Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Steun voor Vlaamse Inge Neefs en Griet Deknopper op konvooi Gaza ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139632)

Cdude 4 juni 2010 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4793784)
Er wonen daar al Mongolen. Voor één persoon wilen ze mischien wel plaats maken, iets voor jou mischien ?8-)

http://woordenlijst.org/zoek/?q=misschien

flatliner 4 juni 2010 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4793786)
Den dinges heeft één linkje "gevonden"
Trots paradeert hij er mee en plaatst het overal waar mogelijk. Hoeveelste keer al?

Het is echt je dagje niet, zovelen dewelke je doorzien.

Of je moet het echt goed spelen, door jouw standpunten zijn velen de daden van Inge en Griet aan het afkeuren. Je kan niet zo dom zijn, jij bent de mol.

den dinges 4 juni 2010 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 4791669)
LOL:

Toen sprak God deze woorden: ‘Ik ben de HEER, uw God, die u uit Egypte, uit de slavernij, heeft bevrijd.

1. Vereer naast mij geen andere goden.

hoe verklaar je de zoon dan.......!!!! LOL

Denk jij nu écht dat God jou �*lles vertelt, mannekke ?:lol:

Kallikles 4 juni 2010 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4785348)
Ik wil deze twee Vlaamse vrouwen feliciteren voor hun inzet om iets te doen aan de schrijnende toestand die miljoenen mensen in Gaza mee te maken hebben. Die mensen zitten opgesloten in een getto en dat in hun eigen land ! Zij hebben weliswaar de broodnodige goederen niet kunnen leveren aan de mensen die het nodig hebben, maar hun actie heeft er wel voor gezorgd dat iedereen ter wereld nu de ware aard van de Israëlische schurkenstaat kent. De zionisten staan eindelijk geïsoleerd in de VN veiligheidsraad, die het geweld veroordeeld heeft. Hopelijk kan dit een doorbraak betekenen voor Gaza en de Palestijnse zaak, opdat het lijden en dood van die mensen op die boot niet voor niets is geweest.

Steunt u deze twee moedige Vlaamse vrouwen ?

Dank dat je deze draad hebt geopend. Ik wou ook een dergelijke draad openen. Ik wens mijn bewondering uit te spreken voor de moed van deze jongedames, die de Israëlische machinegeweren hebben getrotseerd enkel en alleen met het oog op gerechtigheid.

den dinges 4 juni 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4793407)
Wat mij betreft kan je NOOIT Belg zijn met 2 nationaliteiten

Akkoord.

den dinges 4 juni 2010 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4793752)
Men zegt wel eens : waar de mond van vol is ...

Ga verder...Wat is er met je gebeurd dat je zo een fanatiek jodenhater geworden bent ? Je weet het hé, aan mij kan je alles vertellen, 'k zal het niet voort vertellen.:lol:

den dinges 4 juni 2010 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4793786)
Den dinges heeft één linkje "gevonden"
Trots paradeert hij er mee en plaatst het overal waar mogelijk. Hoeveelste keer al?

2 de keer Cdude. Stoort het mischien ? Komt niet overeen met je fanatieke opinies wat het joodse volk betreft ? Jij ziet ze liever vechten met de Palestijnen nietwaar, dan vreedzaam in hun nederzettingen leven en werken ? Als er maar joods bloed vloeit...

den dinges 4 juni 2010 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4793805)
Dank dat je deze draad hebt geopend. Ik wou ook een dergelijke draad openen. Ik wens mijn bewondering uit te spreken voor de moed van deze jongedames, die de Israëlische machinegeweren hebben getrotseerd enkel en alleen met het oog op gerechtigheid.

:lol:

ShoshannaKimberley 4 juni 2010 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4793825)
:lol:

:rofl:

Kallikles 4 juni 2010 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4793846)
:rofl:

Uw anti-Vlaamse haat is bij deze overvloedig aangetoond. Uw haat, rancune en frustratie steken schril af tegen de edele en moedige queeste naar gerechtigheid van Inge Neefs en Griet Deknopper. Moge God hen beschermen!

