemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25936);
- verkeersregelingsgemeenschapsdienst;
- hulpbejaardenhelpersgemeenschapsdienst;
- boerenknechtengemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?p=2803272#post2803272);
- fietsenstallingsbewakingsgemeenschapsdienst;
- spierkrachtenergieproductiegemeenschapsdienst (http://forum.politics.be/showthread.php?t=26758);
- onkruidverdeldingsgemeenschapsdienst;
- zwerfvuilopruimingsgemeenschapsdienst;
- strijkgemeenschapsdienst.
Wellicht zijn er nog vele andere gemeenschapsdienstmogelijkheden.Ik weet het zelf niet en ik denk dat er personen zijn die daar een gepaste antwoord kunnen geven.

Boadicea
22 december 2007, 19:03
Star-wars.

May the force be with you. Wat is je lievelingspersonnage en welke vindt je de beste: de oude films of de recentere prequels?

Lincoln
22 december 2007, 19:04
Heb je seks voor het huwelijk gehad?Nooit geprobeerd.

Ps: waar het hart van vol is loopt de mond van over ! ;-)

Lincoln
22 december 2007, 19:09
May the force be with you. Wat is je lievelingspersonnage en welke vindt je de beste: de oude films of de recentere prequels?
1)Samuel Jackson
2)Eddy murphy
3)Robert de Niro
4)clint eastwood
...

Oude films vind ik nog altijd de beste films...

André de Hollander
22 december 2007, 19:30
Denk je net als ik dat Bush het grootste gevaar is (binnenkort: was:-D ) voor de wereldvrede?

André de Hollander
22 december 2007, 19:32
Mensen zomaar vermoorden doe ik niet. Mijzelf verdedigen "na" het gebruik van geweld tegen mij (mijn huis afnemen, of uit mijn huis jagen, mijn vrouw vermoorden, of zelf slachtoffer zijn van één of andere geweldadige handeling) dan pas zal ik zien of ik geweld zal gebruiken of niet !

'Zomaar'.

Gelukkig maar. ;-)

Hashiwokakero
22 december 2007, 19:34
Het terrorisme is maar een deel van de beproeving.Idd het westen uitroeien is een andere beproeving zeker, of zo zullen dat er toch velen zo opnemen, en wat zou je doen, het staat in de koran.

Hashiwokakero
22 december 2007, 19:35
Nooit geprobeerd.

Ps: waar het hart van vol is loopt de mond van over ! ;-)Gaat dit over mij of over jou? Wil je anders zeggen dat ik moslim wil worden?:-P

André de Hollander
22 december 2007, 19:37
Zouden mensen met een dubbele nationaliteit de Belgische (of Nederlandse) nationaliteit afgenomen moeten worden als ze herhaaldelijk veroordeeld zijn voor misdaden?

André de Hollander
22 december 2007, 19:44
Mijn Canon Ixus is in handen gekomen van een Marokkaan in Brussel. Er liep een dikke Marokkaanse vrouw mee waar de Marokkaanse jongeren hun buit steeds inleverden. Dit voorjaar op de Brusselse autosalon. Weet je een manier om mijn camera terug te krijgen?

André de Hollander
22 december 2007, 19:44
Ik ben niet racistisch maar heb toch een hekel aan Marokkanen. Heb je een idee hoe dat komt?

Hashiwokakero
22 december 2007, 19:47
Waarom zijn allochtone jongeren zo'n macho's? Ze willen allemaal seks, en krijgen dat ook, maar later moeten ze toch door het heilig boek trouwen met iemand van hun land van oorsprong. Dat noem ik hypocrieten, en aangezien dit er nogal veel zijn... Wil dit zeggen dat de Islam verloederd is? De slechte moslims hebben de goede uitgeteld, of zie jij nog hoop? Of is er volgens jou helemaal geen probleem?

Lincoln
22 december 2007, 19:48
Denk je net als ik dat Bush het grootste gevaar is (binnenkort: was:-D ) voor de wereldvrede?Bush is opzich niet gevaarlijk, maar de motivatie van bush en de motoriek die de moordmachien draaiend houdt zowel voor bush-periode als erna is gevaarlijk !

Lincoln
22 december 2007, 19:51
Zouden mensen met een dubbele nationaliteit de Belgische (of Nederlandse) nationaliteit afgenomen moeten worden als ze herhaaldelijk veroordeeld zijn voor misdaden?Een misdaad bestrijd je niet door het afnemen van wat de mens het recht op heeft,en daardoor zal het probleem nog niet opgelost worden !

