Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Leuk! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=145722)

artisjok 1 november 2010 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065375)
Ik heb die link gevolgd en daar zie ik dat het uniform bepaald wordt door de Chiro. Daarom schreef ik:



Wat begrijpt U niet aan bovenstaand zinnetje?

Ik begrijp niet waar je dat leest.
Je hebt maar één blik nodig om te weten: dat is Chiro. Je herkent ons aan onze Chirokleren. We zien er allemaal anders uit maar toch is het duidelijk dat we samen horen. En dat is nu net waarom we voor Chirokleren kiezen. We voelen ons verbonden met mensen over heel Vlaanderen. Als we op zondag een andere Chirogroep tegenkomen met hun beige broekjes of rokjes, dan zien en voelen we naast de verschillen de grote verbondenheid.

We willen graag dat alle leden en de leiding zich comfortabel voelen in hun Chirokleren. Als iemand liever een broekrok draagt dan een rok, dan kan dat! Wij willen niemand ‘verplichten’ om dan toch een rok te dragen, en we hopen dat alle groepen dezelfde houding aannemen. Dat geldt ook voor lange en korte broeken, strakke en minder strakke T-shirts, enz. Alle aangeboden Chirokleren kunnen, niets moet.

En het kostenplaatje? Een sweater, broek of rok, hemd, T-shirt, kost afhankelijk van de maat ongeveer 90 euro voor de kleinsten en 110 euro voor de grootsten. Dikwijls kun je Chirokleren bestellen bij één van de leid(st)ers, maar je kunt zeker ook terecht in één van onze tien Chirowinkels: De Banier. Je kunt er de kleren passen en vindt er het hele assortiment.

Chiro laat de Chirokleren produceren door bedrijven die een eerlijke prijs aan de arbeid(st)ers betalen. Aan de werkgever werd gevraagd een protocol te ondertekenen, waarbij ze verklaren de sociale rechten van de werknemers te eerbiedigen. Zowel bij het ontwerp, de keuze van de materialen als bij de productie van de Chirokledij wordt er voor kwaliteit gekozen. Wekelijks gedragen Chirokledij moet immers tegen een stootje kunnen…
http://www.chiro.be/bewegingskledij
Citaat:

neen, maar het was wel het antwoord op : wat primeert: hoofddoek of samenspelen. Bij gebrek aan hoofddoek IS er namelijk geen keuzevraag.
Ik weet dat het héél moeilijk is, maar probeer het toch maar te begrijpen;
Je hoeft niet uit te leggen dat je niet op de vraag antwoordde. Dat wist ik al.
Ik legde je ook uit dat dit evengoed een vraag is voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Misschien kan je toch nog antwoorden?
De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?

artisjok 1 november 2010 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5065376)
Ze heeft daar al tig keer op geantwoord. Kan jij niet lezen?

Ze heeft net uitgelegd dat ze er niet op geantwoord heeft.

circe 1 november 2010 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065380)
Dat bedoelde ik ook, dat heb je goed geraden!

En waarom laat je de link weg?

in tegenstelling tot jou vind ik het oervervelend om nodeloos alles tot in den treure vijftig maal te herhalen.
Wat is uw prioriteit om die link erbij te vermelden. welke link trouwens? Waarom moet ik een link naar uw post en naar nog uw post en nog eens naar uw post en naar uw post waarin ge nog eens hetzelfde zegt en naar een post waarin ge zegt wat ge al gezegd hebt in tiental posten nog eens herhalen omdat ge anders niet weet over welke link in welke post en over welk onderwerp het gaat?

Wie bepaalt het uniform van de chiro? DE CHIRO
Is een hoofddoek/jihab/niqaab/burka deel van het chirouniform: NEEN
Is de Chiro organizatie van origineel christelijk overgeschakeld naar islamitische (en minder naar vrijzinnig, want d�*�*r hebben ze wel problemen mee): JA

Wat moet ge nu nog weten? Hoeveel keer ik per dag naar het toilet ga?

Sunny 1 november 2010 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065393)
Ze heeft net uitgelegd dat ze er niet op geantwoord heeft.

Nee, je hebt dat weeral verkeerd begrepen.

Sunny 1 november 2010 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065391)
Ik begrijp niet waar je dat leest.
Je hebt maar één blik nodig om te weten: dat is Chiro. Je herkent ons aan onze Chirokleren. We zien er allemaal anders uit maar toch is het duidelijk dat we samen horen. En dat is nu net waarom we voor Chirokleren kiezen. We voelen ons verbonden met mensen over heel Vlaanderen. Als we op zondag een andere Chirogroep tegenkomen met hun beige broekjes of rokjes, dan zien en voelen we naast de verschillen de grote verbondenheid.

We willen graag dat alle leden en de leiding zich comfortabel voelen in hun Chirokleren. Als iemand liever een broekrok draagt dan een rok, dan kan dat! Wij willen niemand ‘verplichten’ om dan toch een rok te dragen, en we hopen dat alle groepen dezelfde houding aannemen. Dat geldt ook voor lange en korte broeken, strakke en minder strakke T-shirts, enz. Alle aangeboden Chirokleren kunnen, niets moet.

