Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

patrickve 7 augustus 2023 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214542)
Ik weet het niet echt, maar ik vermoed dat dit ook gebeurt. Het zou wat onlogisch zijn , militairen kennende, moest dit niet het geval zijn.

Goed gek he. ENKEL militairen zouden walvissen zien, maar wel heel geregeld. Niemand anders ziet geregeld eens een walvis. Dat kan niet he. Prive waarnemers zijn veel talrijker, pertinenter, intelligenter, en verspreid dan militairen he. Ze hebben meer en gevarieerder middelen.

patrickve 7 augustus 2023 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214676)
Nooit beweerd dat ze buitenaards zijn. Wel altijd beweerd dat we dit laatste niet mogen uitsluiten. Zelfs piloten sluiten dit niet uit. En die hebben ‘beelden gepost’.

Het zijn dus spoken, Poltergeisten en zo. Atlantis en zo. Elfen. Dwergen. Komaan.

Aliens die van de aarde komen, maar nooit gebruik hebben gemaakt van de aarde. Behalve om enkel als militairen ze zien, eens met hun blikken doos tegen een boom te vlammen.

Het Oosten 7 augustus 2023 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10214731)
Het zijn dus spoken, Poltergeisten en zo. Atlantis en zo. Elfen. Dwergen. Komaan.

Aliens die van de aarde komen, maar nooit gebruik hebben gemaakt van de aarde. Behalve om enkel als militairen ze zien, eens met hun blikken doos tegen een boom te vlammen.

Zo moeilijk is het anders niet te begrijpen. Ik neem aan dat, indien het waar is dat er ufo's de maneuvers van de militairen in de gaten houden, dat dan de militairen de ufo's ook in de gaten zijn gaan houden en opnames zullen gemaakt hebben van die tuigen. Vaneiges. En dus zullen daar zeker opnames van bestaan. Alleen krijgen wij die niet te zien. Hetgeen Chris Mellon in zoveel woorden in het laatste filmpje liet uitschijnen.

Het Oosten 7 augustus 2023 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10214731)
Het zijn dus spoken, Poltergeisten en zo. Atlantis en zo. Elfen. Dwergen. Komaan.

Aliens die van de aarde komen, maar nooit gebruik hebben gemaakt van de aarde. Behalve om enkel als militairen ze zien, eens met hun blikken doos tegen een boom te vlammen.

Wie zegt dat het buitenaardse aliens zijn? Dat is tot nu toe een mogelijke hypothese. Meer niet. In ieder geval het aliens (vreemden) die zich hier regelmatig manifesteren vermits we niet weten wie ze zijn.

Het Oosten 7 augustus 2023 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214655)
Christopher Mellon on UFO hearing: There's still a great deal the government isn't telling us.



https://www.foxnews.com/video/6331900847112


Toch een opmerking in verband met Chris Mellon. Volgens Steven Greer is Mellon niet helemaal te vertrouwen omdat Greer suggereert dat Mellon het spelletje meespeelt om de zogezegde 'aliens' in een slecht daglicht te stellen en daardoor fondsen los te krijgen 'voor verder onderzoek naar aliens'. Waarheid?

CUFI 7 augustus 2023 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10214731)
Het zijn dus spoken, Poltergeisten en zo. Atlantis en zo. Elfen. Dwergen. Komaan.

Aliens die van de aarde komen, maar nooit gebruik hebben gemaakt van de aarde. Behalve om enkel als militairen ze zien, eens met hun blikken doos tegen een boom te vlammen.

Piloten spreken dat ze dat regelmatig waarnemen.
Een piloot kan beter iets onbekend van bekend onderscheiden, niet waar?

Het Oosten 7 augustus 2023 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10214930)
Piloten spreken dat ze dat regelmatig waarnemen.
Een piloot kan beter iets onbekend van bekend onderscheiden, niet waar?

