PDA

View Full Version : Bumperkleven van symbolen op onze auto


DebianFox
25 december 2007, 17:53
Kleeft u als Vlaamsgezinde een Vlaamse leeuw of een ander Vlaams symbool op de bumper van uw auto? Zo ja, waar? Gewoon ergens op de bumper of heeft u het Belgische kenteken op uw auto overplakt door een Vlaams symbool? :twisted:

En Belgicisten, hoe zit dat bij jullie?

Desiderius
25 december 2007, 17:53
Ik heb geen belgisch kenteken op m'n auto.

Ovidius
25 december 2007, 17:57
Ik heb geen auto.

Dronkoers
25 december 2007, 17:57
Kleeft u als Vlaamsgezinde een Vlaamse leeuw of een ander Vlaams symbool op de bumper van uw auto? Zo ja, waar? Gewoon ergens op de bumper of heeft u het Belgische kenteken op uw auto overplakt door een Vlaams symbool? :twisted:

En Belgicisten, hoe zit dat bij jullie?

Ik heb 2 plakkerkes ja, links en rechts van m'n achterste nummerplaat (dus over die 'B' ja)

http://www.vvb.org/winkel/images/EU-leeuw.jpg

Dronkoers
25 december 2007, 17:58
Ik heb geen belgisch kenteken op m'n auto.

Maar ge hebt toch een kenteken...? ;-)

Kim
25 december 2007, 17:59
Ik heb een extra Belgisch vlaggetje op de kofferklep (bij een peugeot 307 is dat één geheel).

Collega's van mij rijden met een extra B Plus sticker maar die plakt er bij mij (nog) niet op.

DebianFox
25 december 2007, 18:00
Verrek, ik was te traag voor die enquête!

DebianFox
25 december 2007, 18:01
Doet u aan bumperkleven van Vlaamse of Belgische symbolen op uw auto?

Dronkoers
25 december 2007, 18:02
Verrek, ik was te traag voor die enquête!

Wilt ge nu zeggen dat ge opnieuw ene gaat maken?

the outlaw torn
25 december 2007, 18:02
ik plak niets,allemaal nt nodig en trouwens, het kan allemaal verkeerde individuen aantrekken.

ik ken iemand die een vlaams leeuw had geplakt en enkele dagen nadien zijn auto werd bekrast met iets wat het best identificeerbaar was met een swastika. dus zodoende plak ik niets op den auto.

Jazeker
25 december 2007, 18:03
Kleeft u als Vlaamsgezinde een Vlaamse leeuw of een ander Vlaams symbool op de bumper van uw auto? Zo ja, waar? Gewoon ergens op de bumper of heeft u het Belgische kenteken op uw auto overplakt door een Vlaams symbool? :twisted:

En Belgicisten, hoe zit dat bij jullie?

Ik had een grote A van Athlon op mijn nummerplaat staan en heb die overplakt met het stickertje dat het VB me zond. Een vlaams leeuwke met daaronder VL zonder verdere vermelding van de partij. Mijn collega's kennen me nu als die zwarte met zijn zwarte wagen met een leeuw op. Tof toch?

DebianFox
25 december 2007, 18:03
Wilt ge nu zeggen dat ge opnieuw ene gaat maken?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=99984

largo_w
25 december 2007, 18:04
Ik had een grote A van Athlon op mijn nummerplaat staan en heb die overplakt met het stickertje dat het VB me zond. Een vlaams leeuwke met daaronder VL zonder verdere vermelding van de partij. Mijn collega's kennen me nu als die zwarte...

hehe die afrikanen toch een vb sticker plakken op hun auto :-)

Desiderius
25 december 2007, 18:04
Maar ge hebt toch een kenteken...? ;-)

L

Den Ardennees
25 december 2007, 18:05
plakt vanachter op mijn auto: symbool van de Brigade Piron, Belgische legereenheid die Brussel bevrijdde in 1944 (later ook van Belgisch leger in Duitsland)

http://www.museum-bsd.de/museum-bsd/grafiken/armabzeichen/002.jpg

Dronkoers
25 december 2007, 18:05
Ik had een grote A van Athlon op mijn nummerplaat staan en heb die overplakt met het stickertje dat het VB me zond. Een vlaams leeuwke met daaronder VL zonder verdere vermelding van de partij. Mijn collega's kennen me nu als die zwarte met zijn zwarte wagen met een leeuw op. Tof toch?

Troost u, sommige collega's noemen me een racist dankzij die stickers... toevallig waalse collega's...

DebianFox
25 december 2007, 18:05
Dit symbool hangt boven mijn Belgisch kenteken op mijne Corsa:

http://img443.imageshack.us/img443/4532/vl2ke3.gif

Ik heb het via www.vlaanderenvlagt.org besteld.

Dronkoers
25 december 2007, 18:06
hehe die afrikanen toch een vb sticker plakken op hun auto :-)

:-D

the outlaw torn
25 december 2007, 18:06
nope, geen behoefte aan.

Dronkoers
25 december 2007, 18:06
Allez, zelfde post als in die andere draad:

Ik heb 2 plakkerkes ja, links en rechts van m'n achterste nummerplaat (dus over die 'B' ja)

http://www.vvb.org/winkel/images/EU-leeuw.jpg

Besteld bij de VVB ;-)

DebianFox
25 december 2007, 18:07
Allez, zelfde post als in die andere draad:

Ik heb 2 plakkerkes ja, links en rechts van m'n achterste nummerplaat (dus over die 'B' ja)

http://www.vvb.org/winkel/images/EU-leeuw.jpg

2 plakkerkes!