En het kostenplaatje? Een sweater, broek of rok, hemd, T-shirt, kost afhankelijk van de maat ongeveer 90 euro voor de kleinsten en 110 euro voor de grootsten. Dikwijls kun je Chirokleren bestellen bij één van de leid(st)ers, maar je kunt zeker ook terecht in één van onze tien Chirowinkels: De Banier. Je kunt er de kleren passen en vindt er het hele assortiment.

Chiro laat de Chirokleren produceren door bedrijven die een eerlijke prijs aan de arbeid(st)ers betalen. Aan de werkgever werd gevraagd een protocol te ondertekenen, waarbij ze verklaren de sociale rechten van de werknemers te eerbiedigen. Zowel bij het ontwerp, de keuze van de materialen als bij de productie van de Chirokledij wordt er voor kwaliteit gekozen. Wekelijks gedragen Chirokledij moet immers tegen een stootje kunnen…
http://www.chiro.be/bewegingskledij

Je hoeft niet uit te leggen dat je niet op de vraag antwoordde. Dat wist ik al.
Ik legde je ook uit dat dit evengoed een vraag is voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Misschien kan je toch nog antwoorden?
De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?

Het belangrijkste is dat ze hun hoofddoek thuis mogen laten van hun moslimouders zodat ze samen kunnen spelen. Als dat echt niet kan omdat jij en hun moslimouders religieuse eisen prioritair vinden, dan moeten ze maar een Allah-scoutsclub oprichten waar die sexueel geobsedeerde kindjes onder toezicht samen kunnen spelen Je weet maar nooit dat door ravoterij het hoofddoekje wegvliegt : dan heb je ten minste geen ongelovige kaffers in de buurt die de naaktheid van het kind zo maar kunnen zien.

circe 1 november 2010 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065391)
Ik begrijp niet waar je dat leest.[indent]Je hebt maar één blik nodig om te weten: dat is Chiro. Je herkent ons aan onze Chirokleren. We zien er allemaal anders uit maar toch is het duidelijk dat we samen horen. En dat is nu net waarom we voor Chirokleren kiezen. We voelen ons verbonden met mensen over heel Vlaanderen. Als we op zondag een andere Chirogroep tegenkomen met hun beige broekjes of rokjes, dan zien en voelen we naast de verschillen de grote verbondenheid.

Ik zie het al: jouw dochter gaat met de burka naar de chiro en noemt d�*t Chirokleding.
Wat noem jij anders CHIROKLEDING? Uw mantelpakje van Cardin?

artisjok 1 november 2010 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065395)
in tegenstelling tot jou vind ik het oervervelend om nodeloos alles tot in den treure vijftig maal te herhalen.
Wat is uw prioriteit om die link erbij te vermelden. welke link trouwens? Waarom moet ik een link naar uw post en naar nog uw post en nog eens naar uw post en naar uw post waarin ge nog eens hetzelfde zegt en naar een post waarin ge zegt wat ge al gezegd hebt in tiental posten nog eens herhalen omdat ge anders niet weet over welke link in welke post en over welk onderwerp het gaat?

De link is dat blauwe knopje na "oorspronelijk geplaatst door" gebruikersnaam
Dat moet je er nooit bijplaatsen, dat staat er automatisch.

Waarom doe je die link weg?
Heb je liever dat de originele post niet opnieuw gelezen wordt?
Wil je niet dat de meelezer merkt op wat je allemaal het antwoord schuldig blijft?

Sunny 1 november 2010 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065408)
De link is dat blauwe knopje na "oorspronelijk geplaatst door" gebruikersnaam
Dat moet je er nooit bijplaatsen, dat staat er automatisch.

Waarom doe je die link weg?
Heb je liever dat de originele post niet opnieuw gelezen wordt?
Wil je niet dat de meelezer merkt op wat je allemaal het antwoord schuldig blijft?

De meelezer heeft al lang een antwoord gelezen.
Alleen jij blijft weer helemaal achter.
Waarom plaats je zelf namens Circe geen antwoord dat helemaal in je islamofiel kraam past? Dan kan de 'atheist' in jou ineens ophouden met zagen!

artisjok 1 november 2010 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5065398)
Het belangrijkste is dat ze hun hoofddoek thuis mogen laten van hun moslimouders zodat ze samen kunnen spelen. Als dat echt niet kan omdat jij en hun moslimouders religieuse eisen prioritair vinden, dan moeten ze maar een Allah-scoutsclub oprichten waar die sexueel geobsedeerde kindjes onder toezicht samen kunnen spelen Je weet maar nooit dat door ravoterij het hoofddoekje wegvliegt : dan heb je ten minste geen ongelovige kaffers in de buurt die de naaktheid van het kind zo maar kunnen zien.

Dit is blijkbaar een verschrikkelijk moeilijke vraag.

De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Dus Sunny; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?

circe 1 november 2010 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065393)
Ze heeft net uitgelegd dat ze er niet op geantwoord heeft.

8O waar?

Sunny 1 november 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065414)
Dit is blijkbaar een verschrikkelijk moeilijke vraag.

