Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   "Zigeuners leren van jongs af stelen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148957)

PollyCorrect 9 januari 2011 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5217834)
Ik wil dat allemaal wel aannemen van jou, maar dan moet je toch met bewijzen afkomen ? In welke ( eerlijke ) jobs zijn de zigeuners goed vertegenwoordigd ? In welke sector maken zij carriére gewoonlijk ?

Even snel wat opgezocht over "professional skills" :

- bloemen verkopen op straat (oftewel: vervelend doen in restaurants)
- recylcing (oud ijzer, gestolen auto's oplappen)
- muziek maken op openbare plekken

http://www.domresearchcenter.com/jou...7/skills7.html

Bobke 9 januari 2011 17:51

Nog een voorbeeld.
http://focus-wtv.rnews.be/nl/regio/w...4883957874.htm

Xenophon 9 januari 2011 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5217842)
Inderdaad. De volwassen mannen gedragen zich als pooiers van hun eigen familie. Lager kan het niet.:x

Het is net het omgekeerde, hoger kan het niet.

Dat is de hoogste eer bij die mensen.

PollyCorrect 11 januari 2011 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5218321)
Het is net het omgekeerde, hoger kan het niet.

Dat is de hoogste eer bij die mensen.

Dat zou best eens juist kunnen zijn.

Normen, waarden, cultuur enzo.

Wisord 11 januari 2011 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 5221598)
Dat zou best eens juist kunnen zijn.

Normen, waarden, cultuur enzo.

http://www.youtube.com/watch?v=Jr5Gw...eature=related

Caligula 11 januari 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5221623)

Buiten wa filmkes plakken en ellenlange wereldvreemde linkiewinkieteksten komt er echt niks uit ...

Bobke 11 januari 2011 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5221623)

Hebt ge nu ook nog wat argumenten ?

artisjok 11 januari 2011 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula (Bericht 5221710)
Buiten wa filmkes plakken en ellenlange wereldvreemde linkiewinkieteksten komt er echt niks uit ...

Wat kwam er hier al uit, behalve wat racistische praat?

Alboreto 11 januari 2011 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5223157)
Wat kwam er hier al uit, behalve wat racistische praat?

2

Bobke 11 januari 2011 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5223207)
2

Buiten wat verwijten van racisme was de verdediging ook niet om over naar huis te schrijven.

Alboreto 11 januari 2011 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5223221)
Buiten wat verwijten van racisme was de verdediging ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik vind de bijdragen van artisjok meestal van een goed niveau, wat ge van de platvloerse en beledigende praat van de tegenpartij niet echt kunt zeggen.

artisjok 11 januari 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5223221)

Wat valt er in te brengen tegen racistische praat?

Bobke 11 januari 2011 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5223231)
Ik vind de bijdragen van artisjok meestal van een goed niveau, wat ge van de platvloerse en beledigende praat van de tegenpartij niet echt kunt zeggen.

Maar daar gaat het niet over hé.
Er staan hier anders ook wel genoeg argumenten die ge wel kunt weerleggen, of niet ?

artisjok 11 januari 2011 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5223263)
Er staan hier anders ook wel genoeg argumenten die ge wel kunt weerleggen, of niet ?

Niet!
Waar staan die argumenten?

