PDA

View Full Version : gsm ringtone vlaamse leeuw


sjakie
20 december 2007, 22:32
hoe gaat dit in zijn werk heb al twee maal mijn gsm nr doorgegeven maar tot hier toe geen resultaat kan iemand mij hier mee verder helpen had die ring tone vroeger maar door aankoop andere gsm ben ik het kwijt en zou dit graag terug willen

the outlaw torn
20 december 2007, 22:39
dikwijls geldklopperij, nog nt geprobeerd en gaat het ook nt proberen.

Rudy
25 december 2007, 01:14
hoe gaat dit in zijn werk heb al twee maal mijn gsm nr doorgegeven maar tot hier toe geen resultaat kan iemand mij hier mee verder helpen had die ring tone vroeger maar door aankoop andere gsm ben ik het kwijt en zou dit graag terug willen

Uw ringtoon bevond zich in het geheugen van de gsm, niet in die van de sim-kaart.

Tip: gebruik ringtones van de operator (sim-gebonden) of anders sla je de muziekjes elders op en kan je die steeds naar je nieuwe gsm uploaden.

Om u een idee te geven: niks belet je om de volledige "Bolero" als ringtone te gebruiken.

Rudy
26 december 2007, 14:14
Kan de verwijzing binnen de rubriek "vragen aan de moderatie" worden verwijderd aub?

Patriot!
26 december 2007, 18:26
Het is duidelijk nuttiger om de Brabanconne als ringtone te gebruiken. ;)

Pelgrim
26 december 2007, 19:37
ik heb ook een versie van de vlaamse leeuw maar die is echt vreselijk slecht gemaakt :(

jamás será vencido
26 december 2007, 19:40
ik heb ook een versie van de vlaamse leeuw maar die is echt vreselijk slecht gemaakt :(

waarschijnlijk de jump-versie ;-)
de internationale op gsmtoon is nochtans een wonderlijk afgewerkt arbeidsintensief kunstwerkje :-D ;-)

C uit W
26 december 2007, 20:33
waarschijnlijk de jump-versie ;-)
de internationale op gsmtoon is nochtans een wonderlijk afgewerkt arbeidsintensief kunstwerkje :-D ;-)
Hoeveel heb je ervoor betaald en wie krijgt er geld voor?

Pelgrim
27 december 2007, 00:03
waarschijnlijk de jump-versie ;-)
de internationale op gsmtoon is nochtans een wonderlijk afgewerkt arbeidsintensief kunstwerkje :-D ;-)

waar?

Dronkoers
27 december 2007, 00:19
Mijn achtergrond is een Vlaamse Leeuw :cheer:

jamás será vencido
27 december 2007, 11:46
Hoeveel heb je ervoor betaald en wie krijgt er geld voor?

Zelf in elkaar geknutseld met een voorhistorische gsm waarbij je zelf je liedjes kon maken,
maar ik ken ook iemand die zo een mp3geval gsm heeft,
en die dus gewoon de mp3versie van de internationale laat afspelen.

Anna List
27 december 2007, 12:42
hoe gaat dit in zijn werk heb al twee maal mijn gsm nr doorgegeven maar tot hier toe geen resultaat kan iemand mij hier mee verder helpen had die ring tone vroeger maar door aankoop andere gsm ben ik het kwijt en zou dit graag terug willen

http://www.mobile-logos-ringtones.com/ringtones/dutch/343-9.htm

1,68 € ...

heb m op mijn vorige gsm ook eens gratis toegestuurd gekregen ... maar ben die ook kwijt ...

Pelgrim
27 december 2007, 14:26
ok, dat is dus de slechte versie.

vavli
27 december 2007, 17:07
ok, dat is dus de slechte versie.
Is het mogelijk om de vlaamse leeuw in een goeie versie te produceren ? :-D Dat onding klinkt in elke versie afschuwelijk.

jamás será vencido
27 december 2007, 23:26
Is het mogelijk om de vlaamse leeuw in een goeie versie te produceren ? :-D Dat onding klinkt in elke versie afschuwelijk.


Mischien in de Yves Leterme versie niet ;-) :-D