De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Dus Sunny; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?

Weeral overgekeken? Of niet islamofiel genoeg naar je islamofiele smaak?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5065398)
Het belangrijkste is dat ze hun hoofddoek thuis mogen laten van hun moslimouders zodat ze samen kunnen spelen. Als dat echt niet kan omdat jij en hun moslimouders religieuse eisen prioritair vinden, dan moeten ze maar een Allah-scoutsclub oprichten waar die sexueel geobsedeerde kindjes onder toezicht samen kunnen spelen Je weet maar nooit dat door ravoterij het hoofddoekje wegvliegt : dan heb je ten minste geen ongelovige kaffers in de buurt die de naaktheid van het kind zo maar kunnen zien.


artisjok 1 november 2010 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065415)
8O waar?

Je schreef :
"neen, maar het was wel het antwoord op..."

http://forum.politics.be/showthread....75#post5065375

artisjok 1 november 2010 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5065417)
Weeral overgekeken? Of niet islamofiel genoeg naar je islamofiele smaak?

Ik vraag niet wat er primeert voor anderen.

Dus Sunny; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?

circe 1 november 2010 13:16

Citaat:

De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.
je krijgt geen ander antwoord omdat je de vraag blijft herhalen.

HIER in dit land, en zolang we nog geen ongelovige minderheid zijn, zijn er genoeg kinderen om mee te spelen die niet gesexualiseerd zijn door hun ouders. Ik verkies het dat mijn kinderen SAMENSPELEN met kinderen die NIET GESEXUALISEERD zijn.
En indien jij uw dochter in burka wil draaien of anderzijds wil sexualiseren, dan verkies ik het dan MIJN dochters niet met dat kind in contact komen!

Is dat een antwoord op uw plaat die blijft hangen?

Ik zag deze zomer toevallig op Antwerpen Noord of hoe heet dat park, zo'n gesexualiseerd meisje van een jaar of acht! Helemaal in zwarte niqaab tot over haar middel en lange zwarte rok, midden in de zomerhitte van de maand juli! o zo lekker leuk multiculturalistisch en divers.
De kinderen lieten het zwarte ingepakte schaap helemaal links liggen: geen enkel kind WOU ermee spelen! Dat was uiteindelijk de bedoeling van haar ouders waarschijnlijk: geen sex voor mijn achtjarige dochter nietwaar? Daarvoor moet ze negen zijn en wachten op de volgzame imam van 52.

Als IK verkies om naar een islamland te verhuizen, zal ik dan zien of het voor mijn kind beter is zich mee te sexualiseren en ingepakt te spelen of binnen te blijven en gevrijwaard te blijven van oversexte minderwaardigheidsgevoelens. U begrijpt dat dit een voor mij zeer moeilijke beslissing zal zijn die ik nu gelukkig niet moet nemen. Ik woon dan ook niet in een moslimland.

Sunny 1 november 2010 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065415)
8O waar?

De bedoeling van Artisjok's vraag is duidelijk te maken dat moslimouders niet kunnen/willen/mogen/moeten integreren. Voor haar is de religieus eis van de hoofddoek voor kindjes de evidentie zelve. Daar mag niet aan getornd worden. Vandaar haar 'of/of' vraag. De verplichte verpakking van jonge meisjes door hun ouders mag niet in vraag gesteld worden door deze 'atheiste'. Daarmee volgt ze volledig de logica van de haatbaarden.

Sunny 1 november 2010 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065421)
Ik vraag niet wat er primeert voor anderen.

Dus Sunny; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?

3de keer goede keer?
Dit primeert voor mij:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny
Het belangrijkste is dat ze hun hoofddoek thuis mogen laten van hun moslimouders zodat ze samen kunnen spelen. Als dat echt niet kan omdat jij en hun moslimouders religieuse eisen prioritair vinden, dan moeten ze maar een Allah-scoutsclub oprichten waar die sexueel geobsedeerde kindjes onder toezicht samen kunnen spelen Je weet maar nooit dat door ravoterij het hoofddoekje wegvliegt : dan heb je ten minste geen ongelovige kaffers in de buurt die de naaktheid van het kind zo maar kunnen zien.

artisjok 1 november 2010 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5065422)
je krijgt geen ander antwoord omdat je de vraag blijft herhalen.

Lees je dit Sunny? Moet het nog explicieter?

Nu is het omdat ik de vraag herhaal. Daarvoor was het omdat circe's kinderen geen hoofddoek dragen.

Blijkbaar is het een verschrikkelijk moeilijke vraag om op te antwoorden.

circe 1 november 2010 13:20

Wat verkies jij Artisjok?

Dat de kinderen kunnen samenspelen of dat Dutroux wordt vrijgelaten?

artisjok 1 november 2010 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunny (Bericht 5065425)
3de keer goede keer?
Dit primeert voor mij:

Voor jou primeert de hoofddoek op het samenspelen.
Dat is genoteerd.

circe 1 november 2010 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5065434)
Voor jou primeert de hoofddoek op het samenspelen.
Dat is genoteerd.

dus Sunny haar kinderen dragen een hoofddoek? Bedoel je dat?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be