PDA

View Full Version : Breaking News Vanuit Amerika!!!


MaGNiFiCaT
20 december 2007, 17:56
Dit vreemde berichtje heb ik gekregen van een kameraad die verblijft in de USA.

Er werd in een bos een héél speciale eekhoorn gevonden.
Het diertje had een gezicht dat helemaal leek op dat van wijlen president Abraham Lincoln.
Ze noemen het: de Lincolneekhoorn. Het zit nu in een kooi in een dierenpark.

OK, sommigen gaan er vanuit dat sommige mensen dubbelgangers hebben, maar dat een mens een dier als dubbelganger heeft, tart toch wel de verbeelding.

D�*t schreef ik 3 dagen terug!


BREAKING NEWS!!!!


DE LINCOLN-EEKHOORN IS VERMOORD!!!!!

8O :shocked!: OMG,OMG,OMG:shocked!: 8O

Het diertje werd dood aangetroffen in zijn kooi. Neergeschoten met een geweer. Naar het motief is het nog gissen, maar men vermoed dat het diertje het slachtoffer is van Lincolntegenhangers.

Dat er tegenwoordig, 140 jaren n�* de dood van President Lincoln die de slavernij afschafte, nog tegenstanders zijn, en dat hun haat jegens Lincoln zó groot is dat men de eekhoorn-dubbelganger gaat neerknallen, gaat me toch wel erg ver hoor.:?

Ik vind het dus vreselijk dat met het diertje afgerekend werd omwille van de opvattingen van zijn menselijke dubbelganger.:?

Wat een wereld.:roll:

Jazeker
20 december 2007, 17:57
geeuw

Derk de Tweede
20 december 2007, 18:08
D�*t schreef ik 3 dagen terug!


BREAKING NEWS!!!!


DE LINCOLN-EEKHOORN IS VERMOORD!!!!!

8O :shocked!: OMG,OMG,OMG:shocked!: 8O

Het diertje werd dood aangetroffen in zijn kooi. Neergeschoten met een geweer. Naar het motief is het nog gissen, maar men vermoed dat het diertje het slachtoffer is van Lincolntegenhangers.

Dat er tegenwoordig, 140 jaren n�* de dood van President Lincoln die de slavernij afschafte, nog tegenstanders zijn, en dat hun haat jegens Lincoln zó groot is dat men de eekhoorn-dubbelganger gaat neerknallen, gaat me toch wel erg ver hoor.:?

Ik vind het dus vreselijk dat met het diertje afgerekend werd omwille van de opvattingen van zijn menselijke dubbelganger.:?



Wat een wereld.:roll:
Bron?

Metternich
20 december 2007, 18:10
"Lincoln-squirrel found murdered" Komt dat niet uit die Simpsons-aflevering waarin Homer zijn eigen dood naspeelt om niet te moeten gaan werken?

Jazeker
20 december 2007, 18:18
"Lincoln-squirrel found murdered" Komt dat niet uit die Simpsons-aflevering waarin Homer zijn eigen dood naspeelt om niet te moeten gaan werken?

Yupsie. 8-)

Weezer
20 december 2007, 19:41
D�*t schreef ik 3 dagen terug!


BREAKING NEWS!!!!


DE LINCOLN-EEKHOORN IS VERMOORD!!!!!

8O :shocked!: OMG,OMG,OMG:shocked!: 8O

Het diertje werd dood aangetroffen in zijn kooi. Neergeschoten met een geweer. Naar het motief is het nog gissen, maar men vermoed dat het diertje het slachtoffer is van Lincolntegenhangers.

Dat er tegenwoordig, 140 jaren n�* de dood van President Lincoln die de slavernij afschafte, nog tegenstanders zijn, en dat hun haat jegens Lincoln zó groot is dat men de eekhoorn-dubbelganger gaat neerknallen, gaat me toch wel erg ver hoor.:?

Ik vind het dus vreselijk dat met het diertje afgerekend werd omwille van de opvattingen van zijn menselijke dubbelganger.:?

Wat een wereld.:roll:

Lekker belangrijk

Kazan
20 december 2007, 20:07
"Lincoln-squirrel found murdered" Komt dat niet uit die Simpsons-aflevering waarin Homer zijn eigen dood naspeelt om niet te moeten gaan werken?

Natuurlijk! The Simpsons!
Ik zat mij nu al 3 dagen af te vragen: Een Lincoln-eekhoorn, waar heb ik dat nog gehoord?

MaGNiFiCaT
20 december 2007, 20:49
Natuurlijk! The Simpsons!
Ik zat mij nu al 3 dagen af te vragen: Een Lincoln-eekhoorn, waar heb ik dat nog gehoord?

Vond ik écht subliem. Ik kon echt niet bijkomen van het lachen.:lol: 8-) Heb kwartier lang strijk gelegen.:-)