artisjok 11 januari 2011 21:45

Zit hier ergens een argument tussen?
"Zigeuners leren van jongs af stelen"
"Tenminste een strafpleiter die de waarheid durft zeggen."
"Damn, net te laat.
Hoe dan ook een schot in de roos. "
":-P"
"In mijn werk met daklozen hoor ik veel over Roma zigeuners, omdat daklozen door veel tijd op straat door te brengen erg veel zien. Roma's maken het de échte daklozen schijnbaar erg moeilijk. " + verhalende wijs.
"Als men met "cultuur" die verschrikkelijk slechte accordeonmuziek bedoelt dan heb ik het wel gezien."
"We weten dat je moeilijkheden hebt met begrijpend lezen Sjokske. Trek het je niet aan meid."
"Het getuigt iig van een 'wereldvreemheid' ,dagelijkse confrontraties met de ware 'multicultuur' verhinderen het wegvluchten in dit soort 'utopische' standpunten...voorbeeld Lucas Vander Thalen..een door de realiteit 'verlichte' pocoloco.."
"Je bent een idioot om niet te willen inzien dat het waar is."
"Ik begrijp iets niet.
Omdat er een paar zigeunermuzikanten leuke muziek maken, moeten we niet vervelend doen over al deze gruwelijke wantoestanden inclusief massaal en internationaal georganiseerd kinder- en vrouwenmisbruik alsook het uitbuiten van de situatie van onze échte thuislozen ?! "
Waarbij ik dan weer niet mag weten waar de schrijfster het vandaan haalt dat we niet vervelend zouden mogen doen over al deze wantoestanden.
"Men noemt personen die een theoretisch utopia' prefereren boven de wetenschappelijke realiteit 'gelovigen'.."
Moet ik doorgaan? Op zoek naar de juweeltjes van argumenten!

Marie van de koster 11 januari 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5223321)
Zit hier ergens een argument tussen?
"Zigeuners leren van jongs af stelen"
"Tenminste een strafpleiter die de waarheid durft zeggen."
"Damn, net te laat.
Hoe dan ook een schot in de roos. "
":-P"
"In mijn werk met daklozen hoor ik veel over Roma zigeuners, omdat daklozen door veel tijd op straat door te brengen erg veel zien. Roma's maken het de échte daklozen schijnbaar erg moeilijk. " + verhalende wijs.
"Als men met "cultuur" die verschrikkelijk slechte accordeonmuziek bedoelt dan heb ik het wel gezien."
"We weten dat je moeilijkheden hebt met begrijpend lezen Sjokske. Trek het je niet aan meid."
"Het getuigt iig van een 'wereldvreemheid' ,dagelijkse confrontraties met de ware 'multicultuur' verhinderen het wegvluchten in dit soort 'utopische' standpunten...voorbeeld Lucas Vander Thalen..een door de realiteit 'verlichte' pocoloco.."
"Je bent een idioot om niet te willen inzien dat het waar is."
"Ik begrijp iets niet.
Omdat er een paar zigeunermuzikanten leuke muziek maken, moeten we niet vervelend doen over al deze gruwelijke wantoestanden inclusief massaal en internationaal georganiseerd kinder- en vrouwenmisbruik alsook het uitbuiten van de situatie van onze échte thuislozen ?! "
Waarbij ik dan weer niet mag weten waar de schrijfster het vandaan haalt dat we niet vervelend zouden mogen doen over al deze wantoestanden.
"Men noemt personen die een theoretisch utopia' prefereren boven de wetenschappelijke realiteit 'gelovigen'.."
Moet ik doorgaan? Op zoek naar de juweeltjes van argumenten!

Wilt u dan beweren dat PollyCorrect in post 9 alleen maar leugens vertelt?
Ik heb de indruk dat zij toch wel een ervaringsdeskundige is gezien haar werk met de daklozen. Kan u ons voorbeelden uit het leven gegrepen geven van uw contacten met Roma's en andere daklozen?

artisjok 11 januari 2011 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5223356)
Ik heb de indruk dat zij toch wel een ervaringsdeskundige is gezien haar werk met de daklozen. Kan u ons voorbeelden uit het leven gegrepen geven van uw contacten met Roma's en andere daklozen?

Neen, ik beweer niet dat ze leugens vertelt.
"+ verhalende wijs" betekent volgens geen enkel woordenboek "leugens".

Bobke 11 januari 2011 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 5223356)

Ik wacht ook nog steeds op een verklaring hoe het komt dat ze op verschillende plaatsen in EU dezelfde technieken en formulieren gebruiken om mensen op te lichten.
En of die rondtrekkende dievenbenden oppakken racisme is .

artisjok 12 januari 2011 07:04

@Marie van de koster
Marie, is het nu duidelijk?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=174

Alboreto 12 januari 2011 07:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 5223263)

Eerst iets schrijven en wanneer het antwoord er op u niet aan staat zeggen dat het daar niet over gaat?
Flauw hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be