Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

Travis Bickle 9 januari 2021 00:19

Is hier nog Duvel?
Geef Elio ook meteen een glas.

Elio di Supo 9 januari 2021 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569678)
Niet dat het mij veel kan schelen maar u zit er een paar jaar naast.
Kom, raad nog eens. Altijd prijs voor éne frank!

Een paar jaar er naast is goed genoeg voor mij.

Marie van de koster 9 januari 2021 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9569662)
Dat is te zien waar ge woont hé Marie...

Laat de waterkraan lopen,en de kleur van het water vertelt u meer....

Blijft het helder dan is het prima ,zie je een wolk verschijnen in het water ,ga dan maar voor een petfles van eerder welk merk ,het zal beter zijn dat hetgeen er uit de kraan komt.....;-)

Een wolk in het water? Dat heb ik nog nooit gezien :-o

Marie van de koster 9 januari 2021 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9569675)
Schrijftip: grammaticale haarklieverij is doorgaans een uiting van frustratie.

Eerder perfectionisme.

Elio di Supo 9 januari 2021 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9569676)
Ik heb geestelijke bijstand. Dat is de hele essentie van geloof he. Iedere gelovige heeft citaten in het hoofd gegrift die hem/haar door moeilijke tijden loodsen.

Goed. Dan zal u ongetwijfeld uw bijtneigingen kunnen bedwingen.

Marie van de koster 9 januari 2021 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9569679)
Waar haalt u dat weer allemaal uit?

U verbindt leeftijd wel eens meer met bitterheid! U weet precies niet meer hoe u over vrouwen van middelbare leeftijd en ouder schreef in andere draadjes. Waarschijnlijk begint u zelf wat oud te worden en vlug te vergeten!

Marie van de koster 9 januari 2021 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9569680)
Is hier nog Duvel?
Geef Elio ook meteen een glas.

Geen druppel alcohol in huis.
Ik heb namelijk geen alcohol nodig om goedgehumeurd te zijn ...

Elio di Supo 9 januari 2021 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569687)
U verbindt leeftijd wel eens meer met bitterheid! U weet precies niet meer hoe u over vrouwen van middelbare leeftijd en ouder beschreef in andere draadjes. Waarschijnlijk begint u zelf wat oud te worden en vlug te vergeten!

Neen. Ik zei dat ik het erg zou vinden als ik zo verbitterd zou zijn op die leeftijd. Herlees het nog eens rustig en dan zal u merken dat dit niet hetrzelfde is. Eigenlijk het tegenovergestelde.

Travis Bickle 9 januari 2021 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569689)

Geen zorgen. Ik bedien mezelf wel; desnood leg ik samen me enkele mensen en gaan we een bak in de winkel halen. Doe vooral geen moeite. Trouwens, Duvel uitgiete is een kunst. Niet iedereen kan dat.

CUFI 9 januari 2021 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569689)

Wat heeft u dan wel in huis?

Rudy 9 januari 2021 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9569669)
Uw laatste zin geloof ik niet Rudy....

Er zijn er hier al te veel op korte tijd verdwenen...

Veel op korte tijd ? Je bedoelt toch de vrouwen neem ik aan.
Ik ben een jaar of vijf uit de circulatie verdwenen.
Ik herinner mij dat hier nogal wat vrouwen op het forum waren. Die zijn weg.
En wat ik na vijf jaar vaststel is dat de enige vrouwen die niet of toch weinig buiten k&k posten hier worden buiten gekloot.
Je hoeft geen blauwe of rode ridder te zijn om te beseffen dat hier iets serieus scheef loopt. Ik begon mij zelfs op den duur de vraag te stellen of het niet aan mij ligt.
Ik vraag mij af hoe sommige seksegenoten hier in de echte wereld tegenover vrouwen staan, tegenover hun vrouw of vriendin. Wat ze hier uitspuwen beschouw ik als een uitlaatklep van hun frustraties. Niet bepaald de reacties van wie zich gelukkig voelt met een partner.