:cheer: Dronkoers :cheer:

Kim
25 december 2007, 18:07
Ik heb een extra Belgisch vlaggetje op de kofferklep (bij een peugeot 307 is dat één geheel).

Collega's van mij rijden met een extra B Plus sticker maar die plakt er bij mij (nog) niet op.

Jazeker
25 december 2007, 18:08
En Belgicisten, hoe zit dat bij jullie?

Een collega van me heeft die "all for belgium" affiche van die waalse ambemtenaaresse op zijn achterruit hangen. Buiten het feit dat hij dus zijn achteruitkijkspiegel niet meer kan gebruiken vind ik het op zich idioot. Ik zou het even idioot vinden mocht iemand rondrijden met een vlaamse vlag op zijn voorruit.

Jazeker
25 december 2007, 18:09
Troost u, sommige collega's noemen me een racist dankzij die stickers... toevallig waalse collega's...

Toevallig he. En als je daar een B had staan dan was je een goeie.

Kim
25 december 2007, 18:09
hehe die afrikanen toch een vb sticker plakken op hun auto :-)

In Antwerpen zie je af en toe een zwarte rondrijden in een rode nissan met daarop een VL-sticker van het VB. :-D Die kerel is echt lachen!

Pelgrim heeft hem ook al zien rondrijden als ik me niet vergis.

Kim
25 december 2007, 18:10
Toevallig he. En als je daar een B had staan dan was je een goeie.

Behalve voor de Vlaams-nationalistische collega, in zijn/haar ogen ben je een volksverrader.

Dronkoers
25 december 2007, 18:10
Toevallig he. En als je daar een B had staan dan was je een goeie.

Ook niet, want ik spreek er geen frans tegen

DebianFox
25 december 2007, 18:10
Ik heb een extra Belgisch vlaggetje op de kofferklep (bij een peugeot 307 is dat één geheel).

Collega's van mij rijden met een extra B Plus sticker maar die plakt er bij mij (nog) niet op.


Ah, hoe ziet die B-Plus sticker eruit?

Jazeker
25 december 2007, 18:11
Ik had een grote A van Athlon op mijn nummerplaat staan en heb die overplakt met het stickertje dat het VB me zond. Een vlaams leeuwke met daaronder VL zonder verdere vermelding van de partij. Mijn collega's kennen me nu als die zwarte met zijn zwarte wagen met een leeuw op. Tof toch?

En in 2003-2004 had ik een grote N-VA banner onderaan mijn achterruit. met wat tape vastgeplakt. na wat uurtjes in de zon heb ik serieus moeten werken om die kleefstof weer van mijn ruit te krijgen... maar het was het waard.

Kim
25 december 2007, 18:12
Dit is de sticker waar mijn collega's mee rondrijden.

Jazeker
25 december 2007, 18:12
Behalve voor de Vlaams-nationalistische collega, in zijn/haar ogen ben je een volksverrader.

Ik ga je maar laten preken. Ik wens geen ruzie.

Kim
25 december 2007, 18:13
Ik ga je maar laten preken.
Het is gewoon een vaststelling, geen preek.
Ik wens geen ruzie.
Daar had je een paar weken terug maar aan moeten denken.

Dronkoers
25 december 2007, 18:13
2 plakkerkes!

:cheer: Dronkoers :cheer:

'k Heb nog reserve voor het geval als er een leukerd die wil aftrekken ;-)

Ganzenbordfan
25 december 2007, 18:14
Ik heb nog geen auto.

Jazeker
25 december 2007, 18:14
Ik heb geen belgisch kenteken op m'n auto.

Die mensen met een L rijden meestal als beesten. Ik probeer ze liefst te ambeteren.

largo_w
25 december 2007, 18:15
Ik ga je maar laten preken.

tsjah...:roll:

Kim
25 december 2007, 18:15
'k Heb nog reserve voor het geval als er een leukerd die wil aftrekken ;-)

Vandalisme aan de wagen heb ik nog niet ondervonden (en laat ons spreekwoordelijk "hout vasthouden") maar wel serieuze verkeersagressie van overhitte VL-chauffeurs. Bumperhangen, grote faren op en dan superkort invoegen en op de rem gaan staan... Zodat je toch maar zeker die VL-sticker zou zien en desnoods nog in zijn koffer zou rijden zodat je nog kan dokken ook.

Jazeker
25 december 2007, 18:16
Het is gewoon een vaststelling, geen preek.

Daar had je een paar weken terug maar aan moeten denken.

Het is geen paar weken geleden. En je moest het maar niet op het forum gooien. :>

Kim
25 december 2007, 18:16
Het is geen paar weken geleden. En je moest het maar niet op het forum gooien. :>

Jij hebt zelfs nog niet eens het fatsoen gehad je te excuseren. Waarom zou ik jou dan sparen?

(en je weet goed genoeg dat ik het niet heb over het feit dat ik je handtekening sta, want dat kan me gestolen worden).

Jazeker
25 december 2007, 18:16
tsjah...:roll:

Inhoudelijke commentaar en degelijke duiding van Largo.

DebianFox
25 december 2007, 18:18
Die mensen met een L rijden meestal als beesten. Ik probeer ze liefst te ambeteren.

Ik rijd ook nog met een L rond :oops:, 4 januari doe ik mijn 2e rijexamen.

Jazeker
25 december 2007, 18:18
Jij hebt zelfs nog niet eens het fatsoen gehad je te excuseren. Waarom zou ik jou dan sparen?

Ik zou het gedaan hebben als je het fatsoen had om het niet op het forum te gooien.