Hashiwokakero
22 december 2007, 19:52
Een misdaad bestrijd je niet door het afnemen van wat de mens het recht op heeft,en daardoor zal het probleem nog niet opgelost worden !Dus een mens heeft recht op twee nationaliteiten? En mens heeft het recht om overal te wonen waar hij wil?

Kan je daar eens een linkje van geven?

Lincoln
22 december 2007, 19:52
Mijn Canon Ixus is in handen gekomen van een Marokkaan in Brussel. Er liep een dikke Marokkaanse vrouw mee waar de Marokkaanse jongeren hun buit steeds inleverden. Dit voorjaar op de Brusselse autosalon. Weet je een manier om mijn camera terug te krijgen?Goh, dat zou ik niet weten... mss eens bij de imaam binnen lopen ?! :-P

Lincoln
22 december 2007, 20:02
Waarom zijn allochtone jongeren zo'n macho's? Ze willen allemaal seks, en krijgen dat ook, maar later moeten ze toch door het heilig boek trouwen met iemand van hun land van oorsprong. Mss hoog gehalte van testosteron ?

Dat noem ik hypocrieten, en aangezien dit er nogal veel zijn... Wil dit zeggen dat de Islam verloederd is? De slechte moslims hebben de goede uitgeteld, of zie jij nog hoop? Of is er volgens jou helemaal geen probleem?Zolang een mens in leven blijft is er nog hoop voor de wereld.

Hashiwokakero
22 december 2007, 20:06
Mss hoog gehalte van testosteron ?Kunnen ze toch hun vrouw hier zoeken, of zijn deze mss alleen maar goed om te neuken?

Zolang een mens in leven blijft is er nog hoop voor de wereld.Allez, het nazisme is gered zolang er één goede nazi rondloopt.:-P

Lincoln
22 december 2007, 20:07
Dus een mens heeft recht op twee nationaliteiten? En mens heeft het recht om overal te wonen waar hij wil?

Kan je daar eens een linkje van geven?Nationaliteit is enkel een identificatie document die je voorlegt bij de douane of gebruikt wordt waar het ervoor nodig staat, anders heeft het geen enkele nut,.

Een mens kan volgens mij overal ter werled wonen waar hij kan wonen.

Of dat nu ook feitelijk kan is een andere zaak...

Lincoln
22 december 2007, 20:08
Kunnen ze toch hun vrouw hier zoeken, of zijn deze mss alleen maar goed om te neuken?Daarvoor zou je bij die mensen gaan en dat ook aan hun vragen.

Hashiwokakero
22 december 2007, 20:10
Nationaliteit is enkel een identificatie document die je voorlegt bij de douane of gebruikt wordt waar het ervoor nodig staat, anders heeft het geen enkele nut,.

Een mens kan volgens mij overal ter werled wonen waar hij kan wonen.

Of dat nu ook feitelijk kan is een andere zaak...Dus met één documentje ga je toch wel toekomen, waarom moeten moslims er altijd twee hebben?

Toch makkelijk eh, zelf eisen dat je overal kan wonen maar in je geboorteland zelf niemand binnenlaten.

Hashiwokakero
22 december 2007, 20:11
Daarvoor zou je bij die mensen gaan en dat ook aan hun vragen.
Waarom is dit iets dat alleen bij moslims voorkomt?

Lincoln
22 december 2007, 20:11
Ik ben niet racistisch maar heb toch een hekel aan Marokkanen. Heb je een idee hoe dat komt?Ik heb daarvoor begrip.

Dat komt door het slechte gedrag van sommige puber jongeren (etterballen uit de straat bv), of het boerengedrag van sommige gepensioneerden,.

Lincoln
22 december 2007, 20:14
Waarom is dit iets dat alleen bij moslims voorkomt?Omdat het woord moslims in de media met een grote loep wordt vergroot, zodat jan-hashiwokakero een zelfbeeld krijgt die niet groter is dan zijn donkere-slaapkamer met een PC ! :-P

Lincoln
22 december 2007, 20:16
Dus met één documentje ga je toch wel toekomen, waarom moeten moslims er altijd twee hebben?Ik ken er die 30 nationaliteiten hebben en zo pas-par-tous rond de wereld kunnen reizen. :-P

Hashiwokakero
22 december 2007, 20:16
Omdat het woord moslims in de media met een grote loep wordt vergroot, zodat jan-hashiwokakero een zelfbeeld krijgt die niet groter is dan zijn donkere-slaapkamer met een PC ! :-POk kan je me eens aantonen dat er ook niet moslims hun vrouwen gaan halen in hun land van oorsprong?

