![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De Wever tegen toenmalig premier Leterme. Citaat:
|
Citaat:
Jullie moeten toch wel een triestig leven lijden, en ook nooit op jullie gemak want wie weet staat er wel ene naast u aan de lichten om over te steken en krijgt ge een mes of een kogeltje door uw hoofdje, kan ook zijn dat er een auto over u bolt. Oh neen dat zijn uw mo vriendjes die daar toe in staat zijn, ook zo een gewelddadige sekte die jij aanbid hé petertje1962. |
Citaat:
Als donkerblauwe liberaal heb ik geen zin in eender welke partij. Dus is er een kans dat ik om het land te kloten volgende keer stem op de partij die iedereen haat zoals u zegt. Niettegenstaande ze de tegenpool van mijn gedachten zijn, gewoon wraak. Voor de rest ben ik niet zo politically minded maar als ik gefuckt wordt sla ik terug waar het de meeste pijn doet. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie vroeg er hier van de week iets over Einstein zijn definitie van waanzin, "hetzelfde blijven doen en hopen op een andere uitkomst?" |
Citaat:
|
Citaat:
Vanuit frustratie dan maar stemmen op de neo-nazi's is niet alleen dom, het is futiel en zinloos. Tegen de wind staan pissen levert enkel natte schoenen op. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat je je eigen partij(tje) bij de "ernstige" rekent, en zie wat er van is geworden, bijna helemaal verdampt. |
Citaat:
|
Citaat:
En ook minder nva, vooruit, cd&v, groen, pvda. |
Wat maakt het uit of de open VLD wel dan niet blijft bestaan. In zijn poging om zoveel mogelijk kiezers van open VLD af te snoepen heeft Bart De Wever de NV-A verandert in open VLD. We zitten gewoon opgescheept met een nieuwe geldverspillende progressieve open VLD genaamd NV-A.
|
Citaat:
|
Citaat:
de Vlaamse onafhankelijkheid te kunnen uitroepen. |
Citaat:
Ik weet dat de naam gewijzigd is, het blijft echter dezelfde lading. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Knap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be