![]() |
Citaat:
Het gaat over Miel kit en de gelegenheid om haar in deze periode politiek te beschadigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij er natuurlijk meer aan de hand is.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
"Les élèves logeaient dans deux dortoirs séparés. Cette même jeune fille, connue pour être dérangée et nymphomane (wat ook klopt, volgens mijn eigen info, NVBA), a accepté la proposition d'un garçon de venir les rejoindre. Elle est arrivée en petite tenue et s'est installée dans la salle de bains (zij kwam waarschijnlijk omdat haar eigen douche kapot was NVBA). L'intigateur (die moeder duidt dus duidelijk één van de jongens als uitlokker aan, niet het meisje, NVBA), puis trois autres garçons s'y sont succédés." (uit het interview van de moeder in de Weekendkrant van La Capitale) Wij weten niet of deze feiten kloppen. Maar nergens wordt ook gezegd dat zij de zaak heeft uitgelokt, er wordt wel gezegd dat zij het voorstel heeft aanvaard. Meisjes kunnen slachtoffer worden van groepsverkrachtingen, maar niet alle meisjes die aan "groepsex" doen, worden verkracht, hé... Zoals al meermaals gezegd: een storm in een glas water. |
Blijkbaar was het in elk geval bij de 2 eersten niet enkel "lulletjetrek"! En of het er nu 6 of 20 zijn: een aantal mannen achter elkaar "afwerken" noemt men toch wel degelijk een gangbang? En met "wat gestoei onder elkaar" van pubers heb ik geen problemen, zolang het om een koppeltje meisje-jongen gaat; één meisje dat zich gewillig laat pakken door 6 jongens, en 6 jongens die er geen probleem mee hebben om "het" onder elkaars ogen te doen.... noem me ouderwets, maar dat vind ik niét normaal en zelfs zwaar afwijkend gedrag!
|
Citaat:
|
Citaat:
Is ook van alle tijden...In 1974 was ik in Earls Court London....rock concert van Slade....de tekst één van hun songs luidde als volgt ; Cum :roll: on feel the noise.....Girls grab :roll: the boys We get wild wild.....ik vroeg me toen ook af wie er plots in mijn broek zat ;-).....Niks nieuws onder de zon..:-) |
En dat allemaal op een school... Een "eliteschool"... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne.... mag het ook 5 keer per week zijn met het licht aan? ;) Ik heb nl. een gezonde, harmonieuze relatie. |
Citaat:
het leuke aan die 20 blz is niet de seks op zich maar de reacties en hoe 2000j kerk onze kijk op seksualiteit toch totaal verkloot heeft. internet/tv staan vol naakt maar o wee als een paar kindjes experimenteren :) is het met instemming en veilig, who care's |
Citaat:
kwadraat |
Citaat:
en zo'n directeur ontslaat daar de zoon van een minister voor, waardoor hij zo goed als zeker zijn eigen carrière opblaast ... tuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Die minister is er na 25 mei NIET meer bij. Misschien ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal niet aan onze neus worden gehangen, maar er moet een bijzonder goede reden zijn waarom die directeur koos om de groep jongens, waaronder de zoon van Milquet, van school te sturen. Uitgerekend die directeur zal héél goed weten wat hij aan iemand zoals Milquet heeft als hij haar tegen krijgt. Het meisje dat mocht blijven daarentegen moet ofwel héél goede papieren hebben ofwel ouders met een pak meer geld, macht en invloed dan federaal minister Milquet. En d�*t wil wat zeggen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Had mijn "eerste keer" met 6 jongens tegelijk geweest, zou ik er waarschijnlijk nu nog met spijt en misschien zelfs enige walging op terugkijken. Je mist écht niets als je het bij één partner (tegelijk) houdt! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet er toch allemaal niet aan denken.... Citaat:
0 t/m 15 mag niet met ouder Citaat:
|
Citaat:
Of dichtte ik de ouders van het zogenaamd slettebakje niet meer geld, macht en invloed toe dan Milquet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Gangbang |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be