![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen secretaris verdomme! U heeft reeds geluk dat ik aan U niet kan zulle! of twas al zo laat! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat de arbeiders van Clabecq groot gelijk hadden dat ze zich niet lieten doen door de Belze flikken ;-) Ze hadden toelating om op de autostrade te gaan betogen, maar toch doken er flikken op vanuit de bosjes. Waarom zouden die arbeiders zich dan niet verdedigen? Om de politiek-correcte moraalridder Koenraad M ter wille te zijn? |
Citaat:
De lezer die in staat is na te denken zal wel weten dat een bus veel ramen heeft, dat stenen daar niet goed voor zijn, dat een bus die zonder brokken door stenengooiers kan rijden niet van deze planeet is en tenslotte dat Fernand hier leugens verkoopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt wel een punt: ligamenten (ofte blokkers) een verwijt maken, zou niet mogen terwijl ze zelf niets anders doen. Nu, 'mestkevers' vind ik erger qua verwijt dan pakweg "rode staatszender" of "sp.asten", "niveanen",... en wel omdat er een politieke strategie achter zit die ik verwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige waar de term 'mestkevers' wel nuttig voor is, is om diegenen die de term hanteren te vragen wie verantwoordelijk is voor de stront (mest) waarop die kevers welig kunnen groeien ;-)
Persoonlijk gebruik ik liever de vergelijking dat het Blok de schimmel is die groeit op het huidige rotte systeem. Dat is geen verwijt ten aanzien van diegenen die er illusies in hebben, maar het wijst integendeel het huidige systeem aan als verantwoordelijke. Dat is fundamenteel anders dan de bedoelingen van de traditionele politici die net de verantwoordelijkheid van zichzelf willen afschuiven... |
Citaat:
Opletten dat men U ook niet voor mestkever gaat schelden met zulke uitspraken! 8) |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Mestkever kennen wij als "scheld"-woord...
maar wat is de koosnaam "gentille"-"spot"-naam voor de blokkers en de nva'ers... we kennen de kalotten voor de CVP, de sossen voor de spa'ers, etc... het kan toch niet dat er geen bestaat en dat niemand die hier kent???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be