![]() |
Citaat:
|
Wat ik me afvraag ...Patrick Janssens is nu de CDV aan 't gijzelen. Maar dat kan die toch niet ? Als nu CDV met NVA en vld een coalitie vormt ... het enige dat Patrick kan is vermijden dat CDV een schepen levert. Maar die 5 man kunnen toch zonder schepenen ook toetreden tot de bestuursploeg en het goede beleid steunen ?
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
:lol: En dan moete ze den Bleitsmoel er weer bij halen om burgemeester te spelen zoals in den tijd met Ola Leona. Woeha! ROFLOL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn de postjes die hen interesseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus dat kunnen we niet weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer on topic - de partij de ene keer wel meenemen en de andere keer niet levert uiteraard een vals beeld op. |
Citaat:
De ene keer kwam ze op met een rechtse kartelpartner, de tweede keer kwamen ze niet echt op. Daar kan ik ook niks aan doen, he. |
Citaat:
Het is goed mogelijk, zeker nog op dit vroege moment, dat Janssens als 'aanbod' nog pure spa-soep presenteert. |
Er moet een minderheidscollege komen met enkel NVA die officieel gedoogd wordt door de Stadspartij en eventueel VLD.
Echter in een minderheidscollege heeft de gemeenteraad veel meer macht. Dus kan NVA achter de schermen in het allergrootste geheim samenwerken met Vlaams Belang omtrent een aantal thema's, zoals veiligheid, immigratie en activeringsbeleid. NVA komt dan met een "rechts" voorstel, de Stadspartij gaat tegenstemmen, maar Vlaams Belang stemt dan voor. Dus beste Bart, laat de gemeenteraad zijn werk doen, maak een top secret akkoord met Vlaams Belang achter de rug van SP.a omtrent een aantal thema's en die bende slechte verliezers zullen nog wat meemaken 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be