Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
(Bericht 7871077)
De vraag blijft : wie ? Namen noemen, Marie...
|
Hoe noemt dat Waals varken weer dat een heel imperium heeft uitgebouwd, welke imperium begonnen is door gewone werkmensen en de sociale zekerheid uit te buiten om daarna met la douce france te gaan conclefoezen en vele Belgische bezittingen richting datzelfde douce france te versassen???
Voor zover ik weet is die man nooit politiek verkozen, maar hebben de trapatsen van die man enorm veel meer nefaste invloed gehad voor la Belgique dan de werking van honderden verkozen Belgen op een hoop...
Enfin, de kranten hebben het nooit gezegd, dus zal het ook wel niet waar zijn, zeker???
Vraag is natuurlijk waarom de kranten het nooit uitgepluisd hebben; mochten ze niet en van wie???
Citaat:
Hoor jij onze politici klagen dat er geen democratie is ? Dat zij acteurs zijn in een schijndemocratie ? En bij de burgers, behalve wat malcontenten en chronische zeurpieten is er toch niemand die mag klagen in het avondland ?
Had je liever in Noord-Korea of in Saoudi-Arabië gaan wonen ? (terloops : daar is geen francofonie :-D )
|
De term avondland is inderdaad actueler dan ooit, want binnenkort mogen we hier inderdaad het licht uitdoen...
Met dank aan onze goeddraaiende democratie die als een voorbeeldig scherm heeft mogen dienst doen voor de wandaden van onze Westerse groten der aarde.
Oei, daar spreken de gazetten ook nooit over...
Citaat:
1) BDW heeft macht, en loodste zijn partij binnen de federale regering binnen + zorgde ervoor dat PS het federaal kon schudden.
2) Laurette is geen minister meer, EDR ook niet, zij zijn netto verliezers in termen van macht. Zowel voor hun partij als voor hun eigen persoon.
|
En jij gelooft dat; waar is de vakbond mee bezig denk je???
Verdediging van de werkmensen??? Laat mij niet lachen ze klagen alleen de werking van de federale regering aan en kijken de andere kant uit als het de Waalse of Brusselse regeringen betreft die ook moeten besparen...
Citaat:
Ik lach met een tweederangsfiguur van N-VA die aan een heel platte vorm van belangenvermenging doet : iemands bouwvergunning weigeren omdat hij daar zelf naast woont. Machtsmisbruik dus.
De rechter sprak een streng vonnis uit, belangenvermenging is een ernstig misdrijf.
Ik merk even op dat de keizer van Oostende geen enkele veroordeling voor eender wat aan zijn been heeft. Ondanks het feit dat zijn opponent (de brulboei van oostende) het jarenlang op alle manieren probeerde om JVDL zwart te maken en klacht tegen hem indiende. Hij liet zelfs twee broodschrijvers van VRT een boek schrijven dat hij enkel moest influisteren. Jammer genoeg moesten de journalisten zelf toegeven dat er geen strafbare feiten bestonden...
|
Je kunt inderdaad geen mooier bewijs geven van de partijdigheid van onze justitie; dank je...
Citaat:
Gaat het jou om de waarheid dan ? Waarom fantaseer je er dan zo op los ? Waarom al die samenzweringstheorieën zonder dat je ook maar enig bewijs aanlevert of iets kunt hard maken ? Waarom dan altijd alles beperken tot intentieprocessen ?
|
Wie spreekt hier van samenzweringstheoriën??? Voor zover ik weet houden alleen de franstaligen politiekers zich daar mee bezit want zij weten beter dan de doodbrave Vlaamse opinie dat de Vlamingen, ondanks de zestien miljard per jaar, de franstaligen niets gunnen...