Bovenbuur |
21 juni 2011 20:13 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges
(Bericht 5520252)
Is er dan iemand die beweert dat ALLE blanken eerlijk zijn ? Anderzijds kunnen de vandalen/dieven tot de gekleurde 10 % behoren ...Hoe zit het ? Enige bewijzen voor het één of ander ?
|
Alleen dus voor de overburen. De fietsendieven kmen waarschijnlijk van buiten de buurt, gezien ze met sloten en al verdwijnen. Dat zal dus wel met een busje gebeuren. Die autoraampjes weet ik niet. Wat ik meer wilde zeggen is dat een blanke wijk niet automatisch schoon en probleemloos is en alle problemen van de zwartjoekels komen. Bij ons in het dorp vroeger woonde er haast geeneen allochtoon, toch zijn volwassen vrouwen daar tot vandaag de dag bang om 's nachts door het fietstunneltje te gaan waar weleens jeugd hangt. Inbraken waren er ook zat. En pesten beperkt ich ook echt niet tot zwarte scholen hoor.
Als je wel ies zinnigs wil kunnen zeggen over allchtonen en criminaliteit, en het verband dat er ondanks alles wat ik net gezegd heb ook echt wel is (in sommige groepen zijn wel vijf keer zoveel jongeren crimineel als onder autochtonen, wat vergelijkbaar is met het verschil tussen bijvoorbeeld autochtone mannen en vrouwen), pak er dan statistieken bij ofzo.
Dit is wel een aardige om mee te beginnen bijvoorbeeld. Pagina 125 bevat vrij veel informatie.
|