Zo is het ook. En piloten kunnen dat zeer goed voor wat het luchtruim betreft. Ze worden daartoe opgeleid en hun ervaring leidt snel tot het herkennen van dit of dat van wat zich in de lucht beweegt. Maar hier kunnen ze de voorwerpen nergens thuis brengen.

jogo 7 augustus 2023 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214749)
Zo moeilijk is het anders niet te begrijpen. Ik neem aan dat, indien het waar is dat er ufo's de maneuvers van de militairen in de gaten houden, dat dan de militairen de ufo's ook in de gaten zijn gaan houden en opnames zullen gemaakt hebben van die tuigen. Vaneiges. En dus zullen daar zeker opnames van bestaan. Alleen krijgen wij die niet te zien. Hetgeen Chris Mellon in zoveel woorden in het laatste filmpje liet uitschijnen.

Uw houvast is dus dat iemand verteld dat ie beelden heeft die je lekker niet mag zien.

patrickve 7 augustus 2023 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214756)
Wie zegt dat het buitenaardse aliens zijn?

Wat zijn aardse aliens (rare naam he, vreemdelingen van hier) anders dan spoken, trollen, poltergeisten, elfen of zoiets ?

CUFI 7 augustus 2023 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214965)
Zo is het ook. En piloten kunnen dat zeer goed voor wat het luchtruim betreft. Ze worden daartoe opgeleid en hun ervaring leidt snel tot het herkennen van dit of dat van wat zich in de lucht beweegt. Maar hier kunnen ze de voorwerpen nergens thuis brengen.

En dat is al zo voor een lange tijd.
I'm telling you, dit zijn de gevallen engelen ten tijden van Henoch en Noach.

"It will be like in the days of Lot and Noah."

patrickve 7 augustus 2023 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214749)
Zo moeilijk is het anders niet te begrijpen. Ik neem aan dat, indien het waar is dat er ufo's de maneuvers van de militairen in de gaten houden

Waarom zouden ufo's de bewegingen van militairen in de gaten houden ? Als militairen van bij ons ook maar in de verste verte een minuscule bedreiging voor die ufo "wezens" zouden vormen dan is het toch normaal dat die ufo's de mensheid totaal uitroeien, nee ?

Denk jij dat wij het zouden toelaten dat we ergens "aardse aliens" tegenkomen in een of andere buitenaardse aardse plek die een serieus bedreigend arsenaal zouden aan het bouwen zijn, dat we die niet direct naar de verdoemenis blazen ?

En als onze militairen belachelijk onnozel mannekes zijn in de ogen van die aardse aliens, omdat zij zodanig veel verder staan dat onze militaire mogelijkheden hen zelfs geen haar kunnen krenken, waarom zouden ze dan onze militairen in de gaten houden, maar niet onze taxi chauffeurs ?

CUFI 7 augustus 2023 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10214981)
Waarom zouden ufo's de bewegingen van militairen in de gaten houden ? Als militairen van bij ons ook maar in de verste verte een minuscule bedreiging voor die ufo "wezens" zouden vormen dan is het toch normaal dat die ufo's de mensheid totaal uitroeien, nee ?

Denk jij dat wij het zouden toelaten dat we ergens "aardse aliens" tegenkomen in een of andere buitenaardse aardse plek die een serieus bedreigend arsenaal zouden aan het bouwen zijn, dat we die niet direct naar de verdoemenis blazen ?

En als onze militairen belachelijk onnozel mannekes zijn in de ogen van die aardse aliens, omdat zij zodanig veel verder staan dat onze militaire mogelijkheden hen zelfs geen haar kunnen krenken, waarom zouden ze dan onze militairen in de gaten houden, maar niet onze taxi chauffeurs ?

Kerel, die kunnen hele nucelaire installaties overnemen en lamleggen. Hun power is bekend en de mens zijn tech is daaraan inferieur.

Het Oosten 7 augustus 2023 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10214981)
Waarom zouden ufo's de bewegingen van militairen in de gaten houden ? Als militairen van bij ons ook maar in de verste verte een minuscule bedreiging voor die ufo "wezens" zouden vormen dan is het toch normaal dat die ufo's de mensheid totaal uitroeien, nee ?

Denk jij dat wij het zouden toelaten dat we ergens "aardse aliens" tegenkomen in een of andere buitenaardse aardse plek die een serieus bedreigend arsenaal zouden aan het bouwen zijn, dat we die niet direct naar de verdoemenis blazen ?

