Irtsjak |
11 februari 2010 15:04 |
Citaat:
En waar staat dat het een volksvertegenwoordiger niet is toegestaan om te eisen dat het reglement wordt toegepast?
|
De vraag beantwoorden met de vraag waarover het ging getuigt niet van echt veel intelligentie, maar goed.... *zucht*: een volksvertegenwoordiger mag uiteraard vragen dat de geldende reglementen worden toegepast. Wat een beetje onnozel is, is wanneer een volksvertegenwoordiger vraagt om reglementen te laten naleven die er niet zijn. Vandaar ook mijn vraag: waar staat dat er geen hoofddoek mag gedragen worden in de publieke tribune van het Vlaams Parlement? Ik zal u wat zoekwerk besparen: dat reglement bestaat niet AANGEZIEN HET WETTELIJK TOEGELATEN IS EEN HOOFDDOEK TE DRAGEN IN DE PUBLIEKE RUIMTE. Of Flup dat nu tof vindt of niet.
Citaat:
Aan een volwassene die dat anno 2010 niet weet of zelfs niet kan uitvogelen ga ik geen googletime verkwisten hoor pie...goe verstaan?
|
Ge zijt aant zeveren, en ge weet het zelf ook. Het waren de sossen die in eerste instantie gepleit hebben voor algemeen enkelvoudig stemrecht voor mannen en die later ook een lans gebroken hebben voor een uitbreiding naar algemeen enkelvoudig stemrecht voor de hele bevolking. Dus: als ge toch zo graag het tegendeel beweert met als enige doel de sossen zwart te maken: bewijzen op tafel graag. Uw argument 'dat ik het als volwassene in 2010 maar moet weten of het anders maar eens moet googlen' veeg ik dan maar van tafel met het argument dat ik (in tegenstelling tot andere pipo's hier *kuch, ik kijk niet naar u ze Fieseler*) als historicus weet waarover ik praat en gij duidelijk niet.
|