Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Banmeldingen II (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171657)

piazzolla 29 februari 2020 09:33

fuck mogen en moeten, elke 'onschuldige' lezer begrijpt het woord onnozelaar wel, duiding is overbodig

daarbij, jij als kenner van dit forum, weet jij misschien of Anna List nog terugkomt (mag terugkomen) ?

piazzolla 29 februari 2020 09:45

en, ... wie gaat er ier nu de nodige analiezes maken, ... ons gekende 'i have no life' onnozelaars zekers ... , ja amai ...

Derk de Tweede 29 februari 2020 10:01

Hollands moet zijn Nederlands.

Jay-P. 29 februari 2020 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9255146)

Op stal? [/knuppelmode]. :-P

piazzolla 29 februari 2020 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9255146)

Hollands moet zijn Ollands

Xenophon 29 februari 2020 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla (Bericht 9255091)
Zeg, onnozelaars, kzie dat Anna List geband is. ... een vraag maar, he,... wanneer komt Anna terug ?

Niet.

Helaas.

DewareJakob 29 februari 2020 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9255195)
Niet.

Helaas.

Op andere fora heb ik gezien dat er duiding is bij bannen. Hier vraag je je soms af op welke basis. Soms heel duidelijk, soms helemaal niet.

Elio di Supo 29 februari 2020 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9255199)
Op andere fora heb ik gezien dat er duiding is bij bannen. Hier vraag je je soms af op welke basis. Soms heel duidelijk, soms helemaal niet.

Soms krijg je hier achteraf nog eens banpunten voor iets waarvoor je eerder al geband was.

Knuppel 29 februari 2020 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9255199)

Hier was dat ook ooit het geval. Met zoveel controverse als resultaat dat de draad werd opgedoekt.

Knuppel 29 februari 2020 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9255361)
Soms krijg je hier achteraf nog eens banpunten voor iets waarvoor je eerder al geband was.

Dat euvel maakt minder kans met één moderator dan met drie.

Elio di Supo 29 februari 2020 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9255386)
Dat euvel maakt minder kans met één moderator dan met drie.

Is me onlangs nog overkomen.

Knuppel 29 februari 2020 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9255387)
Is me onlangs nog overkomen.

Je hebt toch uitleg gevraagd?

Elio di Supo 29 februari 2020 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9255422)
Je hebt toch uitleg gevraagd?

Ja, doch niet ontvangen. Soit, het zij zo.

quercus 29 februari 2020 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla (Bericht 9255134)
fuck mogen en moeten, elke 'onschuldige' lezer begrijpt het woord onnozelaar wel, duiding is overbodig

daarbij, jij als kenner van dit forum, weet jij misschien of Anna List nog terugkomt (mag terugkomen) ?

Ik zou doodgraag Anna List zien terugkeren. Goed, hij kon bijwijlen een beetje “stout” reageren maar inhoudelijk was hij best te smaken. Als het waar zou zijn dat hij in een permban gegooid werd dan vind ik dat wel overdreven.

Zucht 29 februari 2020 22:44

Anna List wou geband worden, dat heeft hij toch zelf verschillende keren geschreven ?
Ik vond hem ook een plus voor dit forum, maat het is hijzelf die ons in de steek gelaten heeft. Niet de moderatie.

Xenophon 1 maart 2020 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9255672)
Anna List wou geband worden, dat heeft hij toch zelf verschillende keren geschreven ?
Ik vond hem ook een plus voor dit forum, maat het is hijzelf die ons in de steek gelaten heeft. Niet de moderatie.

Tijdelijk, ja.

Knuppel 1 maart 2020 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9255719)
Tijdelijk, ja.

Inderdaad!
Viel dat even tegen.....

Knuppel 1 maart 2020 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9255642)
Ik zou doodgraag Anna List zien terugkeren. Goed, hij kon bijwijlen een beetje “stout” reageren maar inhoudelijk was hij best te smaken. Als het waar zou zijn dat hij in een permban gegooid werd dan vind ik dat wel overdreven.

Ik heb er meteen voor gepleit om Anna List amnesty te verlenen. Nochtans had ik hem de moderator dagenlang zien uitdagen. Hij rekende erop dat het maar een ban van een week zou zijn.
Toen ik doorkreeg dat hij buiten het forum om mensen voor zijn kar spande, en één van hen zover kreeg om een PB van de mod in de openbaarheid te gooien, kreeg niet alleen mijn sympathie voor AnnaList een flinke deuk. Ik vroeg mij af wat hij nog allemaal buiten ons medeweten gepresteerd had om Pontifex op zijn paardje te krijgen. Geef toe dat de mod heel wat over zijn kant laat gaan.

Ik heb de indruk dat het antwoord op die vraag te vinden is in deze reactie van de moderator:

Citaat:

Wat betreft het uitschelden van de moderatie: eigenlijk staat daar niets over in het forumreglement.
De huidige moderatie is er gelukkig niet gevoelig aan, maar het is nooit uitgesloten dat forumgedrag van vandaag, ooit meespeelt bij toekomstige beslissingen i.v.m. aantoonbare overtredingen.

https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=19

reservespeler 1 maart 2020 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9255781)
Ik heb er meteen voor gepleit om Anna List amnesty te verlenen. Nochtans had ik hem de moderator dagenlang zien uitdagen. Hij rekende erop dat het maar een ban van een week zou zijn.
Toen ik doorkreeg dat hij buiten het forum om mensen voor zijn kar spande, en één van hen zover kreeg om een PB van de mod in de openbaarheid te gooien, kreeg niet alleen mijn sympathie voor AnnaList een flinke deuk. Ik vroeg mij af wat hij nog allemaal buiten ons medeweten gepresteerd had om Pontifex op zijn paardje te krijgen. Geef toe dat de mod heel wat over zijn kant laat gaan.

Ik heb de indruk dat het antwoord op die vraag te vinden is in deze reactie van de moderator:

https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=19

Ik vind de permban van Annalist een minwaarde voor dit forum.

Knuppel 1 maart 2020 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9255782)
Ik vind de permban van Annalist een minwaarde voor dit forum.

Ieder zijn gedacht.
Ik begrijp de moderatie. Die verdient het niet om voortdurend, gratis ende voor niets, te worden bekritiseerd, uitgedaagd, en uitgescholden.

Gelukkig ben ik geen moderator want mijn pijngrens ligt een stuk lager dan die van Pontifex.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be