Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Bart de Pauw gaat ervoor.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255061)

Bach 8 januari 2021 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9568847)
Jamaar, "hij was gestopt toen ze begon te wenen" :roll::roll:

Fuck man.

Meneer was misschien baron of zo?

Travis Bickle 8 januari 2021 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9568846)
Ik zeg maar hoe het is. Hij is wel degelijk veroordeeld. Of het te weinig is, is een andere zaak.

En ik wijs u op 'voorwaardelijk', wat betekent dat hij vrijuit kan gaan. Dat is wat ik ook zei trouwens. 'U' heeft het over veroordeeld. Niet ik ...

1207 8 januari 2021 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 9568764)
Dat klopt, maar in dit proces is het van groot belang. Zeker als het met wederzijdse toestemming was.

mja
ik heb ooit ook een ex gehad die volledig door het int ging toen ik het uitmaakte.
haar waanzin is minder erg omdat ik er mee geneukt heb?

er zijn hier 9 dames die klacht hebben ingediend,
iof gaan we elke madam individueel aanvallen? Ze zullen wel alle 9 al eens de wet overtreden hebben of ergens gelogen hebben in hun leven

De Prof 8 januari 2021 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 9568870)
mja
ik heb ooit ook een ex gehad die volledig door het int ging toen ik het uitmaakte.
haar waanzin is minder erg omdat ik er mee geneukt heb?

er zijn hier 9 dames die klacht hebben ingediend,
iof gaan we elke madam individueel aanvallen? Ze zullen wel alle 9 al eens de wet overtreden hebben of ergens gelogen hebben in hun leven

Als uw ex lief u voor het gerecht zou gesleurd hebben voor verkrachting.
Zou je wel anders piepen.

Rudy 8 januari 2021 13:23

De klacht is nog altijd stalking en elektronische overlast.

Xenophon 8 januari 2021 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9568920)
De klacht is nog altijd stalking en elektronische overlast.

2 jaar op tegenspraak, waarvan 18 maand voorwaardelijk.

Zes (2) maand met een bandje.

Vrijheideerst 8 januari 2021 14:12

De Stalkende Ruiters van productiehuis Koeken Foef. Binnenkort op je scherm.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9568753)
Nadat ie zijn showke had opgevoerd in zijn professioneel geregiseerd filmpje. Hij is naar de media gestapt. Daarna is bemiddeling voorgesteld waarin sprake was van publieke verontschuldigingen.

Mijn beste Ferre,

Leg mij eens uit hoe je publiek verontschuldigingen kan uiten aan personen die anoniem wensen te blijven en die hun beklag deden bij vertrouwenspersonen die schermen met beroepsgeheim.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9568843)
Dat het meisje zei dat ze achttien was is kul. Ten eerste moet je als man van +30 wel in staat zijn om een dertienjarige te onderscheiden van een achttienjarige. Is het niet op basis van uiterlijk; dan zeker wel aan de hand van inhoud. Maak mij niet wijs, dat die vent zich nooit afvroeg (op basis van gesprekken) of dat meisje wel effectief achttien was.

Is dat zo ? Hoe doe je dat via een chatbox ? Wat mij betreft dienen alle sociale media, alle chatboxen en alle datingsites ontoegankelijk gemaakt te worden voor minderjarigen tenzij onder strikt gereglementeerd ouderlijk toezicht en bekendmaking van identiteit voor alle partijen.

Travis Bickle 8 januari 2021 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9568987)
Is dat zo ? Hoe doe je dat via een chatbox ? Wat mij betreft dienen alle sociale media, alle chatboxen en alle datingsites ontoegankelijk gemaakt te worden voor minderjarigen tenzij onder strikt gereglementeerd ouderlijk toezicht en bekendmaking van identiteit voor alle partijen.

Hoe je praat via een chatbox?

Euh, ... het antwoord zit hem in 'chatbox' ... je praat met elkaar ...

ViveLaBelgique 8 januari 2021 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9568755)
Welk financieel gewin?

Dat is de vraag. Hoe kon anders de vrouwen zo ver krijgen zich partij te stellen ?

De vrouwen wouwen steeds anoniem blijven tot bleek dat potentiële inkomens uit Koeken Troef volledig drooggelegd werden door de VRT.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9568768)
Wie zegt trouwens dat ze 13 jaar gezwegen heeft?

de morgen

Je hebt een punt. Het is aan Woestijnvis en de personen ervan 13 jaar terug om die vraag te beantwoorden.

Feit is dat de breuk met Woestijnvis door het kamp Bart De Pauw voor deze laatste vooral financiële motieven had. Het werd hem door de powers-that-be blijkbaar niet gegund.

