![]() |
|
En nu smeer ik'm , zzzzaluut :sleeping:
|
Goedemorgen notarissen :-D
|
Met al die corona-sterfgevallen moeten de notarissen veel werk hebben door al die erfenissen! Ik vind dat ze verwaarloosd worden! Kompassie met de notarissen, ze hebben het oh zo zwaar ;-)
|
Letterlijk ivm erfenissen , de ene z'n dood is de andere z'n brood !!
Goeienacht iedereen , ik ga straks weer maffeuuuuh ;-) Maar eerst nog een uurke of 12 wakker blijven :-D |
Dabidabidoebadoehadoe , ik smeer'm weer , tot de volgende keer :lol:
|
Citaat:
|
Niks slapen :x , keet schoppen gatverdoeme :lol:
Ik wil de grote pot winnen , en als dat dan zo is , .... ik ken jullie dan niet meer zunne , da's dan allemaal van mij !! :-o 8O Helemaal van mij alleen !! :-D |
Het is weer even wennen aan het winteruur, half zes en het is al donker.
Maar dat stoort me eigenlijk niet, met het zomeruur heb ik meer last! |
We zijn daarjuist gaan wandelen. Er was nog wat zon te zien.
Veel volkstuintjes en veel groen in de omgeving. Alles moet echter wijken voor nieuwe huizen en kantoren. Er wordt gezegd dat voor iedere gekapte boom er elders drie worden geplant. Wie gelooft dat nog. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ook niet overdrijven hé. :lol: |
Citaat:
Ik sta een uur vroeger op. Dat helpt. En het is dan nog stil buiten. Alleen onder mijn boom. |
Citaat:
Ik heb medelijden met die mensen die zo'n volkstuintje bewerken. Toen we langskwamen zeiden ze allemaal goeiedag. Binnenkort alles weg. Niet te geloven. Tussentijds nog een flikkenbak zien langskomen die kwam zien of er geen samenscholing was aan de put. Ze knikten wel vriendelijk goeiedag toen we hen hand in hand passeerden. Wat een nieuwe wereld. |
Citaat:
Ik sta heel zelden op voor 8u30, en meestal is het pas rond 9u20-9u30. |
Citaat:
Een paar koffies, stilte, geen gesnurk ... alleen onder mijn boom. Toegegeven, ik heb de Spaanse goede gewoonte om 's middags na het eten een siësta te doen. Gewoon zalig. Minstens een uur. Als ik dat niet doe dan lig ik meestal tegen 22 uur in mijn bed. Terwijl ik vroeger al eens 48 uur (of langer) moest wakker blijven heb ik nu toch 8 uur slaap per dag nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Notaris was een beroep van vader op zoon. Ondertussen hoogstwaarschijnlijk anders. Hoe dan ook een job waar geld wordt verdiend op de miserie van een ander. Afschaffen. |
Bon. Een advocaat gaat best vroeg slapen.
Bonne nuit, mes chers et chères. :sleeping: |
oei, nachtklok.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be