Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   De Islamitische Staat in Irak en de Levant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203251)

Nierika 9 augustus 2014 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276187)
Foutje van de ongelovige moderatie, die van deze nick weet had en vroeg slechts 1 ervan te gebruiken. Blijkbaar is niet elke ongelovige modererende hond daarvan op de hoogte.

Waarom hebben ze je er indertijd dan zowel als Khalid Bin Waleed / Kamikaze / Salah afgegooid?
Uitschot dat constant en onafgebroken de goorste smeerlapperijen van het smerigste zootje crapuul dat de wereld ooit gekend heeft zit te verheerlijken, zou nooit op dit forum mogen worden getolereerd, onder eender welke nick.

Kunoichi 9 augustus 2014 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7276287)
Waarom hebben ze je er indertijd dan zowel als Khalid Bin Waleed / Kamikaze / Salah afgegooid?
Uitschot dat constant en onafgebroken de goorste smeerlapperijen van het smerigste zootje crapuul dat de wereld ooit gekend heeft zit te verheerlijken, zou nooit op dit forum mogen worden getolereerd, onder eender welke nick.

Die ken ik niet.

Pericles 9 augustus 2014 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276271)
Islamic State Advances on Iraqi Kurdistan, despite American Bombardments

De vernietiging van het Kalifaat is duidelijk in zicht :lol:

Zit je nu met je eigen domme praat te lachen ?
De VS heeft nog maar een bommeke of 2 - 3 gesmeten. :roll:

Kunoichi 9 augustus 2014 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7276296)
Zit je nu met je eigen domme praat te lachen ?
De VS heeft nog maar een bommeke of 2 - 3 gesmeten. :roll:

Vooral lach ik met uw achterlijke praat. Gisteren was je smalend aan het lachen over het verkleinen van het Kalifaat.

We zijn een dag verder en het breid enkel verder uit. ;)

Pericles 9 augustus 2014 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276301)
Vooral lach ik met uw achterlijke praat. Gisteren was je smalend aan het lachen over het verkleinen van het Kalifaat.

En zoals ik zei, gaat het enkel verder uitbreiden. ;)

Je moet volgens mij achterlijk zijn om niet te weten dat als de VS dat echt wil ze:heel die militaire uitrusting van IS op een dagje plat gooit. :lol:

Kunoichi 9 augustus 2014 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7276312)
Je moet volgens mij achterlijk zijn om niet te weten dat als de VS dat echt wil ze:heel die militaire uitrusting van IS op een dagje plat gooit. :lol:

De kleinmacht durft niet, zoals ik reeds zei. Uw droom is uiteen gespat. :lol:

Nebur 9 augustus 2014 14:49

Citaat:

Kunoichi, is dat dezelfde als dat gebroken Islamitisch Verzet?

Doge 9 augustus 2014 14:50

Citaat:

Je bedoelt zoals ze in Afganistan doen?

cato 9 augustus 2014 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276301)

We zijn een dag verder en het breid enkel verder uit. ;)

Irak en Syrie zijn niet in staat om de uitbereiding tegen te houden.
Iran zou het wel kunnen ,maar houdt zich afzijdig.
Egypte en Saoedie Arabie zijn verantwoordelijk voor de vrede in de Arabische wereld ,maar die gedogen ISIS.
Dus het enige wat overblijft, is een luchtbrug om de vluchtelingen uit de bergen te halen en naar Turkije of -Europa te verhuizen.
De VS zal wel Iraaks Koerdistan en de Zuidgrens van Turkije verdedigen, als dit nodig is.

Pericles 9 augustus 2014 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276314)
De kleinmacht durft niet, zoals ik reeds zei. Uw droom is uiteen gespat. :lol:

Ja , ze zijn echt bang van een aantal mongolen die met een kromzwaard staan te zwaaien. :lol:

Savatage 9 augustus 2014 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7276326)
Ja , ze zijn echt bang van een aantal mongolen die met een kromzwaard staan te zwaaien. :lol:

:lol:

Hopelijk gaat de VS grondig te werk en laten ze niets overeind van dat zootje extremisten. Des te meer doden ze onder die IS gekken kunnen brengen, des te beter. Allah is groot, maar tegen de luchtaanvallen van de USA of Israëlische beschietingen kunnen ze blijkbaar niet veel uithalen.

Savatage 9 augustus 2014 14:55

Baf, 20-0

http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...ihadisten.html

Kunoichi 9 augustus 2014 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7276329)

Hopelijk gaat de VS

Dat wensdenken komt redelijk achterlijk over, zoals je merkt. :lol:

Kunoichi 9 augustus 2014 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cato (Bericht 7276325)
Egypte en Saoedie Arabie zijn verantwoordelijk voor de vrede in de Arabische wereld ,maar die gedogen ISIS.

SA strijd tegen IS via haar proxy rebellen in Syrië (En Irak) en Egypte strijd er ook tegen. Een open confrontatie durven ze evenwel niet aan, dat is zo, maar wat je neerpent is onzin.

cato 9 augustus 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276339)
SA strijd tegen IS via haar proxy rebellen in Syrië (En Irak) en Egypte strijd er ook tegen. Een open confrontatie durven ze evenwel niet aan, dat is zo, maar wat je neerpent is onzin.

Geen onzin,wij noemen dat gedogen ,want ze vechten niet door de voordeur ,alleen door de achterdeur.

Pericles 9 augustus 2014 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7276333)

Ook nog een 55 tal gewonden.:-D
Hopelijk zien ze flink af en zit er een "Belg" tussen. :-D

Pericles 9 augustus 2014 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276339)

Waarom zouden ze aan die mongolen één mensenleven riskeren , als ze vanuit de lucht altijd 20 - 0 kunnen scoren + daarna nog wel een paar die na flink afzien ook nog creperen. :-D

Kunoichi 9 augustus 2014 15:07

Associatie van Moslim geleerden condemneert de Amerikaanse agressie:

Pericles 9 augustus 2014 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7276351)
Associatie van Moslim geleerden condemneert de Amerikaanse agressie:

Moslim geleerden. :lol: Grapjas. :-D

Kunoichi 9 augustus 2014 15:55

Citaat:

Obama says US strike against IS won't really help if there's not a "fundamental shift" in the Iraqi govt.
Citaat:

"We can help, we can advise, but we can't do it for them." We 'advised' pre-pullout, Maliki sectarianized/politicized.
Citaat:

Obama: We have learned lessons from the past in Iraq.
Dat geloof ik best.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be