![]() |
Citaat:
Vraag dat allemaal eens op de juiste thread. Paulus. |
Citaat:
of dat we een andere en aparte topic moeten opzoeken/opstellen voor elke randvraag op een post die jij hier plaatst ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Twee meiden die kussen kan dan weer wel, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet dat zo allemachtig opvallend? |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kan je jezelf mischien beter afvragen... buiten de kleine minderheid mensen die graag wat provoceren of kicken op een zekere vorm van voyeurisme lijkt het me zuiver een kwestie van perceptie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn vriendin vindt dat dan weer niet zo fijn dat uiteraard omwille dat bij het zien van zulke toestanden ze steeds weer geconfronteerd wordt met 't feit dat in de gemeenschappelijke vrouwendocuches het dan potentieel mogelijk is dat haar blote lijf onderwerp kan zijn van een ander haar fantasie... strikt heteroseksueel als ze is ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Vertel er eens over Ben-Isaac ... Hoe was het op kamp in Duitsland? :-) Of nooit in Duitsland geweest? Enige buitenland waar je bent geweest is Palestina zeker? aah, om Palestijnen te verjagen dan nog wel? Iedereen zijn hobby. De ene jaagt op everzwijnen, de andere op palestijnen. :-) De joden mogen natuurlijk iedereen bekritiseren, want ze hebben de holocaust meegemaakt. Dat heeft ze een wildcard om alle smeerlapperij ter wereld uit te hangen de komende decenia's na de oorlog. Ma zeggen dat de Joden nie goed bezig zijn, da gaat er echt over ze. :evil: |
Ik was onlangs bij Ici Paris... ik zei tegen mijn kinderen: kijk daar zijn ze een meisje aan het sminken... tot ik wat dichterbij kwam kijken: het was een verwijfde jonge gast die ze aan het sminken waren!! 8O
Het ging hier over een +/- 16 jarige jongen met zijn "vriendje" erbij die uitleg gaf aan de Ici Paris medewerkster hoe zijn "vriendje" gesminkt moet worden!!! "papa , dat is toch een jongen die ze aan het sminken zijn", zei mijn dochter! Ik wist nietmeer wat te zeggen, terwijl die verwijfde "boy" met verwijfde stapjes de winkel uitging..gesminkt! :roll: |
Citaat:
In Yemen wonen is ook een optie. Wat vindt uw vrouw eigenlijk van die fixatie? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be