![]() |
Citaat:
Zult gij versteld staan en een gelukkig man worden eens ge er "zijt". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oh ja, sociale zekerheidsBC want mensen "verdienen" enkel medische verzorging als ze geld hebben. IKs dat de wijsheid die je uit je plantjes haalt? |
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt heel simpel, en heeft niks te maken met enkel medische verzorging. Hier in België is sociale zekerheid, in de US niet. In de US heb je 2 keuzes; ofwel gaat ge er aan onder door, ofwel klimt ge op en maakt ge het voor uzelf. In België is er 1 gevolg; Ge wordt lui, ge zorgt niet voor uzelf en ge zult dat ook nooit kunnen want ge hebt het nooit gedaan omdat ge altijd op de staatskas leefde. Als ge dat een beetje doorziet weet ge snel waarom ze dat nu in Amerika invoeren. Als ge een volk tam wilt houden is dat het beste wat ge kunt doen. In case you disagree: ofwel scheelt er iets met u, ofwel zijt ge het volledig met de plannen van die leugenaar eens en scheelt er bijgevolg ook iets met u. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ge zelf niet op zo'n paar mensen kunt komen dan vind ik het op voorhand al verloren moeite. |
Citaat:
Niet iedereen ka voor zichzelf zorgen ook al willen ze. Men verplicht jonge moeders er nu al te gaan werken vr hongerloontje. Hoe gaan die kids het doen denk je ? |
Citaat:
Wat is er met natuurlijke selectie gebeurd? ;-) Ik zeg alleen maar hoe de dingen zijn. En de dingen zijn nu eenmaal zo dat het ginds ook een middelmatige europalike slappe kak wordt als er in dit tijdperk zo'n initiatief genomen wordt, punt. |
Citaat:
Nuttig ben je allesbehalve.(eigen woorden) |
Citaat:
Ik was er wel nog geweest. Al bij al heb ik een heel verzorgd en zeker leven geleden tot nu toe, en dat blijft nog wel een tijd zo. Soms moet ge ook een beetje zorgen dat er voor u gezorgd wordt. Het viel vooral weer niet te voorspellen dat ge het zo ging draaien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be