En als onze militairen belachelijk onnozel mannekes zijn in de ogen van die aardse aliens, omdat zij zodanig veel verder staan dat onze militaire mogelijkheden hen zelfs geen haar kunnen krenken, waarom zouden ze dan onze militairen in de gaten houden, maar niet onze taxi chauffeurs ?

Ja dat zou ik nu ook eens willen weten. En ik zou tevens willen weten waarom ze zo geïnteresseerd zijn in alles wat te maken heeft met kernwapens.

Het Oosten 7 augustus 2023 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10214984)
Kerel, die kunnen hele nucelaire installaties overnemen en lamleggen. Hun power is bekend en de mens zijn tech is daaraan inferieur.

Daarom verwijs ik Patrickv nog maar een keer naar post #21922

CUFI 7 augustus 2023 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214392)
Toch maar u wat beter informeren over de UFO-problematiek. Kan nooit kwaad.

Dit is 21922?

Het Oosten 7 augustus 2023 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10215002)
Dit is 21922?


Ja, want ik heb de indruk dat Patrickv niet altijd optimaal geïnformeerd is voor wat het UFO-onderwerp betreft. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

CUFI 7 augustus 2023 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10215007)
Ja, want ik heb de indruk dat Patrickv niet altijd optimaal geïnformeerd is voor wat het UFO-onderwerp betreft. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Ah, ik dacht dat het over gevallen engelen zou gaan.
Patrick is volgens mij een heel wereldse mens. Ik zou willen zeggen dat hij rationeel is, maar sommige uitschieters doen me wel anders denken. :D

Het is klaar als een klontje, we worden geprept op iets...

Het Oosten 7 augustus 2023 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10215022)
Ah, ik dacht dat het over gevallen engelen zou gaan.
Patrick is volgens mij een heel wereldse mens. Ik zou willen zeggen dat hij rationeel is, maar sommige uitschieters doen me wel anders denken. :D

Het is klaar als een klontje, we worden geprept op iets...

Het verhaal van de ‘gevallen’ engelen is niet zo mijn ding. Al was het maar omdat het verhaal God, de goede engelen, de gevallen engelen, allemaal pure geesten, en de intriges van deze laatsten te veel doet lijken op machtsspelletjes hier op onze materiële aarde, terwijl het gaat om niet-materiële wezens. Het klopt ook niet met het begrip ‘God’. God weet alles en hij wist dus ook op voorhand van de opstand van de engelen en had deze opstand kunnen verijdelen. Want God kan alles. Enz, enz. Kortom, het klopt van geen kanten.

CUFI 7 augustus 2023 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10215056)
Het verhaal van de ‘gevallen’ engelen is niet zo mijn ding. Al was het maar omdat het verhaal God, de goede engelen, de gevallen engelen, allemaal pure geesten, en de intriges van deze laatsten te veel doet lijken op machtsspelletjes hier op onze materiële aarde, terwijl het gaat om niet-materiële wezens. Het klopt ook niet met het begrip ‘God’. God weet alles en hij wist dus ook op voorhand van de opstand van de engelen en had deze opstand kunnen verijdelen. Want God kan alles. Enz, enz. Kortom, het klopt van geen kanten.

De duivel mag zijn "pride" tot op het piekpunt opbouwen, maar met 1 zucht zal God tonen wie Heer en Meester van deze creatie is.
Het vereist gewoon een enorme studie en toewijding, met veel gebed, om tot den Geest van Zijn geloof te komen.

Die wezens, dat wij gevallen engelen of demonen noemen, zijn ons niet nieuw. Laat u niet misleiden dat ze in vrede komen. Seksuele immoraliteiten, lgbqt, eugenetica en kinderoffers zijn hun signatuur zoals we nu al waarnemen.

patrickve 8 augustus 2023 06:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 10214987)
Ja dat zou ik nu ook eens willen weten. En ik zou tevens willen weten waarom ze zo geïnteresseerd zijn in alles wat te maken heeft met kernwapens.

Wacht, je weet totaal niet of ze van een andere planeet komen, welke technologie ze gebruiken, of ze van hier zijn, en dergelijke meer, maar je weet wel dat ze "geinteresseerd zijn" in kernwapens ?

Begrijp je hoe inconsistent dat is ? "ik weet niet veel van Poltergeisten, maar ik weet wel dat de graag naar Friends kijken op TV", zoiets ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be