![]() |
Citaat:
|
idd, en de plannen daarvoor zijn in uitvoering.
|
Citaat:
Eigenlijk zijn wij een bende idioten . Van ons oren maken maar wel altijd op dezelfde mensen stemmen , zelfde partijen , en in de zelfde leugens trappen . We drinken een glas en doen een plas... Ik begin mij stilaan af te stoten van dat Vlaanderen . Belgie is binnen 10 jaar een land dat niksmeer voorsteld . Alles gaat hier achteruit . Pensioenen gaan verlagen ( of stoppen ? ) , belastingen nog wat omhoog , hier een schuldenberg , daar weer een corrupte affaire , enz... Aansluiting bij Nederland gaat ook niet . Zij hebben ook een hoge staatsschuld , groot begrotingstekort , daar is het ook nietveel beter . En een aansluiting met zoon tekort en schuld is niet verantwoord voor Nederland ( dan sleuren wij hun gewoon mee de dieperik in ) Duitsland/Frankrijk zijn ookal niet beter . Ach het is overal wel iets . Wat er tegen te doen ?? Niks . Alles ondergaan . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat doen ze hier? niets, zeggen dat het aan de volgende regering is om de boel op te kuisen en dat het tekort wel plots zal verdwijnen zoals het plots er is gekomen. |
Citaat:
Al bij al is de Vlaamse reactie nog behoorlijk welwillend en goedaardig, vind u ook niet? |
Citaat:
dus neen dat is geen 'probleem' van de linkse partijen. |
Citaat:
2. Misschien is het probleem van 'de linkse partijen' wel dat ze niet zien hoe rechts het 'Belgisch model' eigenlijk wel is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De balkanisering van Europa is een Amerikaans streefdoel.
Beenharde geopolitiek. Divide et impera (verdeel en heers). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt mij echter aannemelijk dat een 'onafhankelijk' Vlaanderen op z'n minst al niet meer 'afhankelijk' zal zijn van een koningshuis als dat van de Saksen-Coburgs, en er misschien zelfs in zal slagen niet langer 'afhankelijk' te zijn van een groep mensen die wij tegenwoordig kennen onder de benaming "Waalse politici". Het lijkt mij niet op voorhand uitgesloten dat dat 'onafhankelijk' Vlaanderen minder in zijn ontwikkeling zal worden geremd dan de verplicht binnen de lijntjes van het koninkrijk Belgique kleurende 'deelstaat' Vlaanderen. Het 'onafhankelijke' Vlaanderen zal wanneer het dat maar wil, ongehinderd kunnen streven naar een confederaal samenwerkingsverband met Nederland, bijvoorbeeld. Dergelijk streven is voor de 'deelstaat' Vlaanderen een onmogelijkheid. Laten we het er dus op houden dat het 'onafhankelijke' Vlaanderen toch wel iets onafhankelijker zal zijn dan de 'deelstaat' met de zelfde naam (en waarschijnlijk ook de zelfde grenzen), OK? Ik zie niet goed in waarom ik daarvoor een sekte dien op te richten. In dergelijke activiteit steek ik trouwens sowieso liever géén energie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be