Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Taxichauffeur verkracht studente: 2 jaar met uitstel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201326)

tomm 8 mei 2014 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bf62 (Bericht 7130762)
Door zijn cultureel marxistische filter is hij niet meer in staat om bepaalde waarheden te ondergaan. Ontkenning, minimalisering en verbuigingen zijn normale reacties om je in die status goed te blijven voelen.

Ik hoef geen lessen te krijgen van mensen die geobsedeerd zijn door haat tegen moslims of vreemdelingen.
Het is niet omdat het een Marokkaan is dat hij per definitie schuldig of onschuldig is. Er moet naar de feiten gekeken worden, de bewijzen, en die vallen hier povertjes uit. (daarom ook natuurlijk dat de straf zo mild was)

tomm 8 mei 2014 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7130774)
Ooh, jij bent zo,n figuur met woedenaanvallen....

Nee, ze moeten gewoon van me blijven met hun fikken als ze zelf er heelhuids van af willen komen. Ik zal nooit iemand zelf aanvallen.

bf62 8 mei 2014 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7130776)
Ik hoef geen lessen te krijgen van mensen die geobsedeerd zijn door haat tegen moslims of vreemdelingen.
Het is niet omdat het een Marokkaan is dat hij per definitie schuldig of onschuldig is. Er moet naar de feiten gekeken worden, de bewijzen, en die vallen hier povertjes uit. (daarom ook natuurlijk dat de straf zo mild was)

Haat maakt een mens kapot, waarom zou ik zo'n gevoel toelaten in mijn lichaam? Word wakker tomm! Je hoeft echt niet te haten om niet meer akkoord te gaan met de islam en het multiculfacisme.

djimi 8 mei 2014 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7130328)
Nu heb je toch wel een aanzienlijk deel van de Vlamingen mooi beschreven. Maar gelukkig niet de meerderheid, wel de meerderheid hier aanwezig op dit forum...

Hoevéél Vlamingen kent u eigenlijk, "IRL"?

2? 3?
20? 30?
200? 300?
2000? 3000?
20000? 30000?

Nog méér?

:roll:

djimi 8 mei 2014 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7130329)
Opnieuw een aanzienlijk deel van de Vlamingen mooi beschreven. Behalve misschien "werken, werken, werken". Dat denken ze vooral van zichzelf...

cfr. supra (= zie hierboven, in 't Schoon Vlaams) :roll:

djimi 8 mei 2014 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7129387)
... een zatte trien neuken die je verleid heeft en meegenomen naar haar appartement.

Alleen dutsen en dwazen neuken een zatte trien.

Zelfs een opblaasbare pop is opwindender :roll:

Nr.10 8 mei 2014 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7130321)
Minderjarigen en kinderen, dat zijn 2 verschillende dingen, vanaf 14 jaar worden meisjes seksueel rijp en jongens vanaf 15 of zo. Niet dat het daarom ok is, maar verkrachting is het zeker niet, zeker niet als het gebeurt door leeftijdsgenoten met wederzijdse toestemming. Dat kun je echt niet vergelijking met de verkrachting van een 5 jarige.

Het fysieke verschil tussen mannen en vrouw is vijf jaar. Bij de leeftijd van een vrouw moet je vijf jaar bijtellen. Vrouwen worden vlugger rijp, maar ook vlugger oud.

Nr.10 8 mei 2014 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7130017)
... en egoïstische fascistoïde op zichzelf terug geplooide racistische xenofoben die er maar niet in slagen uit de schaduw van hun kerktoren te geraken.

Hopelijk ben ik nu niks vergeten :roll:

Wat is er mooier en warmer dan een kerktoren? Het prachtige geluid van de klokken alleen al.

Nietzsche 8 mei 2014 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7130778)
Nee, ze moeten gewoon van me blijven met hun fikken als ze zelf er heelhuids van af willen komen. Ik zal nooit iemand zelf aanvallen.

:lol::lol:

Rambo.

SDX 8 mei 2014 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomm (Bericht 7130770)
In Afrika moet je zelfs erg veel moeite doen om de nacht alleen door de brengen, en gewoon grof zijn. En het gaat dan niet om prostituéé's, want ook collega's, werknemers, zelfs mensen die boven je staan zijn graag bereid in de doos te kruipen, zeker met een drankje op. En je moet daarom geen Don Juan zijn, de meeste willen het eens met een blanke proberen...
Ik heb ook al verschillende malen meegemaakt dat vrouwelijke politieagenten me zogezegd arresteren, en dan blijkt dat ze wel een date zien zitten.
...
Anderzijds zal een Afrikaan zelden alleen terugkomen van een nachtje stappen.
Seks is gewoon geen issue, zoals je zegt, het is zoals eten of slapen. In het Westen wordt er een heel spel van gemaakt.

Al 'n geluk dat de preutse, blanke westerling zich af en toe eens bezig houdt met wat anders dan met jan & alleman te liggen rollebollen, bvb. met medicatie ontwikkelen tegen enge ziektes, zoals er zijn; SOA's e.d. opdat de gemiddelde Afrikaan kan doorgaan met zijn basisbehoeften.

Er is nu zelfs 'n superbacterie ontdekt, resistent tegen antibiotica (ontwikkeld door diezelfde preutse, blanke westerling), komt blijkbaar ook uit die contreien, maar geen nood, de preutse blanke westerling zal zich wel meteen aan 't werk zetten om ook daartegen 1 of ander medicament te ontwikkelen, èn op TV werd 't mooi politiek correct verwoord, die superbacterie komt uit die streken, maar de oorzaak dat ze niet resistent is tegen antibiotica is omdat wij teveel antibiotica slikken.

Neuq maar verder!

Pericles 8 mei 2014 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7130970)
Al 'n geluk dat de preutse, blanke westerling zich af en toe eens bezig houdt met wat anders dan met jan & alleman te liggen rollebollen, bvb. met medicatie ontwikkelen tegen enge ziektes, zoals er zijn; SOA's e.d. opdat de gemiddelde Afrikaan kan doorgaan met zijn basisbehoeften.

Er is nu zelfs 'n superbacterie ontdekt, resistent tegen antibiotica (ontwikkeld door diezelfde preutse, blanke westerling), komt blijkbaar ook uit die contreien, maar geen nood, de preutse blanke westerling zal zich wel meteen aan 't werk zetten om ook daartegen 1 of ander medicament te ontwikkelen, èn op TV werd 't mooi politiek correct verwoord, die superbacterie komt uit die streken, maar de oorzaak dat ze niet resistent is tegen antibiotica is omdat wij teveel antibiotica slikken.

Neuq maar verder!

Sterker zelfs , we zijn smeerlappen als we het niet doen.;-)

vlaams realist 8 mei 2014 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7130900)
:lol::lol:

Rambo.

Zwaarbewapend hert dat zich afzet tegen de politiestaat. Rambi.

Xenophon 8 mei 2014 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7131024)
Zwaarbewapend hert dat zich afzet tegen de politiestaat. Rambi.

Zo'n hertje kan serieus bijten, zelf meegemaakt.

vlaams realist 8 mei 2014 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7131048)
Zo'n hertje kan serieus bijten, zelf meegemaakt.

Gewoon afwachten, pas na de avond slipje aftrekken en pakken. Jij hebt een nuchter hertje geprobeerd? Hihi, taxichauffeur heeft zo zn voordelen.

fred vanhove 8 mei 2014 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7130970)

Neuq maar verder!

Met een hoedje op dat spant komt men door het ganse land:-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be