Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   België - Brazilië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244170)

Max van Dietschland 6 juli 2018 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8754034)
Ik heb het laatste kwartiertje van de match gezien. Weinig indrukwekkend en verrassend dat de Belgen voor stonden. Courtois heeft goed gekeeperd, dat wel.
Maar volgende match zal het wel wat anders zijn, tegen Frankrijk!:-D

Frankrijk was helemaal niet zo super tegen Uruguay, maar het is wel een stugge ploeg en dat ligt de Duivels niet zo. Verlengingen en strafschoppen behoren zeker tot de mogelijkheden.

vlijmscherp 6 juli 2018 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 8754046)
Nu zullen Vlaams nationalisten zich gedwongen moeten voelen voor Frankrijk te supporteren.

Sommigen.

bembem 6 juli 2018 22:16

en waar is Dadeemelee?

champagne ah drinken? :-):-):-):-)

TV-verslaafde 6 juli 2018 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 8754063)
Frankrijk was helemaal niet zo super tegen Uruguay, maar het is wel een stugge ploeg en dat ligt de Duivels niet zo. Verlengingen en strafschoppen behoren zeker tot de mogelijkheden.

Ze moeten wereldkampioen worden, Koning Filip heeft zijn hele dotatie aan de FIFA gegeven. Goed gedaan van de Fluppe, alles voor de Belgische eer...

TV-verslaafde 6 juli 2018 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 8754046)
Nu zullen Vlaams nationalisten zich gedwongen moeten voelen voor Frankrijk te supporteren.

Neen, ik gun het deze pottenstampers wel.

Dit is ook zoiets dat de massa weer is vergeten na 1 week. Dan is het weer dokken en werken... Af en toe moeten ze een morele boost krijgen, he. Dat snapt elke verzuurde ook wel.

Zolang de peilingen goed zijn voor de Vlaamse Beweging en je niet te doen hebt met verraders...

XenApp 6 juli 2018 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8754057)
hiiiiiiiiiiihihihiuuhihi!

Feit: Kleurtje is zo lomp om de bal in het eigen doel te beuken
Feit: Blanke superieure voetballer pegelt de beslissende treffer in het netje voorbij enkele kleurtjes.

Dadeemelee 6 juli 2018 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8754069)
en waar is Dadeemelee?

champagne ah drinken? :-):-):-):-)

Ja :cheer:

fred vanhove 6 juli 2018 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754078)
Ja :cheer:

Ik drink champagne om dingen te vieren die mij aanbelangen en niet dingen die een paar sjotters aanbelangen.

Svennies 6 juli 2018 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754078)
Ja :cheer:

En waar gaat het stoppen....;-)

Dit ploegske is een aanslag op onze lever....

Nu ze de individueel beste ploeg uit het toernooi hebben geklopt,zijn ze wel verplicht om de twee volgende wedstrijden te winnen...

En in dat geval zal alle kritiek dan gelijk verstommen...

De moeilijkste weg is hoe dan ook de beste weg...

We gaan Januzaj nog dankbaar zijn voor die goal tegen Engeland...

vlijmscherp 6 juli 2018 22:58

Zelfs Francken supportert op Twitter voor de Rode Duivels.

Bad Attila 6 juli 2018 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8754060)
De Braziliaan van 300 miljoen die zijn coiffeur laat meevliegen om zijn haarcoupke bij te snijden uitgeteld op het gras zien zitten geeft toch een zekere voldoening.

Vooral omdat Hazard hem uitgelegd heeft wat 'dribbelen' betekent. :-P

Dadeemelee 6 juli 2018 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8754088)
Zelfs Francken supportert op Twitter voor de Rode Duivels.

En wat denk jij daar persoonlijk over?

vlijmscherp 6 juli 2018 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754096)
En wat denk jij daar persoonlijk over?

Ik supporter sowieso voor de Rode Duivels. Het is de enige ploeg waarin Vlamingen kunnen spelen dus uiteraard gun ik heb dat succes. Ik ben ook niet tegen de Walen of Franstaligen hé.

Dat Francken en al die N-VA'ers er blijkbaar ook zo over denken, lijkt me maar normaal.

Svennies 7 juli 2018 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8754096)
En wat denk jij daar persoonlijk over?

Hoeft dit dan politiek geladen te zijn....8O:roll:

Voor mij persoonlijk is het 32 jaar geleden dat ze nog zover geraakt zijn....

En dan gingen ze door na een strafschoppenreeks zonder daarvoor wat men noemt de beste verzameling van individuele technische voetbaltalenten gegroepeerd in één elftal daarvoor hoeven te verslaan ....

De eerste helft waren ze tacktisch de betere,de tweede helft was het meer pompen om niet te verzuipen...

Maar ook dat is een kunst...;-)

Dadeemelee 7 juli 2018 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8754107)
Ik supporter sowieso voor de Rode Duivels. Het is de enige ploeg waarin Vlamingen kunnen spelen dus uiteraard gun ik heb dat succes. Ik ben ook niet tegen de Walen of Franstaligen hé.

Dat Francken en al die N-VA'ers er blijkbaar ook zo over denken, lijkt me maar normaal.

Je ontwijkt, maar ik begrijp dat ;-)

XenApp 7 juli 2018 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8754107)
Ik supporter sowieso voor de Rode Duivels. Het is de enige ploeg waarin Vlamingen kunnen spelen dus uiteraard gun ik heb dat succes. Ik ben ook niet tegen de Walen of Franstaligen hé.

Dat Francken en al die N-VA'ers er blijkbaar ook zo over denken, lijkt me maar normaal.

Bij den Antwerp kunnen en mogen ook Vlamingen spelen.

kiko 7 juli 2018 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8754034)
Ik heb het laatste kwartiertje van de match gezien. Weinig indrukwekkend en verrassend dat de Belgen voor stonden. Courtois heeft goed gekeeperd, dat wel.

Kortom je hebt de match niet gezien, maar je gaat wel wat analyses geven.

kiko 7 juli 2018 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8754073)
Neen, ik gun het deze pottenstampers wel.

Dit is ook zoiets dat de massa weer is vergeten na 1 week. Dan is het weer dokken en werken...

Vergeet dat maar, hier gaat nog jarenlang tot in den treure over gepalaverd worden.

Profiteur 7 juli 2018 05:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8754069)
en waar is Dadeemelee?

champagne ah drinken? :-):-):-):-)

Wij zijn met een koppel op restaurant gegaan. Eens zalig om bijna alleen daar te zitten. Nergens iets van voetbal te horen of te zien. Daarna thuis op terras een fles champagne gekraakt. Eigenlijk zelfs twee. Maar niet omdat "onze " zwarte duivels gewonnen hebben. We wisten toen al wel dat ze gewonnen waren. Aan het getoeter van wagens.

Deze morgen de herhaling van het nieuws gezien en even de smoelenboek bekeken. Voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Foto's en beelden van massa hysterie. Precies of er bestaat niet anders meer. Brood en spelen of in dit geval voetbal en bier. Het bewijs dat mensen toch bij de lagere diersoort op Aarde behoren :|

Elio di Supo 7 juli 2018 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8754026)
ik dacht echt dat Brazilië ging winnen

Ieuw!!!!!!!!!!!!!!! 8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O 8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O 8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O 8O8O !!!!!!!!!

Ongelooflijk stomme koe.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be