Elio di Supo 9 januari 2021 00:30

Elio di Supo 9 januari 2021 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9569696)
En wat ik na vijf jaar vaststel is dat de enige vrouwen die niet of toch weinig buiten k&k posten hier worden buiten gekloot.
Je hoeft geen blauwe of rode ridder te zijn om te beseffen dat hier iets serieus scheef loopt. Ik begon mij zelfs op den duur de vraag te stellen of het niet aan mij ligt.
Ik vraag mij af hoe sommige seksegenoten hier in de echte wereld tegenover vrouwen staan, tegenover hun vrouw of vriendin. Wat ze hier uitspuwen beschouw ik als een uitlaatklep van hun frustraties. Niet bepaald de reacties van wie zich gelukkig voelt met een partner.

U bent te persoonlijk aan het worden. Een forum dient niet om te peilen naar hoe iemand is in het leven buiten het forum. Ik zou daar toch enige discretie in acht nemen.

Marie van de koster 9 januari 2021 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9569690)
Neen. Ik zei dat ik het erg zou vinden als ik zo verbitterd zou zijn op die leeftijd. Herlees het nog eens rustig en dan zal u merken dat dit niet hetrzelfde is. Eigenlijk het tegenovergestelde.

Waarom vit u dan zo dikwijls op mensen die ouder zijn dan u? Zeker op vrouwen?

Travis Bickle 9 januari 2021 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9569696)

Ik denk dat jij de fout maakt om bepaalde vrouwen hier te zien als de verpersoonlijking van de vrouw in het algemeen. En dat lijkt mij (ten aanzien van de vrouw in het algemeen) niet bepaald respectvol. Sta me toe te zeggen, dat ik in veel van jouw berichten om één of andere reden de reflex krijg te denken dat u bijzonder weinig ervaring heeft met vrouwen. Ik kan me vergissen natuurlijk, maar de reflex dat te denken is er wel degelijk.

Marie van de koster 9 januari 2021 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9569691)
Geen zorgen. Ik bedien mezelf wel; desnood leg ik samen me enkele mensen en gaan we een bak in de winkel halen. Doe vooral geen moeite. Trouwens, Duvel uitgiete is een kunst. Niet iedereen kan dat.

En hoe denkt u terug binnen te geraken?
Trouwens, ik heb er absoluut geen behoefte aan om Duvel uit te gieten. Ik maak me toch niet moe voor u, zeker! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Elio di Supo 9 januari 2021 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569701)
Waarom vit u dan zo dikwijls op mensen die ouder zijn dan u? Zeker op vrouwen?

Perceptie Marie. Op welke andere vrouwen zit ik te vitten? Ik ben al meer dan 10 jaar gelukkig getrouwd met een vrouw die 6 jaar ouder is dan ik. Dus niet veralgemenen aub. U bent niet de navel vd wereld.

Marie van de koster 9 januari 2021 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9569695)
Wat heeft u dan wel in huis?

Zoals eerder gezegd : water en koffie. Maar ook sojamelk met chocoladesmaak, als die heel koel gedronken wordt, is hij best lekker.
Oh ja, ook nog allerlei soorten thee. Ik drink dat zo weinig dat ik altijd vergeet dat ik het in huis heb!
Een zakje soep van Knorr kan ook ;-)

Travis Bickle 9 januari 2021 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569704)
En hoe denkt u terug binnen te geraken?
Trouwens, ik heb er absoluut geen behoefte aan om Duvel uit te gieten. Ik maak me toch niet moe voor u, zeker! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, hoe kom je ergens binnen. Het gat van de timmerman geniet negen op de tien keer mijn voorkeur.
Elio, wat denk je? Nog een glas?

CUFI 9 januari 2021 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9569708)
Zoals eerder gezegd : water en koffie. Maar ook sojamelk met chocoladesmaak, als die heel koel gedronken wordt, is hij best lekker.
Oh ja, ook nog allerlei soorten thee. Ik drink dat zo weinig dat ik altijd vergeet dat ik het in huis heb!
Een zakje soep van Knorr kan ook ;-)

En boter? Zeg me aub dat er ook boter is...
Kook je graag vettig?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be