Kim
25 december 2007, 18:18
Ik zou het gedaan hebben als je het fatsoen had om het niet op het forum te gooien.

:rofl:

Ik heb dat zeer zeker niet direct op het forum gegooid, je had dus weldegelijk tijd genoeg om je excuses aan te bieden!

manta
25 december 2007, 18:19
Ik rijd ook nog met een L rond :oops:, 4 januari doe ik mijn 2e rijexamen.
L ???
Luxemburger ??? 8O

Zwartengeel
25 december 2007, 18:19
Een collega van me heeft die "all for belgium" affiche van die waalse ambemtenaaresse op zijn achterruit hangen. Buiten het feit dat hij dus zijn achteruitkijkspiegel niet meer kan gebruiken vind ik het op zich idioot. Ik zou het even idioot vinden mocht iemand rondrijden met een vlaamse vlag op zijn voorruit.

Ik heb een tijdje terug eens iemand zien rondrijden met zowel dat VB-leeuwtje als de 'I Want You For Belgium'-sticker. Iemand die blijkbaar nog in een dilemma verkeert, zo te zien. Ofwel houden ze er daar in dat huishouden uiteenlopende politieke ideeën op na...

DebianFox
25 december 2007, 18:19
Vandalisme aan de wagen heb ik nog niet ondervonden (en laat ons spreekwoordelijk "hout vasthouden") maar wel serieuze verkeersagressie van overhitte VL-chauffeurs. Bumperhangen, grote faren op en dan superkort invoegen en op de rem gaan staan... Zodat je toch maar zeker die VL-sticker zou zien en desnoods nog in zijn koffer zou rijden zodat je nog kan dokken ook.

Zo ben ik niet, blijkbaar is het uitdagend om met een Belgisch symbool rond te rijden.

Ik moest plots denken aan Essevee_VL, die heeft ooit eens gezegd dat hij een Vlaamse leeuw heeft geplakt op zijn ... fiets :lol:

Kim
25 december 2007, 18:20
Ik heb een tijdje terug eens iemand zien rondrijden met zowel dat VB-leeuwtje als de 'I Want You For Belgium'-sticker. Iemand die blijkbaar nog in een dilemma verkeert, zo te zien. Ofwel houden ze er daar in dat huishouden uiteenlopende politieke ideeën op na...

Tja, je hebt Belgicisten die zich Vlaming én Belg voelen.

Een collega van mij heeft ook een leeuwenvlag naast de Belgische vlag op zijn wagen hangen.

manta
25 december 2007, 18:20
.

.
???
Volgens mij heb ik iets gemist ....:-P

Jazeker
25 december 2007, 18:20
Ik rijd ook nog met een L rond :oops:, 4 januari doe ik mijn 2e rijexamen.

Good luck... als je slaagt heb ik hier voor jou een VL stickertje liggen dat je kan kleven over je garage reclame of die B. Heb er nog twee liggen... eentje voor mijn volgende auto en eentje voor wie het wil.

Dronkoers
25 december 2007, 18:20
Vandalisme aan de wagen heb ik nog niet ondervonden (en laat ons spreekwoordelijk "hout vasthouden") maar wel serieuze verkeersagressie van overhitte VL-chauffeurs. Bumperhangen, grote faren op en dan superkort invoegen en op de rem gaan staan... Zodat je toch maar zeker die VL-sticker zou zien en desnoods nog in zijn koffer zou rijden zodat je nog kan dokken ook.


Heethoofden heb je overal eh, mijn grofste discussie (maw, als er al woorden vallen) was trouwens met een Vlaams-nationalist...

Dat ze me al rijdend een racist noemen, lach ik gewoon weg ;-)

largo_w
25 december 2007, 18:20
Inhoudelijke commentaar en degelijke duiding van Largo.

Hoort wie het moet zeggen... wenst u nog wat te "preken"?
En stop toch aub met uzelf zo au serieus te nemen.

trouwens tamelijk belachelijk naar mijn idee om uw eigen denken te gaan ontkennen en dan verwijs ik naar :
Behalve voor de Vlaams-nationalistische collega, in zijn/haar ogen ben je een volksverrader.
en algemeen uw omgang met alles wat belgisch is of denkt op dit forum.

Kim
25 december 2007, 18:21
Zo ben ik niet, blijkbaar is het uitdagend om met een Belgisch symbool rond te rijden.
Het zijn maar enkelingen hoor. Meestal van die marginale randgevallen die zoiets doen (en met een wagen die al half uiteen hangt ;)).

Ik moest plots denken aan Essevee_VL, die heeft ooit eens gezegd dat hij een Vlaamse leeuw heeft geplakt op zijn ... fiets :lol:
Er zijn nog mensen die dat doen hoor. :)

Derk de Tweede
25 december 2007, 18:21
"In de EU is uw Euro een Gulden waard" staat er op de onderste rand van mijn kentekenplaat.

Kim
25 december 2007, 18:21
Heethoofden heb je overal eh, mijn grofste discussie (maw, als er al woorden vallen) was trouwens met een Vlaams-nationalist...

Dat ze me al rijdend een racist noemen, lach ik gewoon weg ;-)

De laatste tijd krijg je voor niets het label "racist" opgeplakt.

Ze doen maar...

Jazeker
25 december 2007, 18:22
:rofl:

Ik heb dat zeer zeker niet direct op het forum gegooid, je had dus weldegelijk tijd genoeg om je excuses aan te bieden!

Neen dear.... je hebt dat vrij snel op het forum gezet. Je recht als admin op dit forum maar het kon zonder openlijke ruzies.