De rancunes, intriges, belangenvermengingen en herenakkoorden die heersen in het Vlaams medialandschap zijn een realiteit die fictie overschrijdt.

Waarom ging Cafmeyer nog aan de slag bij 2 tot 6de macht van Koeken Troef ( = Bart De Pauw) als ze door hem belaagd werd jaren voordien ? Kon men haar geen werk geven bij Woestijnvis of andere productiehuizen ?

Ferre 8 januari 2021 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9568982)
Mijn beste Ferre,

Leg mij eens uit hoe je publiek verontschuldigingen kan uiten aan personen die anoniem wensen te blijven en die hun beklag deden bij vertrouwenspersonen die schermen met beroepsgeheim.

De Pauw weet toch zelf ook goed wat ie gedaan heeft en bij wie.
Hij heeft het in de media gegooid, hij kiest voor rechtzaak, hij draait dader en slachtoffer om.

Het is zelfs makkelijker om je te excuseren voor fout gedrag zonder specifiek te moeten worden.

Blijkbaar weet half medialand dat ie erover ging en dit al jaren, behalve hij en zijn vrouw weten van niets. :-P

Ferre 8 januari 2021 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9569002)
Waarom ging Cafmeyer nog aan de slag bij 2 tot 6de macht van Koeken Troef ( = Bart De Pauw) als ze door hem belaagt werd jaren voordien ? Kon men haar geen werk geven bij Woestijnvis of andere productiehuizen ?

Bart ging voor jonger. Maaike zal er geen last meer van gehad hebben.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9569015)
De Pauw weet toch zelf ook goed wat ie gedaan heeft en bij wie.
Hij heeft het in de media gegooid, hij kiest voor rechtzaak, hij draait dader en slachtoffer om.

Het is zelfs makkelijker om je te excuseren voor fout gedrag zonder specifiek te moeten worden.

Blijkbaar weet half medialand dat ie erover ging en dit al jaren, behalve hij en zijn vrouw weten van niets. :-P

Voor zover ik begrijp heeft Bart De Pauw de vraag van de klagers gehonoreerd door hun anonieme klacht te respecteren.

Dat Bart De Pauw weet wat hij gedaan heeft blijkt niet uit zijn publieke verontschuldigingen die in voorwaardelijke wijs zijn uitgedrukt.

Dat hij, zijn bedrijf en zijn vrouw als mede-eigenaar en later CEO personae non gratae werden is het fenomeen van de mediastrijd.

Ferre 8 januari 2021 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9568989)
Dat is de vraag. Hoe kon anders de vrouwen zo ver krijgen zich partij te stellen ?

De vrouwen wouwen steeds anoniem blijven tot bleek dat potentiële inkomens uit Koeken Troef volledig drooggelegd werden door de VRT.

Wss maakte BDP het de laatste jaren nog bonter dan voorheen.

VRT beslist autonoom bij wie ze programma’s aankoopt. Ze zijn meneer De Pauw geen levenslang partnership verschuldigd. Anderzijs is er meer in medialand dan de vrt om als programmamaker uw creaties aan te verkopen.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9569020)
Bart ging voor jonger. Maaike zal er geen last meer van gehad hebben.

Denk jij dat Maaike's beweegreden om zich te laten overtuigen partij te stellen in het proces gedreven zijn door jaloezie ?

Ferre 8 januari 2021 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9569032)
Denk jij dat Maaike's beweegreden om zich te laten overtuigen partij te stellen in het proces gedreven zijn door jaloezie ?

Neen. Ingegeven door empathie met andere jongere slachtoffers.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9569030)
Wss maakte BDP het de laatste jaren nog bonter dan voorheen.

VRT beslist autonoom bij wie ze programma’s aankoopt. Ze zijn meneer De Pauw geen levenslang partnership verschuldigd. Anderzijs is er meer in medialand dan de vrt om als programmamaker uw creaties aan te verkopen.

Bart De Pauw en vele andere BV's slagen er niet in om het in het buitenland te maken. Menig producent in het Vlaamse medialandschap is ondertussen failliet. Ik denk bv aan de producent van Wittekerke en het productiehuis van de ex van Goedoele Liekens.

Programma's met meer dan 1 miljoen kijkers zijn gemoeid met grote bedragen. Die vind je amper buiten de VRT zenders.

Dadeemelee 8 januari 2021 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9569032)

Bekende actrice die jonge en minder bekende collega’s wil helpen.

Is dat nu zo’n ondenkbare gedachte? :?

