![]() |
|
Goedemorgen slapers :-D
|
Slaapwel slapers :sleeping:
|
kak
|
Goedemorgen kleine verschillen :-D
|
Ik las deze morgen een tekst waarin het woord solitair voorkwam maar in mijn haast las ik solidair.
Wat een verschil kan zo één lettertje maken! Een mens die solitair leeft of iemand die solidair is. Kan een solitair iemand ook solidair zijn? Er zijn natuurlijk nog woorden waarin één letter enorm verschil maakt. Demper zou bv kik kunnen schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is echter niet juist. Een solitair is een alleenstaande. Een solitair kan perfect solidair, sociaal, zijn. Wat niet wegneemt dat iemand die zijn of haar ganse leven een solitair leven leidt al eens scheef wordt bekeken als een echte eenzaat. |
Ik ga maffen
:sleeping: |
Goedemorgen solitairen :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er wel ooit gekend die al levenslang solitair zijn, maar bij wie het na een babbel van vijf minuten duidelijk wordt waarom ze nooit van 't straat zijn geraakt. |
Citaat:
![]() :oops: Citaat:
Citaat:
Maftijd :sleeping: |
Maftijd :sleeping:
|
Goedemorgen appeleters :-D
|
Citaat:
Ik ben zelf geen appeleter. Ik moest een tijdje een medicament nemen dat bloedend tandvlees veroorzaakt. Geloof me, dan ziet een appel er vies uit als men er in bijt. Ik ben dan ook veel minder appels gaan eten. Appelspijs, daar ben ik nog altijd gek op! Ik maak die zelf zonder suiker. |
Citaat:
Citaat:
Rode kool & chocolade , ik val nog liever omver !! McD & King B , e.d. , ik val nog liever omver !! Soow , en ik weer foetsiedepoetsie (tijdelijk) !! |
Citaat:
Goed wassen. Er zit ook smaak in de schil. |
Citaat:
Dat heb ik nog nooit geprobeerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be