DebianFox
25 december 2007, 18:23
Good luck... als je slaagt heb ik hier voor jou een VL stickertje liggen dat je kan kleven over je garage reclame of die B. Heb er nog twee liggen... eentje voor mijn volgende auto en eentje voor wie het wil.


Dat is heel vriendelijk, maar er hangt al een Vlaams symbool boven mijn Belgisch kenteken.

http://img443.imageshack.us/img443/4532/vl2ke3.gif

Kim
25 december 2007, 18:23
Neen dear.... je hebt dat vrij snel op het forum gezet.
Er zat tijd tussen, genoeg tijd...
Je recht als admin op dit forum maar het kon zonder openlijke ruzies.
Ah, sinds wanneer ben ik admin op dit forum? Fijn dat ik dat weet, privileges waar ik blijkbaar zelf geen weet van heb!

Dronkoers
25 december 2007, 18:24
"In de EU is uw Euro een Gulden waard" staat er op de onderste rand van mijn kentekenplaat.

:-D

Dien Derk ;-)

Zwartengeel
25 december 2007, 18:27
In Antwerpen zie je af en toe een zwarte rondrijden in een rode nissan met daarop een VL-sticker van het VB. :-D Die kerel is echt lachen!

Pelgrim heeft hem ook al zien rondrijden als ik me niet vergis.

Dan zou je eens moeten zien hoe de achterkant van de auto van Pieter Van Boxel helemaal volgekleefd hangt. Wie die kerel niet kent gaat wellicht ook raar kijken, denk ik.

Desiderius
25 december 2007, 18:28
Die mensen met een L rijden meestal als beesten. Ik probeer ze liefst te ambeteren.

Dat is een gemeen vooroordeel.

Iedereen in B rijdt als de beesten. Daar dient B voor. Kijk maar naar de hollanders: eens over de NL grens, worden dat makke lammetjes. Op de B autosnelwegen zijn het plots racepiloten. B werkt als een rode lap op een stier.

ps. Gij zijt dus die ambetanterik... :evil:

DebianFox
25 december 2007, 18:32
Foto's posten van uw symbool op uw bumper mag altijd ;)

koewachtenaar
25 december 2007, 18:32
Jawel mijn "B" is overplakt met nen VL sticker.

Derk de Tweede
25 december 2007, 18:34
Allez, zelfde post als in die andere draad:

Ik heb 2 plakkerkes ja, links en rechts van m'n achterste nummerplaat (dus over die 'B' ja)

http://www.vvb.org/winkel/images/EU-leeuw.jpg

Besteld bij de VVB ;-)

Nu nog die afschuwelijke sterretjes afplakken! 8-)

DebianFox
25 december 2007, 18:35
Ik vind mijn sticker mooier dan die van u Dronkoers :-P

http://img443.imageshack.us/img443/4532/vl2ke3.gif

Dronkoers
25 december 2007, 18:35
Dat is een gemeen vooroordeel.

Iedereen in B rijdt als de beesten. Daar dient B voor. Kijk maar naar de hollanders: eens over de NL grens, worden dat makke lammetjes. Op de B autosnelwegen zijn het plots racepiloten. B werkt als een rode lap op een stier.

ps. Gij zijt dus die ambetanterik... :evil:

Daarom dat men die B overplakt eh :mrgreen:

Zwartengeel
25 december 2007, 18:36
Vandalisme aan de wagen heb ik nog niet ondervonden (en laat ons spreekwoordelijk "hout vasthouden") maar wel serieuze verkeersagressie van overhitte VL-chauffeurs. Bumperhangen, grote faren op en dan superkort invoegen en op de rem gaan staan... Zodat je toch maar zeker die VL-sticker zou zien en desnoods nog in zijn koffer zou rijden zodat je nog kan dokken ook.

Bij jou hangt de leeuw nu eenmaal vooraan op de motorkap, he. :-)

Kim
25 december 2007, 18:38
Bij jou hangt de leeuw nu eenmaal vooraan op de motorkap, he. :-)

Da's waar (maar het is wel een Franse wagen he ;)).

Jazeker
25 december 2007, 18:41
Dat is heel vriendelijk, maar er hangt al een Vlaams symbool boven mijn Belgisch kenteken.

http://img443.imageshack.us/img443/4532/vl2ke3.gif

Liever er over dan er boven :-D

Dronkoers
25 december 2007, 18:42
Nu nog die afschuwelijke sterretjes afplakken! 8-)

Da's omdat we nu nog "een leeuw in een kooi" zijn ;-)
en nee, ik hoef de hele tekst niet te lezen :-P

Ik vind mijn sticker mooier dan die van u Dronkoers :-P

http://img443.imageshack.us/img443/4532/vl2ke3.gif

maar ik heb er dan toch 2 :-P

...en 2 reserve ;-)

Jazeker
25 december 2007, 18:42
Dat is een gemeen vooroordeel.

Iedereen in B rijdt als de beesten. Daar dient B voor. Kijk maar naar de hollanders: eens over de NL grens, worden dat makke lammetjes. Op de B autosnelwegen zijn het plots racepiloten. B werkt als een rode lap op een stier.

ps. Gij zijt dus die ambetanterik... :evil:

Van dienst... als iemand me tegen 180 in mijn aars zit te duwen op het derde baanvak dan word ik een beetje lastig.

Dronkoers
25 december 2007, 18:45
Van dienst... als iemand me tegen 180 in mijn aars zit te duwen op het derde baanvak dan word ik een beetje lastig.

