Distel |
23 december 2011 18:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
(Bericht 5882474)
Het gaat niet om uit de nood te helpen. Het gaat om structurele maatregelen. Indien deze niet worden ingevoerd zitten we volledig op de Griekenlandroute.
|
De regering wilt die structurele maatregelen niet. Anders hadden ze de N-VA niet laten vallen.
Citaat:
Dergelijk verhaal gaat op voor kleine partijtjes als LDD. Niet als ze de grootste fractie zijn.
|
Het maakt niet uit hoe groot je bent, als de meerderheid niet mee wilt dan wilt de meerderheid niet mee.
Citaat:
Blijkbaar neem je er genoegen mee dat N-VA in het parlement zit voor spek en bonen en zich gedraagt als een klein oppositiepartijtje.
|
Ik neem er geen genoegen mee dat de N-VA aan de kant geschoven is. Ik neem er wel genoegen mee dat ze niet meeheulen met deze ondemocratische prutsersregering.
Citaat:
Dus nogmaals: Het komt er niet op neer om de N-VA verantwoordelijkheid in hun schoenen te schuiven. Ze zijn gewoonweg verantwoordelijk voor het federaal beleid.
|
Onzin. De uitvinders en uitvoerders van het federaal beleid zijn verantwoordelijk voor het federaal beleid. Het komt er dus wel degelijk op neer om de N-VA onterecht de verantwoordelijkheid n de schoenen te schuiven.
Citaat:
Laat me raden: De N-VA is je werkgever ?
|
:rofl:
Ik zal bij gelegenheid aan mijn Waalse werkgever eens vragen of ze een vermomde N-VA afdeling zijn.
|