ViveLaBelgique 8 januari 2021 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferre (Bericht 9569036)
Neen. Ingegeven door empathie met andere jongere slachtoffers.

In dat geval had ze beter eerder publiek gegaan en niet gewacht tot blijkt dat Koeken Troef haar ooit nog iets zou gunnen in haar professioneel leven.

ViveLaBelgique 8 januari 2021 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9569042)
Bekende actrice die jonge en minder bekende collega’s wil helpen.

Is dat nu zo’n ondenkbare gedachte? :?

Als het gaat om miljoenenzaken zijn dergelijke gedachten de bijzaak voor de boekskes.

Xenophon 14 januari 2021 10:40

https://www.gva.be/cnt/dmf20210113_97336410

Citaat:

Nog vier andere vrouwen hebben zich gemeld als slachtoffer van Bart De Pauw.
Diegenen hier die nog steeds geloven in hun held BDP, die gaan een koude douche krijgen op het proces.

TheFourHorsemen 14 januari 2021 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9569047)
Als het gaat om miljoenenzaken zijn dergelijke gedachten de bijzaak voor de boekskes.

Miljoenenzaken?

Zou BDP zo rijk zijn?

TheFourHorsemen 14 januari 2021 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9575023)

Diegenen hier die nog steeds geloven in hun held BDP, die gaan een koude douche krijgen op het proces.

Ik vind dat toch heel dubbel.

Aan de ene kant besef ik dat wat BDP heeft gedaan hoogstwaarschijnlijk absoluut onaanvaardbaar was, maar aan de andere kant blijf ik zijn programma's geweldig vinden.

Ik had hetzelfde met Kevin Spacey.

TV-verslaafde 14 januari 2021 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9575023)

Echte predator precies. Gerecht moet haar werk doen.

Anders komt de bokser langs....

TV-verslaafde 14 januari 2021 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9575032)
Ik vind dat toch heel dubbel.

Aan de ene kant besef ik dat wat BDP heeft gedaan hoogstwaarschijnlijk absoluut onaanvaardbaar was, maar aan de andere kant blijf ik zijn programma's geweldig vinden.

Ik had hetzelfde met Kevin Spacey.

Ja, inderdaad. Maar wat kan je doen? Die Spacey zoals een hond ineenslaan met 10 man. Dan komt die terug met een legertje.

Een vernedering? Als je te hoge mannetjes raakt krijg je altijd miserie....

TV-verslaafde 14 januari 2021 10:56

Als een gewone kerel eens een vrouw verkeerd behandeld kan je wel eens ineengeslagen worden als een hond.

Maar die hoge mannetjes. Reputatie kapotmaken, meer niet.

En dan heb je ook nog misverstanden en korte lontjes.

ViveLaBelgique 14 januari 2021 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9575030)
Miljoenenzaken?

Zou BDP zo rijk zijn?

De jaarrekeningen zijn openbaar. Het bedrijf van BDP is Koeken Troef. Het bedrijf van zijn initiële zakenpartner is Koeken Dame.

De BV's hebben tal van bedrijven en bedrijfjes. Vroeger waren er deftige financiële tijdschriften zoals Trends, Humo, De Tijd, die de geldstromen en netwerken in kaart brachten. Nu wordt zo'n grondige onderzoeksjournalistiek enkel nog waar gemaakt door minuscule niche spelers zoals Apache.

TV-verslaafde 14 januari 2021 10:59

En vrouwen. Sommigen lokken het dan weer uit. Hebben reputatie tegen. Andere zijn heel braaf en hebben eens pech...

Mja. Je moet de situatie kennen.

Skobelev 14 januari 2021 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9575053)
En vrouwen. Sommigen lokken het dan weer uit. Hebben reputatie tegen. Andere zijn heel braaf en hebben eens pech...

Mja. Je moet de situatie kennen.

In het wereldje van acteurs en actrices zijn dat toch allemaal halve hoeren(M/V/O) .

TV-verslaafde 14 januari 2021 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9575071)
In het wereldje van acteurs en actrices zijn dat toch allemaal halve hoeren(M/V/O) .

Awel dan. De oudere generatie klaagt daar dan weer over. Die jonge honden respecteren niets. Dan komt er eens een aanval van de jonge honden op een oudere vent met wat reputatie. Die laat zich niet doen enz...

Wordt er eens een hondje halfdood geslagen e.d.

Mja zeg. Respecteer je ouders... Dat is een oud gebod...

Als ze dat nog niet snappen...

TV-verslaafde 14 januari 2021 12:24

Veel blabla..... Om niets...