180 is dan ook voor het middelste rijvak :mrgreen:

DebianFox
25 december 2007, 18:50
En dan nu de auto van Hans1:

http://img139.imageshack.us/img139/5417/autohanslm7.jpg

Dronkoers
25 december 2007, 18:52
En dan nu de auto van Hans1:

http://img139.imageshack.us/img139/5417/autohanslm7.jpg

Ge zijt de foto's van het koningspaar vergeten aan de zijruiten :-D

DebianFox
25 december 2007, 18:54
Liever er over dan er boven :-D

Ik bedoel er dus "bovenop", mijn Belgisch kenteken is dus overplakt :clapping:

Geen Belgische kentekens op mijn auto ! De echte die hards overplakken dat Belgisch kenteken 8-)

DebianFox
25 december 2007, 18:55
Ge zijt de foto's van het koningspaar vergeten aan de zijruiten :-D

Die heeft Hans op z'n stuur geplakt, zodat hij er vaak naar kan kijken :lol:

Derk de Tweede
25 december 2007, 18:56
Dronkoers: Kom naar Nederland!

http://www.partyshop.nl/images/kentekenplaat%20biertje-l.jpg

Dronkoers
25 december 2007, 18:59
Dronkoers: Kom naar Nederland!

http://www.partyshop.nl/images/kentekenplaat%20biertje-l.jpg

Volledig bekeken staat er: Nederlands biertje?

... nee dank u ;-)

Derk de Tweede
25 december 2007, 19:03
Volledig bekeken staat er: Nederlands biertje?

... nee dank u ;-)

We hebben hier ook Duvel! 8-)

Dronkoers
25 december 2007, 19:06
We hebben hier ook Duvel! 8-)


Voor de schappelijke prijs van 4,5 euro per fles? 8-)

jules
25 december 2007, 19:20
ik heb ne sticker van stubru om een kras te verbergen en een andere sticker die erop beland is in héél erg dronken toestand en mijn bob te traag was om me tegen te houden.

Derk de Tweede
25 december 2007, 19:27
Ik heb nog twee landen plaatjes van metaal: DDR
Dietsche Democratische Republiek...

Geert C
25 december 2007, 19:34
Doet u aan bumperkleven van Vlaamse of Belgische symbolen op uw auto?
Ik vind het spijtig dat deze poll geen ruimte laat voor het hele spectrum aan visies dat ligt tussen "Vlaamsgezindheid" en "belgicisme".

stropkeuh
25 december 2007, 19:52
Dronkoers: Kom naar Nederland!

http://www.partyshop.nl/images/kentekenplaat%20biertje-l.jpg

Volgens mij krijgde gij vaak controle om int zakske te blazen...:roll: :lol: :lol: :lol: :lol:

BTW ik heb een B met driekleur en de Limburgse sticker (avatar) op de otto. En rij met nederlandse plak omdak in NL Limburg zit.
B-Limburg vlag = vit veld met rooie Leeuw, mijn avatar is de NL-Limburgse vlag.
Dus die kan eigenlijk qua kleursetting voor beide Limburgen dienen.
Stevaert en Frissen willen toch samen klitten , dus... aan de vlag moe nie veel verandert worden.

Den Ardennees
25 december 2007, 20:13
ach, ik dacht dat dit de auto van Hans1 was...

http://cache.viewimages.com/xc/3249963.jpg?v=1&c=ViewImages&k=2&d=DCB332A6E7C66BD36DEE0CB0C8D13A8CA55A1E4F32AD3138

Proletariër
25 december 2007, 20:18
ik mis de optie "ik hoef van die belachelijke stickers niet op mijn wagen"

De Garde
25 december 2007, 20:24
Ne 'VL' op de 'B' vanachter en een VVB-nummerplaat met een leeuw en een 'VL' als 'reflecterende voorplaat'.

En ik heb meer last van BMW's die bumperkleven dan iets anders.

Tot nu toe twee gevallen van vandalisme op 10 jaar.

De Garde
25 december 2007, 20:26
ik mis de optie "ik hoef van die belachelijke stickers niet op mijn wagen"
Op die auto's 'pakt' ook geen enkele zelfklever...

http://www.kfz.de/hersteller/trabant/trabant/trabant-dyr.jpg

De Garde
25 december 2007, 20:28
hehe die afrikanen toch een vb sticker plakken op hun auto :-)
In Gent rijden er wel Turken rond met zo'n klever: auto tweede (derde, vierde,...) hands gekocht en het plakertje laten hangen.

Den Ardennees
25 december 2007, 20:34
:lol: die zit!

Proletariër
25 december 2007, 20:52
hierop ook niet ;)

http://www.cecilandlarter.co.uk/volvo/images/i-main-xc90.jpg

Essevee_VL
25 december 2007, 20:56
Zo ben ik niet, blijkbaar is het uitdagend om met een Belgisch symbool rond te rijden.

U hebt van die uitdagende mensen die hun wagens op een zekere dag voorzien van een buitengewoon aantal Belziekse tekens.


Ik moest plots denken aan Essevee_VL, die heeft ooit eens gezegd dat hij een Vlaamse leeuw heeft geplakt op zijn ... fiets :lol:

Is daar iets mis mee? De enige ben ik zeker niet. Wat ik ook gezien heb zijn fietsen voorzien van Vlaamse wimpels.

DebianFox
25 december 2007, 20:59
U hebt van die uitdagende mensen die hun wagens op een zekere dag voorzien van een buitengewoon aantal Belziekse tekens.




Is daar iets mis mee? De enige ben ik zeker niet. Wat ik ook gezien heb zijn fietsen voorzien van Vlaamse wimpels.

Er is daar niets mis mee, maar bij mij hangt het alleen op mijn auto.

