![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En begeleiders en croctantes van CLB, lossen pesterijen nooit op. Een pester denkt simpelweg in termen van stoer en niet stoer. Een antipestkampanje is niet stoer, dus pakt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar was niet heel erg of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Mjah, was een erg elitaire richting hier, bv. een edelmannetje dat niet al te intelligent was. De meesten stroomden weg via het watervalsysteem. |
Citaat:
|
Slaap wel iedereen.
|
Citaat:
Op de schoolreis in het zesde waren de kamers op hotel semi-arbitrair ingedeeld en ik zat met hem. Heb ik mij geamuseerd zeg. Ik heb de gewoonte om drie kwartier te douchen. Aangenaam warm en kan ik nadenken en mediteren. Stonden we s'morgens op, moesten we om 9 beneden zijn. Om kwart na 8 zeg ik tegen hem "mag ik niet eerst douchen, ik ben er zo hoor". Om 3 voor 9 kruip ik eruit, hij nog volstrekt ongewassen. Uiteindelijk hem zo ver gekregen dat hij bij de leerkrachten was gaan klagen over mij. Ondanks dat de bewijzen (een natte matras, striemen van een als zweep gebruikte natte handdoek, ...) vrij overtuigend waren, haalden ze hun schouders op. Zeker die van Duits. |
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, Antwerpen. Heel anders. Verhalen zoals dat van jou hoor ik enkel uit niet-Antwerpen. Hoewel het Sint-Michielscollege Brasschaat ook gelijkaardige verhalen genereerde. Rijke, niet al te slimme maar verdomd elitaire snobkes. |
Citaat:
|
Citaat:
Zat je ook te peuken met je Scapa-3 in't Lof op vrijdagavonden soms? |
Citaat:
Maar je hebt toch overal groepjes snobs, zie den Alma. Vergelijk Sint-Michiel eens met de Jezuiten, Sint-Jan of de Dames. |
Citaat:
En ik had het enkel over Noord-Antwerpen hier. |
Citaat:
Latijn > Wetenschappen-wiskunde > Economie > HW > TSO > BSO Veel BSO'ers waren trouwens begonnen in Latijn. :p In de laatste graad was de grote pestkop zijn status kwijt door één of ander conflict dat ik nooit goed begrepen heb, en op de uitbarstingen van de gewelddadige BSO'er na was het toen vrij rustig voor mij. Drie anderen die gepest werden waren toen ook al van school (en richting) veranderd, dus ik neem aan dat een jongere garde pestkoppen de "macht" heeft gegrepen. Citaat:
|
Wat is je mening over rijke linkse studentjes?
|
Citaat:
|
Vanwaar die vraag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruik je eau de toilette?
|
Citaat:
|
After shave (scheer je je?), deodorant?
|
Citaat:
Deodorant gebruik ik wel. |
Citaat:
Shampoo, douchegel, zeep? Welke kleur haar heb je, is 't lang, kort? |
Citaat:
Mijn haar is iets tussen de twee. De kleur varieert van bruin tot zwart. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be