Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Prutsprofke sos dik in zijn bloot gat gezet op tv door Homans (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201236)

Boduo 26 april 2014 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7113862)
Vriendelijk van u die gratische aanbieding maar liever niet, toch bedankt Boduo

p.s. U weet dat ik uitpak met andere dames in een draad ergens ten velde op dit forum, die draad waar ik de naam even van kwijt ben ... :rofl:

De naam van die draad ken ik wel: ik kijk er elke dag één keer naar (soms 2 keer...)

:cheer:

stuyckp 27 april 2014 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7114002)
.. kijk .. de simpele waarheid is dat .. los van alle idolaterie die hier door de verzamelde vlaems-nazionalistische beotiërs voor mevrouw Oomans getoond wordt .. zij haar eigen ruiten grandioos ingegooid heeft .. er is geen zinnig politicus die het na Oomans demo in Terzake van rancune en nijd nog in zijn harsens zal halen zal om met haar samen te werken .. zoals u zei .. gewogen en te licht bevonden .. op naar de volgende minkukel .. meneire 'Eert, we wachten op u ..

De simpele waarheid is dat er geen enkele sostalist zal samenwerken met mevrouw Homans, om de doodeenvoudige reden dat die helemaal niet verkozen geraken.
Die sostalisten toch, die kunnen oorzaak en gevolg danig door elkaar halen.

Het Oosten 28 april 2014 10:34

Professor Vranken over zijn boek.

"Mijn boek is stevig onderbouwd met cijfermateriaal'.

In De Standaard blikt Vranken vandaag zelf op het debat in "Terzake" terug. "Mijn boek is helemaal geen aanval op de persoon van mevrouw Homans", schrijft hij. "Het gaat over haar beleid, dat gebaseerd is op het adagium "eigen schuld, dikke bult" voor wie het niet heeft kunnen maken."

"Wat staat er aan persoonlijke gegevens over mevrouw Homans in mijn boek? Al bij al drie regels. Wie het boek koopt om meer over haar jeugd te weten te komen, moet ik teleurstellen. Al het andere gaat over haar optreden als publieke figuur."

"Ik schreef dit boek vanuit mijn zorg om het hele stelsel van sociale voorzieningen. Daarom verwerp ik inderdaad het rechten- en plichtenverhaal zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien."

"Mijn boek is stevig onderbouwd door cijfermateriaal, literatuur en uitspraken van de protagonisten. Vooraleer in het wilde weg naar het boek te trappen, zou men het beter helemaal lezen. Dan zal blijken dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen

Zo horen we het graag.

DewareJakob 28 april 2014 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116828)
Daarom verwerp ik inderdaad het rechten- en plichtenverhaal zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien."

Zo horen we het graag.

Inderdaad. Zo hoort u het graag.

Het Oosten 28 april 2014 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7116831)
Inderdaad. Zo hoort u het graag.

Zoekers naar de waarheid en nuchtere denkers, die hoor ik inderdaad graag.

HRobin 28 april 2014 13:09

Citaat:

In De Standaard blikt Vranken vandaag zelf op het debat in "Terzake" terug. "Mijn boek is helemaal geen aanval op de persoon van mevrouw Homans", schrijft hij. "Het gaat over haar beleid, dat gebaseerd is op het adagium "eigen schuld, dikke bult" voor wie het niet heeft kunnen maken."

"Wat staat er aan persoonlijke gegevens over mevrouw Homans in mijn boek? Al bij al drie regels. Wie het boek koopt om meer over haar jeugd te weten te komen, moet ik teleurstellen. Al het andere gaat over haar optreden als publieke figuur."

"Ik schreef dit boek vanuit mijn zorg om het hele stelsel van sociale voorzieningen. Daarom verwerp ik inderdaad het rechten- en plichtenverhaal zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien."

"Mijn boek is stevig onderbouwd door cijfermateriaal, literatuur en uitspraken van de protagonisten. Vooraleer in het wilde weg naar het boek te trappen, zou men het beter helemaal lezen. Dan zal blijken dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen

Zo horen we het graag.

Je hebt het boek dus nog niet gelezen

Het Oosten 28 april 2014 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 7117001)

Ik ben nog niet in De Stanaard-'boekhandel geweest. Als het daar ligt, koop ik het. Maar als de prof in het openbaar zegt dat hij degelijk onderzoek heeft gedaan dat hij kan staven met cijfers, dan zal hij dit zo maar niet lichtvaardig beweren. Hij zou wel gek zijn. Maar goed, ik zal het boek in handen proberen te krijgen.