De Garde
25 december 2007, 20:59
hierop ook niet ;)

http://www.cecilandlarter.co.uk/volvo/images/i-main-xc90.jpg
Echt een proletarisch karretje. Mocht er nog een stempelcontrole zijn, ze zouden in grote horden op zoek zijn naar parkeerplaats.

Terzijde: de mijne is een ondertussen 14 jaar oude Audi 80 break. Vooral omdat het een break is, heb ik véél kunnen oefenen om een plakker goed te plakken.

De Garde
25 december 2007, 21:02
Ik heb een extra Belgisch vlaggetje op de kofferklep (bij een peugeot 307 is dat één geheel).

Collega's van mij rijden met een extra B Plus sticker maar die plakt er bij mij (nog) niet op.

Vind ik op het net dan toch wel een foto van de collega's van Kim met een B-pluszelfklever op de wagen:

http://www.boekje-pienter.nl/images/dadsarmy.jpg

Essevee_VL
25 december 2007, 21:07
Heeft er hier iemand ooit eens een wagen gezien voorzien van een Waals kenteken? :lol:

DebianFox
25 december 2007, 21:10
Heeft er hier iemand ooit eens een wagen gezien voorzien van een Waals kenteken? :lol:

Ik (nog) niet.

De Garde
25 december 2007, 21:24
Ik (nog) niet.

me neither.

forumspook
25 december 2007, 22:40
Zo ben ik niet, blijkbaar is het uitdagend om met een Belgisch symbool rond te rijden.

Ik moest plots denken aan Essevee_VL, die heeft ooit eens gezegd dat hij een Vlaamse leeuw heeft geplakt op zijn ... fiets :lol:
Ik heb een vlaamse leeuw op de achteruit van mijn wagen plakken, en heb daar nooit zever voor gehad. Behalve eens een keertje in ...Frankrijk! Daar stak een Belgische wagen mij toeterend voorbij, op de snelweg, en de passagier stak een vuist op naar mij:lol:

DebianFox
25 december 2007, 22:47
Waarom is deze enquête nu gesloten?

Mitgard
25 december 2007, 22:59
plakt vanachter op mijn auto: symbool van de Brigade Piron, Belgische legereenheid die Brussel bevrijdde in 1944 (later ook van Belgisch leger in Duitsland)

http://www.museum-bsd.de/museum-bsd/grafiken/armabzeichen/002.jpg

ze resistance. 8-)

http://bp0.blogger.com/_cODTxzY0ZGg/RqfpygotpDI/AAAAAAAAAcU/vty4GzQ6vvs/s400/sten.jpg

berre
26 december 2007, 03:37
post 101 in deze draad
made by me

berre
26 december 2007, 03:39
en ik ben weg want er is hier verdorie geen hol te doen
iedereeeeenweg! saai hoor!

Ovidius
26 december 2007, 11:39
Die mensen met een L rijden meestal als beesten. Ik probeer ze liefst te ambeteren.En die zonder auto? http://i242.photobucket.com/albums/ff130/Ovidius_/devli.gif

Dronkoers
26 december 2007, 11:41
En die zonder auto? http://i242.photobucket.com/albums/ff130/Ovidius_/devli.gif

Die rammen we gewoon van de baan :twisted:

Ovidius
26 december 2007, 11:55
Plezante draad +100 berichtjes nu, het was onderweg naar hier wel een serieuze file met Jazeker en Kim, maar kom... http://i242.photobucket.com/albums/ff130/Ovidius_/fpope0mi.gif

On-topic: Op mijne motto plakt ne stikker van BMW.

http://www.roundirelandyachtrace.ie/images/CAKH2B8T.jpg

berre
26 december 2007, 13:51
Die mensen met een L rijden meestal als beesten. Ik probeer ze liefst te ambeteren.go ahead punk, go ahead and make my day

Kortaf
26 december 2007, 13:56
Ik heb geen belgisch kenteken op m'n auto.

Nog nooit gehad, overigens.

Kortaf
26 december 2007, 14:00
In Antwerpen zie je af en toe een zwarte rondrijden in een rode nissan met daarop een VL-sticker van het VB. :-D Die kerel is echt lachen!

Ik vind een zwarte medemens niet echt om mee te lachen, maar ik kan begrijpen dat nationalisten daar anders over denken. :-)

ZERO
26 december 2007, 14:00
On-topic: Op mijne motto plakt ne stikker van BMW.

http://www.roundirelandyachtrace.ie/images/CAKH2B8T.jpg
En is 't een echte BMW of doe jij zoals die marginalen die een Ferrarri-paard op op hoop oud rijdend ijzer plakken.

Kim
26 december 2007, 14:02
Ik vind een zwarte medemens niet echt om mee te lachen, maar ik kan begrijpen dat nationalisten daar anders over denken. :-)

Je begrijpt m'n punt niet. Ik vind zwarten ook niet om mee te lachen maar hij is anders omdat hij lustig rondrijdt met een sticker van het VB terwijl hij niet eens weet wat de betekenis erachter is. :-D

Als je hem zou zien, zou je me begrijpen.

cor
26 december 2007, 14:51
Soms, maar niet zo dikwijls, zie ik een wagen met het symbool van Vuillak (VL) achteraan.
Raar, wat bedoelen die?

Kortaf
26 december 2007, 15:08
Je begrijpt m'n punt niet. Ik vind zwarten ook niet om mee te lachen maar hij is anders omdat hij lustig rondrijdt met een sticker van het VB terwijl hij niet eens weet wat de betekenis erachter is. :-D

Ha, het is omwille van de sticker dat hij om te lachen is... :-)

Als je hem zou zien, zou je me begrijpen.