Cube 5 juni 2010 00:22

Man man, nog altijd aant ruziemaken omdat twee bevolkingsgroepjes door hun eigen verzonnen waanideeen ni kunnen samenleven in die nutteloze onvruchtbare zandbak.

Iedereen kan onzin uitkramen, diegenen die het echt menen daar heb ik schrik van en dat is dagelijks te zien int nieuws.

Hoogmoed 5 juni 2010 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4793822)
2 de keer Cdude. Stoort het mischien ? Komt niet overeen met je fanatieke opinies wat het joodse volk betreft ? Jij ziet ze liever vechten met de Palestijnen nietwaar, dan vreedzaam in hun nederzettingen leven en werken ? Als er maar joods bloed vloeit...

blabla antisemitisme blabla

meer komt er niet uit de giftige mond van een zionist!

Nog eventjes en vlaanderen kleurt volledig rechts, dan kunnen we die absurde wet schrappen uit het strafboek!

wait and see want IEDEREEN is het KOTSBEU om met de nazi's vergeleken te worden vanaf men de wandaden van de zionistische staat aankaart!

Nierika 5 juni 2010 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4793855)
Moge God hen beschermen!

Nu ben je toch aan het zwanzen, niet???

Nierika 5 juni 2010 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4793772)
Israeli lie machine



Zoals we die sympathisanten hier zien doen dus.

"zionist zus" "zionist zo" "moslimvriendje zus" moslimvriendje zo"...

Jongens, jongens toch!!! :roll:


Egyte heeft de grens met Gaza indertijd ook gesloten.
Is de Egyptische regering geïnfiltreerd door zionisten, hebben ze zich in het geheim bekeerd tot het internationale jodendom, of, en ik durf het bijna niet te stellen, is er toch een mogelijkheid dat er toch wel eens heel occasioneel iets binnen komt dat eigenlijk niet binnen zou mogen komen?

Nierika 5 juni 2010 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 4793915)
blabla antisemitisme blabla

meer komt er niet uit de giftige mond van een zionist!

Dit is dus puur racisme uit de mond van een door haat verteerde ziel...

Nierika 5 juni 2010 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door onnoembaar (Bericht 4790836)
Ach, wat mij betreft , ik zou geen traan wegpinken moesten ze die twee achterlijke geiten in een lijkzak terug hebben aflevert op Zaventem.
Moeten ze zich maar niet bemoeien met zaken die helemaal hun zaken niet zijn.Waarschijnlijk zijn het van die xenofiele maghrebneuksters, ofzo.

En dit is zo walgelijk dat ik me hier van plaatsvervangende schaamte opnieuw zit af te vragen waarom ik in godsnaam nog moeite doe om dergelijke topics te lezen...

Hoogmoed 5 juni 2010 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 4793925)
Dit is dus puur racisme uit de mond van een door haat verteerde ziel...

LOL ik van haat verteerd ???!!!

ZIONISME = RACISME in zijn puurste vorm!

hier wat voorbeelden van hun racisme... SHAME ON YOU !!! :oops:

http://www.youtube.com/watch?v=OlT3ARuUSGc

http://www.youtube.com/watch?v=2yDDV...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=9BOZo...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=IX9Tk...eature=related


en jij gaat mij beschuldigen van haat LOL :roll:

Webcrusader 5 juni 2010 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4785348)
Ik wil deze twee Vlaamse vrouwen feliciteren voor hun inzet om iets te doen aan de schrijnende toestand die miljoenen mensen in Gaza mee te maken hebben. Die mensen zitten opgesloten in een getto en dat in hun eigen land ! Zij hebben weliswaar de broodnodige goederen niet kunnen leveren aan de mensen die het nodig hebben, maar hun actie heeft er wel voor gezorgd dat iedereen ter wereld nu de ware aard van de Israëlische schurkenstaat kent. De zionisten staan eindelijk geïsoleerd in de VN veiligheidsraad, die het geweld veroordeeld heeft. Hopelijk kan dit een doorbraak betekenen voor Gaza en de Palestijnse zaak, opdat het lijden en dood van die mensen op die boot niet voor niets is geweest.