En jan-hashiwokakero? :-P Wie is dat nu weer?

Hashiwokakero
22 december 2007, 20:17
Ik ken er die 30 nationaliteiten hebben en zo pas-par-tous rond de wereld kunnen reizen. :-PEum hoe doen die dat?:? En legaal bemachtigd ofzo?

ik wil da ook hebbben.:evil:

Cynicus
23 december 2007, 01:21
Ik weet het zelf niet en ik denk dat er personen zijn die daar een gepaste antwoord kunnen geven.

Op een andere wijze geformuleerd, bent u van oordeel dat werkbekwame uitkeringstrekkers gemeenschapsdiensten zouden moeten leveren in ruil voor hun uitkering ?

Dronkoers
23 december 2007, 01:38
11.:twisted:

Per voet? :-D

Dronkoers
23 december 2007, 01:38
Is het een bewuste keuze dat je geen alkohol drinkt?

Dronkoers
23 december 2007, 01:39
Zou je eens graag het gevoel kennen van zat te zijn?

duveltje382
23 december 2007, 07:11
Vind je het ook fijn om aan de zee te zijn,of liever binneland?

duveltje382
23 december 2007, 07:13
Zou U ook eens niet graag een brouwerij gaan bezoeken,zonder dat je hoeft te drinken natuurlijk hé

duveltje382
23 december 2007, 07:15
Heb je nu nog nadelen van je ziek zijn vroeger,ik heb zelf nog erg veel last van gezwolen lichaamsdelen ect.

Lincoln
23 december 2007, 13:16
Op een andere wijze geformuleerd, bent u van oordeel dat werkbekwame uitkeringstrekkers gemeenschapsdiensten zouden moeten leveren in ruil voor hun uitkering ?Ik denk dat werkloosheidsuitkering beter gedeeltelijk afgeschaft kan worden voor mensen die fysiek in staat zijn om te kunnen werken, in de plaats daarvan kan men die leegte met iets anders invullen om aan een gedeeltelijke uitkering te bekomen,.

Voor de criminaliteit en de criminelen vind ik de gevangenissen zelf een verlies voor de economie van het land, in de plaats daarvan kan men de criminelen best gebruiken in het leger voor toekomstige militaire missies zoals bv; in afghanistan, dan hebben die criminelen tenminste waarop ze hun agressie kunnen afschieten (...op het juiste doelwit natuurlijk, anders is die missie opzich terrorisme)!

Lincoln
23 december 2007, 13:17
Per voet? :-D http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/supergrin.gif

Lincoln
23 december 2007, 13:19
Is het een bewuste keuze dat je geen alkohol drinkt?Min of meer, ik had wel eens per vergissing ooit eens een glaske binnen te slikken ,en amaai ! dat was branden...:?

Lincoln
23 december 2007, 13:21
Zou je eens graag het gevoel kennen van zat te zijn?Ik vind het beter om bij mijn verstand te zijn, maaaarrrrrrrr echt zat zijn...ik heb wel eens een lach kik en dat kun je een beetje vergelijken met zat zijn,. :lol:

Lincoln
23 december 2007, 13:23
Vind je het ook fijn om aan de zee te zijn,of liever binneland?Na de tsunami van indonesie heb ik zo'n fobie gekregen van de zee, en ja ik zou graag zo liefst mogelijk hoog in de bergen kunnen wonen alhoewel het lastig is...

Lincoln
23 december 2007, 13:25
Heb je nu nog nadelen van je ziek zijn vroeger,ik heb zelf nog erg veel last van gezwolen lichaamsdelen ect.Mijn longen zijn allemaal kapot door de "radio-therapie" en daarmee moet ik elke dag tegen vechten, en ook teveel zitten voor de PC doet mij geen goedje...:lol:

Hashiwokakero
23 december 2007, 13:29
Op welke leeftijd was je eerste tienervriendinnetje? Wanneer heb je het eerst een mondkus met een meisje gedaan?