Je hebt geluk dat mijn naam niet Raf is. :-)

Kim
26 december 2007, 15:11
Ha, het is omwille van de sticker dat hij om te lachen is... :-)
En de wagen waarmee rondrijdt etc... enfin, je moet het maar eens aan Pelgrim vragen. Die heeft hem ook al zien rondrijden.
Je hebt geluk dat mijn naam niet Raf is. :-)
Ik lig weinig tot niet in de clinch met Raf...

Praetorian
26 december 2007, 15:12
Geen stickers op de auto, dat is best idioot.

Zwartengeel
26 december 2007, 15:14
Soms, maar niet zo dikwijls, zie ik een wagen met het symbool van Vuillak (VL) achteraan.
Raar, wat bedoelen die?

Dat zijn mensen die zich verzetten tegen het symbool van Braakbal (B).

Kortaf
26 december 2007, 15:18
Ik lig weinig tot niet in de clinch met Raf...

Ik had het niet over de persoon van Raf noch over zijn forumtypetje.

Wel over een bepaalde manier van discussiëren.

cor
26 december 2007, 15:50
Dat zijn mensen die zich verzetten tegen het symbool van Braakbal (B).
Ah zo.
Interessant.

Ovidius
26 december 2007, 16:25
En is 't een echte BMW of doe jij zoals die marginalen die een Ferrarri-paard op op hoop oud rijdend ijzer plakken.Is dit een vraag of wou je gewoon ff bashen of moet er iets van je hart?

Neen, 'tis nen echte, exact dezelfde inclusief kleuren als op dit fotooke.

http://i242.photobucket.com/albums/ff130/Ovidius_/proxy.jpg

Mitgard
26 december 2007, 16:28
als zo ene met een VL voor mij geparkeerd staat zal het niet den eerste keer zijn dat ik daar 'per ongeluk' ne keer tegen toek met de voorste bumper.
de rijstijl van de VL'ers is bovendien helemaal typerend: rechts inhalen, geen pinkers gebruiken etc.
of hoe de ideoligie van een partij kan doorschemeren in de rijstijl van haar kiezers...

Zwartengeel
26 december 2007, 16:33
als zo ene met een VL voor mij geparkeerd staat zal het niet den eerste keer zijn dat ik daar 'per ongeluk' ne keer tegen toek met de voorste bumper.


Proficiat. Je bent een echte held, jongen.

De Garde
26 december 2007, 16:38
als zo ene met een VL voor mij geparkeerd staat zal het niet den eerste keer zijn dat ik daar 'per ongeluk' ne keer tegen toek met de voorste bumper.
de rijstijl van de VL'ers is bovendien helemaal typerend: rechts inhalen, geen pinkers gebruiken etc.
of hoe de ideoligie van een partij kan doorschemeren in de rijstijl van haar kiezers...

Als je dat bij mij flikt, zal je kunnen dokken.

Voor de rest: wat jij daar verder beschrijft zie ik van massa's chauffeurs, zowel met een 'B' als een ander kenteken.

Maar goe, je fixatie is gewoon zielig.

De Garde
26 december 2007, 16:42
Je begrijpt m'n punt niet. Ik vind zwarten ook niet om mee te lachen maar hij is anders omdat hij lustig rondrijdt met een sticker van het VB terwijl hij niet eens weet wat de betekenis erachter is. :-D

Als je hem zou zien, zou je me begrijpen.

Misschien zat hij hiertussen?

http://www.zelan.be/zelan/filmpjes/1931/Congolezen_scanderen_Walen_Buiten.html

Aeternitas
26 december 2007, 17:31
Kleeft u als Vlaamsgezinde een Vlaamse leeuw of een ander Vlaams symbool op de bumper van uw auto? Zo ja, waar? Gewoon ergens op de bumper of heeft u het Belgische kenteken op uw auto overplakt door een Vlaams symbool? :twisted:

En Belgicisten, hoe zit dat bij jullie?

Ik zou wel een sticker met 'panta rhei' op mijn auto willen. Op vlak van politieke overtuiging zegt dat me dunkt genoeg.

Kim
26 december 2007, 17:46
Misschien zat hij hiertussen?

http://www.zelan.be/zelan/filmpjes/1931/Congolezen_scanderen_Walen_Buiten.html

Ik herinner me nog dat ik me daar een halve breuk mee gelachen heb en dat ik me afvroeg wat die Congolezen zouden doen indien Walen zouden gaan scanderen "Congolezen buiten". Waarschijnlijk zouden die Congolezen dan sneller bij het CGKR staan dan dat je de benaming "Centrum voor gelijke Kansen en Racismebestrijding" kunt uitspreken.

Pontus
26 december 2007, 17:54
De meeste mensen associëren een VL sticker of Vlaamse leeuw onmiddellijk met het Vlaams Belang, en ik wil mijn auto geen politiek tintje geven.

Kim
26 december 2007, 18:06
De meeste mensen associëren een VL sticker of Vlaamse leeuw onmiddellijk met het Vlaams Belang, en ik wil mijn auto geen politiek tintje geven.

Deze stickers werden ook verspreid door het Vlaams Belang, iedereen krijgt dat magazine in de bus. Logisch dat mensen het dus linken aan het VB.

http://www.vlaamsbelang.be/fotos/vbm_200707-08.jpg

Enkel een leeuwtje is nog iets anders, ik ken ook Belgicisten die daarmee rondrijden (naast de Belgische vlag).

