artisjok |
11 januari 2011 21:45 |
Zit hier ergens een argument tussen?
"Zigeuners leren van jongs af stelen"
"Tenminste een strafpleiter die de waarheid durft zeggen."
"Damn, net te laat.
Hoe dan ook een schot in de roos. "
":-P"
"In mijn werk met daklozen hoor ik veel over Roma zigeuners, omdat daklozen door veel tijd op straat door te brengen erg veel zien. Roma's maken het de échte daklozen schijnbaar erg moeilijk. " + verhalende wijs.
"Als men met "cultuur" die verschrikkelijk slechte accordeonmuziek bedoelt dan heb ik het wel gezien."
"We weten dat je moeilijkheden hebt met begrijpend lezen Sjokske. Trek het je niet aan meid."
"Het getuigt iig van een 'wereldvreemheid' ,dagelijkse confrontraties met de ware 'multicultuur' verhinderen het wegvluchten in dit soort 'utopische' standpunten...voorbeeld Lucas Vander Thalen..een door de realiteit 'verlichte' pocoloco.."
"Je bent een idioot om niet te willen inzien dat het waar is."
"Ik begrijp iets niet.
Omdat er een paar zigeunermuzikanten leuke muziek maken, moeten we niet vervelend doen over al deze gruwelijke wantoestanden inclusief massaal en internationaal georganiseerd kinder- en vrouwenmisbruik alsook het uitbuiten van de situatie van onze échte thuislozen ?! " Waarbij ik dan weer niet mag weten waar de schrijfster het vandaan haalt dat we niet vervelend zouden mogen doen over al deze wantoestanden. "Men noemt personen die een theoretisch utopia' prefereren boven de wetenschappelijke realiteit 'gelovigen'.." Moet ik doorgaan? Op zoek naar de juweeltjes van argumenten!
|