Beter zwijgen, de dorpsgek komt weer met wat spreuken en wijsheden.

Extraverten teren op dramatiek en rond de pot gedraai...

Vette Pois(s)on 14 januari 2021 12:29

Citaat:

de ganse hoeren zijn baas

Rudy 14 januari 2021 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9575196)
de ganse hoeren zijn baas

Wat wil je daarmee zeggen ?

ViveLaBelgique 14 januari 2021 18:59

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...ng-tegen-bart/

Het parket en de burgerlijke partijen verzetten zich tegen de vraag van de verdediging. Volgens Christine Mussche, advocate van de burgerlijke partijen, stemt de inhoud in de verklaringen overeen. "Voor de waarheidsbevinding is het geen probleem, maar als de getuigenissen worden vrijgegeven, zou dat een uitholling betekenen van het beroepsgeheim en dus van de functie van de preventieadviseur", aldus de advocate. Mussche meent ook dat De Pauw de verklaringen eigenlijk wil inkijken in het kader van zijn conflict met de VRT.

Nog steeds mag Bart De Pauw niet inzien wat hem juist aangeklaagd werd bij de VRT preventieadviseur. Deze heeft enorm gefaald. Als de preventiediensten bij VRT naar behoren hadden gefunctioneerd was het nooit tot een publieke oorlog gekomen, laat staan tot een strafrechtelijk proces. Bij elke normaal privaat bedrijf was de betrokken preventieadviseur op staand voet ontslagen met de vermelding in de C4 van de berokken imagoschade aan het bedrijf en aan derden.

Het parket, dat naar mijn bescheiden mening zwaar in de fout ging door zelf een onderzoek op te starten zonder burgerlijke partijen, zou nooit burgerlijk partijstelling mogen aanvaarden van partijen die inzage weigeren in zware aantijgingen gedaan bij personen met beroepsgeheim. Wat ze hebben aangeklaagd mag niet geweten zijn, maar er worden wel publieke excuses gevraagd8O8O

kelt 14 januari 2021 19:03

Kijkijkijk nog zeker 4 #metootjes komen van onder stoelen en banken gekropen terwijl dit proces al minstens 2 jaar in opbouw was.....Beetje laat niet?

Maar ondertussen ,inderdaad,zal de "vertrouwenspersoon" van de VRT ,bijna onvermijdelijk onder gerechtelijk bevel moeten opdraven met zijn/haar relaas van de afgrijselijke misdaden van "grote puber" Bartje......Er moet geen proces voor- of tegen gelijk wie gevoerd worden zonder alle mogelijke informatiebronnen op tafel.....punt.

Bach 14 januari 2021 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9575693)
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01...ng-tegen-bart/

Het parket en de burgerlijke partijen verzetten zich tegen de vraag van de verdediging. Volgens Christine Mussche, advocate van de burgerlijke partijen, stemt de inhoud in de verklaringen overeen. "Voor de waarheidsbevinding is het geen probleem, maar als de getuigenissen worden vrijgegeven, zou dat een uitholling betekenen van het beroepsgeheim en dus van de functie van de preventieadviseur", aldus de advocate. Mussche meent ook dat De Pauw de verklaringen eigenlijk wil inkijken in het kader van zijn conflict met de VRT.

Nog steeds mag Bart De Pauw niet inzien wat hem juist aangeklaagd werd bij de VRT preventieadviseur. Deze heeft enorm gefaald. Als de preventiediensten bij VRT naar behoren hadden gefunctioneerd was het nooit tot een publieke oorlog gekomen, laat staan tot een strafrechtelijk proces. Bij elke normaal privaat bedrijf was de betrokken preventieadviseur op staand voet ontslagen met de vermelding in de C4 van de berokken imagoschade aan het bedrijf en aan derden.

Het parket, dat naar mijn bescheiden mening zwaar in de fout ging door zelf een onderzoek op te starten zonder burgerlijke partijen, zou nooit burgerlijk partijstelling mogen aanvaarden van partijen die weigeren inzage in zware aantijgingen gedaan bij personen met beroepsgeheim.

Hoe kan je je verdedigen als je geen inzage krijgt in de bewijzen? Is dit wel legaal?

Rudy 14 januari 2021 19:16

Het zal wachten zijn tot 11/2 op antwoord of de advocaten van De Pauw inzage krijgen.

wagner.666 14 januari 2021 19:30

Citaat:

om van het voetbal dan nog te zwijgen, zo een lelijk wijf nachtmerries krijgt ge daar van... botox

https://www.hln.be/gouden-schoen/in-...hoen~acd4d4f2/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be