![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs satire moet ten prooi vallen aan uw zure pruimen. |
Citaat:
Vorige keer had ik pure alcohol in mijn alcoholvrije gekapt maar was uw café leeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons hopen dat de islamitische vrouwen die hier komen wonen inzien dat het ook voor hen beter is als ze niet volledig afhankelijk zijn van hun man / vader / broer en dat ze voor zichzelf opkomen. Maar eigenlijk moet er zonder meer paal en perk gesteld worden aan ongebreidelde immigratie. De overheden zouden toch moeten inzien welk een bedreiging dat is voor onze cultuur. |
Citaat:
Citaat:
Tegelijk bestempelt u hen als "de vrouwtjes die komen zagen", nogal beledigend, vindt u ook niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe het dan zelf. Of hebt u slaven nodig? |
Citaat:
Maar als we zeggen dat de narratieven van evil lucionisten narcistische psychopaten kweken, overdrijven we. Niet het christendom is het probleem, noch de islam; hoe graag ge dat ook zou willen. Maar tis zo simpel niet als gij het ziet. |
Citaat:
Maar ik zou het wel kunnen dankzij youtube. |
Citaat:
Ja, wat is er van de moderne mannen geworden? Het rare is dat mannen vroeger wel konden knopen aannaaien, ze hadden het dikwijls genoeg gedaan in het leger. Sinds het leger afgeschaft is, kunnen ze hun schoenen niet eens meer poetsen. En dat verwijten ze dan aan hun vrouwen ... |
Citaat:
Maar dan nog, als uw lief dat niet kan zijn er toch genoeg moederkloeken om het aan te vragen voor een fleske in ruil. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zei eerlijk gezegd: “ze moesten eens weten wat voor mak lammetje je bent.” Vlak daarna kneep ze in mijn kaak en zei ze “mijn mak lammetje.” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst dacht ik dat ze op mijn bad boy looks gevallen was. Maar toen ik ze daarvan op de hoogte stelde pieste ze bijna in haar broek van het lachen. Ze vindt mij meer een nerd in de goede zin als Gilles De Coster is. Ik ken mezelf niet meer. |
Geachte heren
Wat wordt er met "manplanning" bedoeld? Bij voorbaat dank |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be