Elio di Supo |
4 december 2011 02:45 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator
(Bericht 5841357)
Oslo is heel Noorwegen niet.. Waarom toon je mij de sex offenders van Oslo gewoon niet.. Je mag ze namen en shamen.. Inclusief foto's.. Past het niet meer in het plaatje dat je trachtte op te hangen nu er blanke verkrachters bij zitten..
|
Hoogstwaarschijnlijk zullen de cijfers in Oslo relevant zijn aangezien dit soort zaken nu eenmaal meer voorkomen in grootsteden. Het lijkt mij dan ook evident dat het epicentrum van verkrachtingen in Noorwegen zich in Oslo bevindt. Mits enige goede wil had u die redenering zelf kunnen trekken maar goede wil is het wel het laatste dat ik van u verwacht.
Mits enig zoekwerk denk ik ook dat het wal lukken om verkrachters met naam en toenaam te tonen en zelfs nog een fotootje erbij. Echter, ik huiver reeds om al die moeite te doen als u het enkel houdt op een marginaal waarvan u niet wakker ligt. U voert discussies op een luie en slordige wijze en vooral gericht op het niet toegeven dat er een bepaald probleem zich voordoet, nl. migranten die meisjes verkrachten en daarvoor rechtvaardiging zoeken uit hun cultuur en die ook vinden door bepaalde uitlatingen van vooraanstaande geestelijken uit die cultuur.
Oorzaken van een bepaald fenomeen in een land onderzoeken door wat statistieken bijeen te rapen uit een plaats die duizenden kilometers verwijderd is ... en dan ben ik verondersteld om u ernstig te nemen?
|