Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Homofobie: opgeklopt en overdreven? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110802)

Paulus 30 augustus 2008 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 3659945)
dat maakt jouw verondestelling er dan alleen maar vreemder op, niet ?
waarom zou je ( omdat mannen ook toevalligerwijs op mannen zouden kunnen vallen ... dat was toch de context ? ) pleiten voor aparte douchecellen ?
heb je schrik om voorwerp van jacht uit te maken of om besmet te geraken ?

Vraag dat allemaal eens op de juiste thread.

Paulus.

praha 30 augustus 2008 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3659971)

ga je me nu vertellen dat je dit stukje, hier in deze topic per abuis hier staat
of dat we een andere en aparte topic moeten opzoeken/opstellen voor elke randvraag op een post die jij hier plaatst ?

Svennies 30 augustus 2008 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3659971)

Paulus.

Héél grappig mijn beste, U hebt het op de pagina hiervoor nog zelf over die aparte douchecellen gehad....:roll:

filosoof 30 augustus 2008 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3657432)
Neen. De discussie gaat over : Homofobie , opgeklopt of overdreven?

Maar misschien ziet u als homofoob door de bomen het bos niet meer.

:-o Bomen? Hebben die zulke??:shocked!:

Svennies 30 augustus 2008 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3661134)
:-o Bomen? Hebben die zulke??:shocked!:

Tja, filo, in het bos kan het gevaarlijk zijn,en nu weet je hoe het komt...8O;-)

Miguelito 1 september 2008 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac (Bericht 3637401)
Laatst zat ik met een goede vriendin wat te drinken op het terras, alles was leuk en fraai totdat een grote groep vriendinnen van haar besloten dat het niet gezellig genoeg was "zo met ons tweetjes". We dronken nog wat (geen drank) en de gesprekken gingen verder (details zullen te saai zijn).

Toen kwamen er twee vrolijke jongens voorbij, ze vonden elkaar wel heel erg vrolijk, en gaven elkaar een tongzoen. Ik zei wat ik nooit had moeten zeggen bij een groep meiden.

"Bah".

Een heftige discussie brak los en ik werd voor van alles uitgemaakt. Ik probeerde doodnormaal te verkondigen wat mijn mening was:

nee ik zie niet graag zoenende jongens
ja ik vind het verschrikkelijk om een verwijfd stelletje mannetjes te zien, het ergert mij ik moet er niks van hebben.
ja ik heb een pesthekel aan een opzettelijk domme manier van praten die door verwijfde mannen en homos wordt overgenomen, ik kan het niet omschrijven.

Ik werd van van alles beschuldigd, het was niet de eerste keer dat ik in conflict kwam met een groep meiden over dit onderwerp.

Van alles werd tegen mij geroepen:

*ik was hypocriet, want jongens-meiden die zoenen zou ik wel ok vinden:
ik hoef niet overal mensen zien zitten zoenen, maar ja ik vind twee homo's zien zoenen toch nog heel wat minder prettig.

*ik heb niet het recht om te zeggen hoe anderen zich moeten gedragen:
ja, dat heb ik wel. ik zeg niet dat ik een wet wil hebben tegen zoenende jochies, maar ik meen toch echt dat ik van mening mag zijn dat ik het niet prettig vind.

* er zijn heus wel homos die niet in gele leren broeken rondlopen en praten als een meisje van 14:
goed, laat mij dan die dat wel doen a.u.b belachelijk maken

Ik heb het gehad met de soort tolerantie die je dwingt volledig tolerant te zijn. Ik beldde een Israëlische vriendin op, het was heerlijk om met een echte meid te praten die niks moest weten van al die geschoren metrosexuele mannen die een jongen ook wel interessant vonden, en de linksextremistische organisaties die in Israël de perverse gay-pride parades organiseren: domweg irritant gedrag.

Maar zij is natuurlijk homofoob :roll:

ja dat is een homo afkeer, maar ja ik heb er nog begrip voor, u bent da ook zo opgevoed.
Twee meiden die kussen kan dan weer wel, niet?

Miguelito 1 september 2008 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 3642788)
Dat zou je denken maar in dit geval slaat het (toevallig) weldegelijk ergens op. Het blijkt dat veel mensen die homofoob gedrag vertonen eigenlijk angst hebben voor hun eigen geaardheid. Ze zijn dus letterlijk bang om ook ''homo'' te zijn. Hoe meer ze zich ertegen afzetten, hoe meer ze het voor zichzelf duidelijk maken dat ze het niet zijn. Tevergeefs.

Er zijn veel onderzoeken bekend onder bijvoorbeeld ''potenrammers'' waaruit blijkt dat veel zich daaraan schuldig maakten om hun eigen latente-homoseksualiteit te verbergen.

Kortom, homofoben zijn mietjes! ;-)

:thumbsup:

willem1940NLD 1 september 2008 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 3663627)
............

Betrekkelijk. Aan de vluchtige beleefdheids/begroetings-kusserij, bij sommige volkeren ook gebruikelijk tussen mannen, valt redelijk gemakkelijk voorbij te kijken maar ik keek onlangs toch wat raar op toen ik uitstappend op een parkeerterrein bij een winkelcentrum plotseling 2 vermoedelijke dames in wederzijdse houdgreep heftig zag staan tongzoenen.

