![]() |
|
Goedemorgen advokaten :-D
|
Citaat:
Het is hier een appartementsgebouw zonder enige isolatie. Mijn directe bovenburen staan op om 6 u! Belachelijk vind ik dat voor gepensioneerden maar zij vinden dat belangrijk 8O Gelukkig zijn het eerder stille mensen. Tot ze hun appartement verlaten (hij vooral) en iemand in de gang treffen of aan de voordeur, dan staan ze te tetteren en dat duurt gemakkelijk een uur. Waar heb ik het aan verdiend? :? :? :? |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
Nu Albeir gepensioneerd is en ik wegens verschillende aandoeningen invalide verklaard ben, slapen we gewoon uit. Soms staan we op om 8u-8u30 maar soms ook rond 9u30. |
Citaat:
|
Heb ik zelfs nooit durven proberen te proeven. Brrrr...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat puur, of op vanille-ijs . jammie. |
:sleeping:
|
Goedemorgen mensen met vlokkers :-D
|
Weet de jongere generatie nog wat een vlokker is? Zijn vlokkers nog te koop?
Ik heb er nog één. Niks zo gemakkelijk als dat om een stofweb in een hoekje te verwijderen. |
Citaat:
- Wenst U zich te laten bijstaan door een advokaat ? - Ja, natuurlijk Edelachtbare. |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij het mss en andere naam heeft bij jullie, dat kan ook ;) ![]() |
Citaat:
Een vlokker die ik wel ken is een product om bv verontreinigingen in water te laten neerslaan om ze zo te kunnen verwijderen. Of het met textieldeeltjes bekleden (vlokken) van oppervlakten. |
Citaat:
Ook bij de rest van de familie; tantes en nonkels. Zelfs bij mijn grootouders. Met Nieuwjaarsdag toen mijn ouders verschillende familieleden bezochten had ik soms zomaar 3-4 van die glaasjes binnen :-D |
Citaat:
Serieus nu, als volwassene heb ik dat niet meer gedronken. |
Citaat:
"Ne plumeau" int Vlams ? Ken ik niet. De afbeelding komt mij wel bekend voor. Ik vraag mij af of dit wel handig is. Een ouderwetse keerborstel (vagebustel) lijkt mij beter. En om spinnenwebben te verwijderen : een kobbejager !!! |
Citaat:
Heel wat beter dan die uit flessen zoals die van Bols. Je hebt daar nog zo een merk "Zwarte Kip". Da's niet zo sterk en smaakt naar eierpoeier. Neen, de zelfgemaakte is de beste. Goe sterk. Kleine tip: als je die gemaakt hebt laat die eerst een dag of twee staan, dan wordt die iets vaster. Ik zal het recept volgende week eens vragen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be