![]() |
Citaat:
In dat tempo zijn we er in een paar weken vanaf, doe dan een werk-lockdown van 2 weken en laat alle remmen los voor de actieve bevolking, dat zou een veel betere oplossing zijn. |
Citaat:
Of het een betere oplossing is, dat kan je vanaf maandag aan de lijve ondervinden. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Het is dus de overheid die zonder reden de grote meerderheid straft. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Al wat een lockdown doet is de besmettingen wat uitrekken in de tijd en dan nog niet erg veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Caféuitbaters konden het blijkbaar niet hebben dat de resto's wel langer mochten openblijven. De kreet van 'iedereen gelijk voor de wet' kwam van de horeca zelf, niet van de regering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook die cafeetjes die dit toelieten waren al dicht en dan zou nu nog 90 % van drank/eetgelegenheden open zijn. Dus Overheid is met volle nuchtere verstand in de fout gegaan, niet die feestende zatlapjes want die hadden geen besef meer. |
Citaat:
De horeca zal er niet kwaad om zijn. |
Citaat:
|
Dademel, 4% van de besmettingen komt uit de horeca.
Uw reactie graag. |
Citaat:
Of hotelgasten geneigd zijn drie maaltijden in het hotel te nuttigen, daar ben ik zo zeker niet van. Trouwens, veel hotellekes hebben die mogelijk niet. |
Ja, Van Ranstje zij pree blijft altijd wel lopen.
Zijn uitleg is soms ook zoals de feestende IQ loze studenten, Zwalpend van links naar rechts. " ik zou dat niet doen, maar bon" "ik vind dat een goed idee" Dit terwijl het over zelfde regel ging. Daar ben je niets mee met dat manneke, dat die maar snel in zijn labo blijft |
Citaat:
|
Citaat:
Pas op ik geef jou de schuld niet. Jij hebt niets beslist. Je juicht het alleen maar toe, wat je volste recht is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be