![]() |
|
Citaat:
En al die beeldjes. Die schilderijen. Een begrafenis ja. Uit respect voor de nabestaanden. |
Citaat:
|
Hunne schijtheiligheden , ik moet van da' heel geloofszootje geen fluit weten !!
|
Citaat:
Maar wanneer er in onze gemeente "belangrijke" mensen begraven werden/ worden heeft meneer pastoor altijd nette schoenen aan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schijtheilig is de overtreffende trap van schijnheilig ;) Kerkkunst , ik ben daar geheel niet happig op , maar negeer die handel compleet !! Alhoewel .... toen wij het ouderlijk huis gingen opruimen , ik was toen alleen , ik smeet wel alle heiligbeeldjes & kruizen & zulke boeken die er nog lagen de container in , ik had ze wel eerst onbruikbaar gemaakt !! Ik heb toen mijn volle frustratie aangaande de kerk & geloof eens knalhard losgelaten !! |
Citaat:
Inboedel opkopers die na een overlijden alles verkopen op rommelmarkten. Je ziet altijd gegadigden. Ah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol:
In elk geval , ikke ga kassie kippen :-D |
slaapwel jezukes en mariakes
|
Citaat:
|
:lol:
|
:sleeping:
|
Citaat:
Het is Kana, het gaat terug op het verhaal dat Jezus op die bruiloft water in wijn veranderde. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb problemen met mijn voeten (schimmel en zonne-allergie) en heb met de ouderdom leren beseffen dat men een mens niet direct moet veroordelen op uiterlijkheden. Trouwens, als de pastoor alles volgens de regeltjes doet - heel braaf en heel correct - wordt er gezaagd dat de kerk te streng is, als hij een keer niet precies zo deftig is, wordt er gezaagd dat hij geen respect heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be