![]() |
|
Goedemorgen palingvangers :-D
|
Voor mij hoeven ze die niet te vangen, ik ben niet gek op vis en paling lijkt bovendien op slang brrrrrrr
|
Citaat:
Van palingen ken ik eigenlijk geen bal. Wat ik wel weet is dat er sommige mensen daar zot van zijn. "paling int groen" blijkt populair. Ik ben zo geen liefhebber. |
De fluo slipjes zijn verdwenen... :-P Soms moet je iemand tegen zichzelf beschermen zeker?
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=33 |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds hij gestorven is heb ik dat nooit meer gegeten.:cry: |
Citaat:
|
Palingen zijn straffe beesten die helemaal naar de Saragossa zee zwemmen om te gaan paren, en dan als larfjes terugzwemmen om hier volwassen te worden.
Wie bedenkt zoiets toch he ? Die baby-aaltjes zijn trouwens ook heel gewild door vissers, ik kan me de naam nu niet herinneren, en heb geen zin om vals te spelen en op google te gaan zoeken. |
Allez, 'k kon het toch niet laten. 't zijn glasaaltjes, natuurlijk.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rivierpaling is zeldzaam geworden behalve gekweekt. Zeepaling wordt minder gegeerd. |
Citaat:
Men kan zien dat de paling supervers is als de stukken nog in de pan kronkelen. Mijn moeder deed zelf de paling dood, kop half afsnijden, met de duim de ingewanden er uit duwen en dan in één ruk stropen. In stukken snijden en in de boter bakken als ze geen deksel op de pan zette vlogen de stukken wel een halve meter ver. |
Citaat:
Dat kan niet slecht zijn, maar ik heb het nog nooit gegeten. |
Citaat:
Vroeger heb ik nog veel in Hong Kong en China haaivinnensoep gegeten van grote haaien, een echte lekkernij van gedroogde vinnen maar nu is dat onbetaalbaar geworden. |
Good afternoon evveriewan :)
|
Goede herfst, allemaal.
|
Citaat:
|
:sleeping: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be