![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben op uw leugens ingegaan en u gaf daarna eerlijk toe dat je eigenlijk maar uit je nek aan het lullen was en helemaal niet weet waar je het over hebt. De rest is larie. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verbijsterend vond ik vooral de reactie als ik VB-stemmers in mijn omgeving attent maakte op het feit dat VB echt oerconservatief is. De meesten bleken dat gewoon niet te weten... Ik onderschrijf je stelling dus helemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En het heeft geen 10 pagina's nodig of men is van het welles-nietes spelletje over Geert Hoste verbazingwekkend hervallen in bekvechten over het VB, belgicisme en aanverwante.
Proficiat hoor. Ondertussen blijf ik bij mij eerdere post: Geert Hoste is te braaf geworden, komt soms eens snedig uit de hoek en is soms eens grappig maar het blijft goedkope volksverlakkerij die de politiek en de elite kan smaken. De mensen lachen eens goed met de miserie van het leven maar komen als even grote lammetjes buiten dan ze binnen gegaan zijn en zij hebben nog steeds vrij spel. Het forums is hiervan een luidruchtige getuige. |
Citaat:
En wat het begrip 'publieke persoon' betreft: ja, u moogt een foto of filmpje verspreiden van een publieke persoon (bijvoorbeeld van uw burgemeester), maar niet zijn sexleven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be