![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat we niet gaan voor de postjes maar voor hetgeen we de kiezer beloofd hebben? Dat we de Nota Di Rupo onderbouwd afgewezen hebben? Dat we ons zullen schikken in de rol die PS, MR, OVLD, SP.A, CDH, CD&V voor ons weggelegd hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
N-VA kun je als destructieve beroepsdwarsliggers bestempelen, daarvoor heb je zeer weinig fantasie nodig. |
Citaat:
Wij vonden geen meerderheid voor hetgeen we de kiezer beloofden. Omdat wij onze kiesbeloftes niet wilden breken hebben wij de Nota Di Rupo afgewezen. Maar geloof me vrij, met de hete adem in de nek hebben de "groten" van België een deel van ons programma ingevuld. Natuurlijk gaat het voor ons niet ver genoeg. Natuurlijk hebben ze maar hier en daar iets geprutst. Anderen trokken daaruit het besluit dat wij niet meer wilden onderhandelen, terwijl wij als eerste een nota op tafel gelegd hebben. |
Citaat:
Daarbij, als beroepsdwarsliggen gelijk is aan uw kiezers niet bedriegen, dan ben ik graag beroepsdwarsligger. |
Citaat:
Belofte 2 : N-VA ging de hand reiken naar de PS. 0/10. Belofte 3 : N-VA ging eerlijke compromissen sluiten. 0/10. Belofte 4 : N-VA ging optreden als ambassadeur van alle Belgen. 0/10. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het PS opperhoofd is dan bij Albert den Tweede gaan janken, waarop deze in een "franse colère" schoot en met de vuist op de tafel sloeg. De rest is geschiedenis. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na meer dan een jaar de Calimero uithangen uit de onderhandelingen stappen noemt u gedwongen ? |
Citaat:
Moeten we deze discussie hier voeren? Er is zelfs meer dan één draad over opgestart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
.
post verwijderd, vergissing van draad. |
Citaat:
Indien u van het tegendeel overtuigd bent, geef dan een linkje. Waarvoor dank. |
Citaat:
|
Citaat:
-2/10 0/10 -1/10 -5/10 :evil: |
Citaat:
Proficiat Bart, eerste van de klas |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zondag 25 december 2011 om 07u52 Bart De Wever is door de bezoekers van Knack.be verkozen tot Belg van het Jaar. De Wever reageert verheugd. Elio Di Rupo eindigt op de negende plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is niet warm en koud blazen hoor. |
En nu ga ik naar het kerstdiner.
Misschien tot straks. Guido |
Citaat:
Hopelijk niet in de frituur. :-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat van die hete adem van de N-VA spreek ik zeker niet tegen, maar je kan toch met zekerheid stellen dat een partij meer kan binnenhalen bovenop die zaken door mee te onderhandelen. Wat de N-VA bereikt heeft, los van een hete adem die een verkiezingsresultaat oplevert, is een electoraal spelletje opvoeren, in de hoop dat kiezers van electorale spelletjes houden boven wat ze werkelijk binnenhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat mij jou niet tegenhouden om jouw onzin aan te passen aan de realiteit. Bij mijn weten gaat het kerstverhaal nog altijd over o.a. drie wijzen en niet over Virmiljoen leugens. |
distel, laat ze doen
0/10 voor Bart, maar negatief voor de anderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be