De Garde
26 december 2007, 18:14
Ik herinner me nog dat ik me daar een halve breuk mee gelachen heb en dat ik me afvroeg wat die Congolezen zouden doen indien Walen zouden gaan scanderen "Congolezen buiten". Waarschijnlijk zouden die Congolezen dan sneller bij het CGKR staan dan dat je de benaming "Centrum voor gelijke Kansen en Racismebestrijding" kunt uitspreken.
Een 'B' of een 'VL' op de auto: dit was gewoon hilarisch.

Maar ten gronde: tja....

De Garde
26 december 2007, 18:17
Deze stickers werden ook verspreid door het Vlaams Belang, iedereen krijgt dat magazine in de bus. Logisch dat mensen het dus linken aan het VB.

http://www.vlaamsbelang.be/fotos/vbm_200707-08.jpg

Enkel een leeuwtje is nog iets anders, ik ken ook Belgicisten die daarmee rondrijden (naast de Belgische vlag).
Niet iedere 'VL' is er één van het Vlaams Belang. De afgebeelde en een eerdere versie is dat wel. Maar het is wel een feit dat het Vlaams Belang de enige Vlaamse partij is die zoiets op grote schaal verspreidt/heeft verspreid. En een heel aantal niet-Belangers rijden er ook mee rond (als ze in je bus zitten, waarom nog een ander zoeken?) maar ten gronde moet men gewoon met zijn fikken van andermans gerief blijven en zich niet moeien met de overtuiging van een ander. Ik hou me ook niet bezig met 'B'-tjes af te trekken. Of die van B-plus. Als ik ze al zou zien.

Dronkoers
26 december 2007, 23:56
Plezante draad +100 berichtjes nu, het was onderweg naar hier wel een serieuze file met Jazeker en Kim, maar kom... http://i242.photobucket.com/albums/ff130/Ovidius_/fpope0mi.gif

On-topic: Op mijne motto plakt ne stikker van BMW.

http://www.roundirelandyachtrace.ie/images/CAKH2B8T.jpg

Ocharme.... de smaak zal later wel komen ;-)

Kim
27 december 2007, 11:18
ten gronde moet men gewoon met zijn fikken van andermans gerief blijven en zich niet moeien met de overtuiging van een ander.

Klopt. En dat is iets wat vele mensen blijkbaar niet snappen.

Mitgard
27 december 2007, 11:35
De meeste mensen associëren een VL sticker of Vlaamse leeuw onmiddellijk met het Vlaams Belang, en ik wil mijn auto geen politiek tintje geven.

heel juist.

jamás será vencido
27 december 2007, 12:38
http://www.lsp-mas.be/blokbuster/site/bb/htdocs/uploads/img46ce9d1ad1851.gif

Ovidius
27 december 2007, 12:47
Ocharme.... de smaak zal later wel komen ;-)Bij mij heeft autorijden meer met genieten en kwaliteit te maken maar het één volgt uit het ander meestal, BMW kent mij en ik ken BMW. Smaak? Liefst alle dagen een ander smaakskse zeker. ;-)

Ik vind het bv van slechte smaak getuigen als ge symbolen op Uwen auto hangt, daar dient diene niet voor. Als het is om de aandacht af te leiden van de lelijke mensen die erin zitten dan kan ik het nog iet of wa snappen. 8-)

Anna List
27 december 2007, 13:18
al 22 jaar links naast de plaat een vl en rechts een leeuwke
(voor mij een volwaardige staat symboliserend)
in mijn jeugd ook nog wel eens een tijdeke met een keltisch kruisje erbij rondgereden (dat heeft een overigens heel brave (waarvoor dank) vandaal er ooit eens afgetrokken)

voorts nog nooit last gehad van vandalisme of verkeersagressie

in t buitenland wel soms vragen over de nationaliteit, altijd een mooie aanleiding om mensen te leren kennen.

(op de moto alleen een leeuwke onder mijn plaat, verder geen plaats)

Anna List
27 december 2007, 13:20
De meeste mensen associëren een VL sticker of Vlaamse leeuw onmiddellijk met het Vlaams Belang, en ik wil mijn auto geen politiek tintje geven.

dus de onwetendheid van 'de meeste mensen' verhinderen je te handelen ... lijkt me nogal een 'bange' houding ...

mij kan 'wat zullen de mensen denken' meestal gestolen worden

Kazan
27 december 2007, 14:48
als zo ene met een VL voor mij geparkeerd staat zal het niet den eerste keer zijn dat ik daar 'per ongeluk' ne keer tegen toek met de voorste bumper.


Iemands auto vandaliseren wegens zijn politieke ideologie8O
Ben je daar nu trots op?

HAMC
27 december 2007, 14:52
Iemands auto vandaliseren wegens zijn politieke ideologie8O
Ben je daar nu trots op?

Ach, dat zijn immers nog onschuldige kinderstreken.

Anna List
27 december 2007, 14:55
Iemands auto vandaliseren wegens zijn politieke ideologie8O
Ben je daar nu trots op?


nen bumper dient daarvoor, en bovendien t kan eraf.

Pontus
27 december 2007, 15:05
dus de onwetendheid van 'de meeste mensen' verhinderen je te handelen ... lijkt me nogal een 'bange' houding ...

mij kan 'wat zullen de mensen denken' meestal gestolen worden

Wat die mensen denken kan mij niet schelen, zolang het maar bij denken blijft. Laf een kras trekken of efkes tegen de bumper schuren vanwege een andere overtuiging, dat kan ik mij met een franchise van 300€ niet permitteren. Ik werk in Brussel in de buurt van vlamingenhater Maingain dus ik ga mijn auto niet vogelvrij verklaren.