![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OEI! Ne zwabber? Op je tapijt zwabberen? Raar madammen die huisvrouwen in Covid tijden... |
Citaat:
Ja, het komt mij redelijk bekend voor. Van lang geleden. |
Citaat:
|
Sorry, mss niet de juiste plaats/ topic om dit te vermelden:
Ik kreeg zojuist telefoon dat 1 van mijn kleinkinderen deze morgen aangevallen werd in de bus. Door 3 individuen. Kleinkind ligt nu in't ziekenhuis......:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry ::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry ::cry::cry::cry::cry::cry: Albeir is weg met onze auto; ik vertrek NU naar 't ziekenhuis met de autobus! Owwwwww, ik ben doodop van de zenuwen. Moest het even vermelden. Ik vertrek NU! |
Sterkte NN.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk geen gevolgen voor je kleinkind. Hopelijk wel voor die 3. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben terug thuis. Mijn kleinkind werd deze morgen uit de bus geduwd!!
Door 3 'jongeren', het zou gaan over 16-17 jarigen. Ze zei: 'hele grote jongens'......... Mijn kleindochterke is 12j, maar klein en mager (1m40 en 36 kg). Natuurlijk zijn dat "grote jongens" voor haar! Voor mij zijn dat crapullen!! Stoer he, met zo'n 3 tegen mijn kleintje........... Ze heeft een hersenschudding + een verstuikte pols en ze moet nu een nachtje ter observatie blijven. Ik ben ZO kwaad! |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk houdt het kind er niets van over, zo'n ervaring kan serieus blijven hangen. Maar ik hoop ook dat die 3 gepakt worden en er niet vanaf komen met een vriendelijk "nooit meer doen, hé jongens". Soms is het moeilijk om tegen lijfstraffen te zijn want eigenlijk zou zo'n uitschot een goei pak rammel moeten krijgen! |
De passieve impliciete "goedkeuring" vd massa is mede schuldig hieraan. Ik heb ooit eens gepost dat ik het mocht meemaken als passagier in een bus dat jongeren de vrouwelijke chauffeur aan het treiteren waren door steeds het belletje te drukken. Toen ze dan weigerde aan een halte te stoppen stapte een trut naar haar toe en begon meppen uit te delen terwijl die aan het rijden was.
Reactie van sommige forumidioten hier? Jamaar, die chauffeur had het recht niet om dat signaal te negeren. Tja, met zo'n mentaliteit ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be