Waarom moet dat zo allemachtig opvallend?

system 1 september 2008 18:32

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 3663697)
Betrekkelijk. Aan de vluchtige beleefdheids/begroetings-kusserij, bij sommige volkeren ook gebruikelijk tussen mannen, valt redelijk gemakkelijk voorbij te kijken maar ik keek onlangs toch wat raar op toen ik uitstappend op een parkeerterrein bij een winkelcentrum plotseling 2 vermoedelijke dames in wederzijdse houdgreep heftig zag staan tongzoenen.

Waarom moet dat zo allemachtig opvallend?[/QUOTE]

Dat is weer een andere discussie.

willem1940NLD 1 september 2008 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 3663711)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht

Citaat:

Dat is weer een andere discussie.
Waarom? Omdat het over vrouwen gaat?

Patsy Stone 1 september 2008 21:07

Citaat:

Waarom niet? Wie heeft daar last van?

praha 1 september 2008 21:34

Citaat:

tjah hoe komt dat ?
dat kan je jezelf mischien beter afvragen...
buiten de kleine minderheid mensen die graag wat provoceren of kicken op een zekere vorm van voyeurisme lijkt het me zuiver een kwestie van perceptie

Visjnu 1 september 2008 21:42

Citaat:

Betrekkelijk. Aan de vluchtige beleefdheids/begroetings-kusserij, bij sommige volkeren ook gebruikelijk tussen mannen,

Dat komt ook frequent voor in Vlaanderen.

Sfax 1 september 2008 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito (Bericht 3663627)
ja dat is een homo afkeer, maar ja ik heb er nog begrip voor, u bent da ook zo opgevoed.

Wat mij betreft mogen/moeten beiden kunnen, maar als je me laat kiezen kijk ik liever naar twee kussende meiden ja 8-). Twee kussende venten vind ik niet bepaald mooi...

praha 3 september 2008 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sfax (Bericht 3664178)
Wat mij betreft mogen/moeten beiden kunnen, maar als je me laat kiezen kijk ik liever naar twee kussende meiden ja 8-). Twee kussende venten vind ik niet bepaald mooi...

ik ook ergens...
maar mijn vriendin vindt dat dan weer niet zo fijn

dat uiteraard omwille dat bij het zien van zulke toestanden ze steeds weer geconfronteerd wordt met 't feit dat in de gemeenschappelijke vrouwendocuches het dan potentieel mogelijk is dat haar blote lijf onderwerp kan zijn van een ander haar fantasie... strikt heteroseksueel als ze is ;-)

bgf324 7 juli 2009 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 3637449)
Aantal zoogdiersoorten die homofiel gedrag vertonen: 32
Aantal zoogdiersoorten die homofoobgedrag vertonen: 1 (raad eens welke :) )

Eekhoorentjes?

bgf324 7 juli 2009 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 3637668)
anti-zionisme:opgeklopt en overdreven?

Natuulijk niet. Want die hebben allemaal de holocaust meegemaakt.
Vertel er eens over Ben-Isaac ... Hoe was het op kamp in Duitsland? :-) Of nooit in Duitsland geweest? Enige buitenland waar je bent geweest is Palestina zeker? aah, om Palestijnen te verjagen dan nog wel? Iedereen zijn hobby. De ene jaagt op everzwijnen, de andere op palestijnen. :-)

De joden mogen natuurlijk iedereen bekritiseren, want ze hebben de holocaust meegemaakt. Dat heeft ze een wildcard om alle smeerlapperij ter wereld uit te hangen de komende decenia's na de oorlog.
Ma zeggen dat de Joden nie goed bezig zijn, da gaat er echt over ze. :evil:

Gezond Vlaanderen 8 juli 2009 18:15

Ik was onlangs bij Ici Paris... ik zei tegen mijn kinderen: kijk daar zijn ze een meisje aan het sminken... tot ik wat dichterbij kwam kijken: het was een verwijfde jonge gast die ze aan het sminken waren!! 8O

Het ging hier over een +/- 16 jarige jongen met zijn "vriendje" erbij die uitleg gaf aan de Ici Paris medewerkster hoe zijn "vriendje" gesminkt moet worden!!!

"papa , dat is toch een jongen die ze aan het sminken zijn", zei mijn dochter!
Ik wist nietmeer wat te zeggen, terwijl die verwijfde "boy" met verwijfde stapjes de winkel uitging..gesminkt!

:roll:

Another Jack 8 juli 2009 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4219548)
Ik was onlangs bij Ici Paris... ik zei tegen mijn kinderen: kijk daar zijn ze een meisje aan het sminken... tot ik wat dichterbij kwam kijken: het was een verwijfde jonge gast die ze aan het sminken waren!! 8O

Het ging hier over een +/- 16 jarige jongen met zijn "vriendje" erbij die uitleg gaf aan de Ici Paris medewerkster hoe zijn "vriendje" gesminkt moet worden!!!

Ik wist nietmeer wat te zeggen, terwijl die verwijfde "boy" met verwijfde stapjes de winkel uitging..gesminkt!

Start anders een draad over homofixatie.
In Yemen wonen is ook een optie.
Wat vindt uw vrouw eigenlijk van die fixatie?

Distel 8 juli 2009 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4219548)

Als dat het grootste "probleem" is dat jij op een dag memaakt, dan heb jij een heel mooi leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be