Boduo 28 april 2014 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7113862)
Vriendelijk van u die gratische aanbieding maar liever niet, toch bedankt Boduo

p.s. U weet dat ik uitpak met andere dames in een draad ergens ten velde op dit forum, die draad waar ik de naam even van kwijt ben ... :rofl:

Heb je ergens een pikante foto van Liesbeth ?
Laat maar komen !

:lol:

fonne 28 april 2014 17:32

Citaat:

Zo horen we het graag.

Allez vooruit, Vranken mag in de noord-belgische rioolgazet bij uitstek, De Standaard, nog wat gratis reclame komen maken voor zijn anti-N-VA pamflet.
Waar blijft de nieuwe haatsong van Daan overigens?

Vigilant 28 april 2014 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116832)

Hij gaf anders wel na een minuutje toe dat zijn boek een ideologisch pamflet is en dat het dient om de N-VA te stigmatiseren. Voor de rest geraakte hij niet uit zijn woorden.

Vigilant 28 april 2014 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7117357)
Allez vooruit, Vranken mag in de noord-belgische rioolgazet bij uitstek, De Standaard, nog wat gratis reclame komen maken voor zijn anti-N-VA pamflet.

En het gekwaak van Tom Lanoye en Erwin Mortier, de gebruikelijke nuttige idioten van dienst.

Knuppel 28 april 2014 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 7117001)

Jamaar, jamaar. Niet vooruitlopen op de zaak hé, Robin.

Om een boek in handen te krijgen waarin te lezen zou staan dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen, daar begaat iemand zoals System uit Het Oosten toch een moord voor? ;-)

Knuppel 28 april 2014 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7116832)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Deze ga ik in kaderen!

stuyckp 28 april 2014 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7117012)
Ik ben nog niet in De Stanaard-'boekhandel geweest. Als het daar ligt, koop ik het. Maar als de prof in het openbaar zegt dat hij degelijk onderzoek heeft gedaan dat hij kan staven met cijfers, dan zal hij dit zo maar niet lichtvaardig beweren. Hij zou wel gek zijn. Maar goed, ik zal het boek in handen proberen te krijgen.

:rofl:
Hij zou wel gek zijn moest hij het tegendeel beweren slimme.
Man toch, wat kan jij een uitermate domme uitspraken doen.

Het Oosten 28 april 2014 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7117367)
Jamaar, jamaar. Niet vooruitlopen op de zaak hé, Robin.

Om een boek in handen te krijgen waarin te lezen zou staan dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen, daar begaat iemand zoals System uit Het Oosten toch een moord voor? ;-)

Niets van, ik wil weten wat in dat boek staat. Hopelijk is het voorradig in de boekenwinkel. Misschien zou u het ook eens moeten lezen.

Knuppel 28 april 2014 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7117363)
Hij gaf anders wel na een minuutje toe dat zijn boek een ideologisch pamflet is en dat het dient om de N-VA te stigmatiseren. Voor de rest geraakte hij niet uit zijn woorden.

Ik kijk nauwelijks of geen tv dus ik heb weer eens niets gemist. Maar een professor die "het rechten- en plichtenverhaal verwerpt zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien". Ja, dat kan niet anders dan een nuchtere denker en een zoeker naar waarheid zijn. ;-)

Het Oosten 28 april 2014 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7117357)

Tja, als u nu ook al gaat beweren dat De Standaard 'een rioolgazet' is. Dan zijn we uitgepraat.

Het Oosten 28 april 2014 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7117363)

In uw warrige partijdige geest gaf hij dat misschien toe. Ik heb niets van dat alles gehoord.

Knuppel 28 april 2014 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7117378)
Niets van, ik wil weten wat in dat boek staat. Hopelijk is het voorradig in de boekenwinkel. Misschien zou u het ook eens moeten lezen.

Ik zei toch dat jij een moord zou begaan om dat boek in handen te krijgen? Zelfs al was het de duivel in hoogsteigen persoon die "het rechten- en plichtenverhaal verwerpt zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien"? :rofl:

Knuppel 28 april 2014 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7117389)
In uw warrige partijdige geest gaf hij dat misschien toe. Ik heb niets van dat alles gehoord.

Jij bent natuurlijk de helderheid van geest en onpartijdigheid zelve....:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be