![]() |
|
fuck mogen en moeten, elke 'onschuldige' lezer begrijpt het woord onnozelaar wel, duiding is overbodig
daarbij, jij als kenner van dit forum, weet jij misschien of Anna List nog terugkomt (mag terugkomen) ? |
en, ... wie gaat er ier nu de nodige analiezes maken, ... ons gekende 'i have no life' onnozelaars zekers ... , ja amai ...
|
Hollands moet zijn Nederlands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anna List wou geband worden, dat heeft hij toch zelf verschillende keren geschreven ?
Ik vond hem ook een plus voor dit forum, maat het is hijzelf die ons in de steek gelaten heeft. Niet de moderatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Viel dat even tegen..... |
Citaat:
Toen ik doorkreeg dat hij buiten het forum om mensen voor zijn kar spande, en één van hen zover kreeg om een PB van de mod in de openbaarheid te gooien, kreeg niet alleen mijn sympathie voor AnnaList een flinke deuk. Ik vroeg mij af wat hij nog allemaal buiten ons medeweten gepresteerd had om Pontifex op zijn paardje te krijgen. Geef toe dat de mod heel wat over zijn kant laat gaan. Ik heb de indruk dat het antwoord op die vraag te vinden is in deze reactie van de moderator: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp de moderatie. Die verdient het niet om voortdurend, gratis ende voor niets, te worden bekritiseerd, uitgedaagd, en uitgescholden. Gelukkig ben ik geen moderator want mijn pijngrens ligt een stuk lager dan die van Pontifex. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be