Steunt u deze twee moedige Vlaamse vrouwen ?

Uiteraard NIET! 't zijn twee domme tutten die het moslimfundamentalisme steunen net als Hitler dat trouwens deed.

Hertog van Gelre 5 juni 2010 02:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4793855)
Uw anti-Vlaamse haat is bij deze overvloedig aangetoond. Uw haat, rancune en frustratie steken schril af tegen de edele en moedige queeste naar gerechtigheid van Inge Neefs en Griet Deknopper. Moge God hen beschermen!

Ik heb ze vanavond zien optreden bij Phara...

Dubbele zucht.

Twee naieve, net opgefriste meisjes die glimmend vertellen over hun avonturen met het grote boze monster en niet beseffen dat ze worden misbruikt in een propaganda-oorlog.

Die ''edele en moedige queeste''' bestaat alleen in hun hoofd maar voor hen dus wáár. Alleen daarom verdienen ze respect, verder niet.

Sterker nog, ik word er een beetje eng van.

Nierika 5 juni 2010 02:09

Zoals ik al heb gesteld, alle respect voor de drijfveren van deze twee moedige jongedames, die zich de dag van vandaag belangeloos durven inzetten voor zaken die hier op dit forum door het grut sterk worden uitgevochten met beladen termen als "zionist", "jodenvriendje" "moslimvriendje" of "magrebneukster".

Ik heb wel mijn bedenkingen bij de beelden die het Israëlische leger heeft vrijgegeven en die waarschijnlijk niet gemanipuleerd zijn, waarbij de aan boord gaande commando's ofwel overboord werden gekieperd, ofwel geslagen werden met alles gaande van stoelen tot slag-en steekwapens.

Dit heeft niks meer met een geweldloze actie te maken.

In Phara kwamen beide dames getuigen over wat hen precies overkomen is, en stelden ze uitdrukkelijk dat ze op geweldloze manier de commando's wilden hinderen in hun actie (zoals ostentatief voor de touwladders gaan staan die neergelaten werden), waar ze overigens elk recht toe hadden.

Er werd jammer genoeg met geen woord gerept over de beelden van de aangevallen soldaten, wel toonde een korte flash even een Israëli die hevig werd aangepakt, maar ook daar werd niet op ingegaan.
Ik vond het een gemiste kans.

Phara vroeg zich, in mijn ogen compleet belachelijk, af of de meisjes niet het gevoel hadden dat ze zich voor de kar van Hamas hadden laten spannen door hun acties.

Dat hadden ze op geen enkel vlak, daar ze enkel de blokkade wilden aanklagen, een blokkade die sowieso op geen enkele wijze gerechtvaardigd kan worden. Onder het mom van het beletten dat militante groepen wapens binnensmokkelen mogen hulpgoederen niet belet worden om verdeeld te worden onder de noodlijdende bevolking.

Door wat ik heb gezien op de Turkse boot, waar de doden te betreuren vielen, vind ik persoonlijk dat het geweldloze imago van de actie teniet werd gedaan. De agressie van de actievoerders op die boot was er ook ferm over.
Ik heb het al gezegd, ik zag een hoopje ongeregeld dat even dacht zijn woede te kanaliseren op enkele Israëlische soldaten.
Dit waren geen daden van vredesactivisten. Integendeel, daar werd het doel van de actie gekaapt door de woeste lynchmethodes van een aantal heethoofden.
De reactie hebben ze enkel aan zichzelf te danken.
Dat het ook anders kon, tonen de opvarenden van de andere schepen aan.

Dit zal, eens het stof opgetrokken is, ervoor zorgen dat de verantwoordelijkheid van het drama zal verdeeld worden onder Israël én de actievoerders, wanneer er een internationaal onderzoekscommissie uitspraak zal doen. Daar durf ik nu eens om te wedden.
De ene verdwaalde kant van het spectrum zal hierin weer het onomstotelijk bewijs zien van de alomtegenwoordigheid en de almacht van het zionistisch complot, de andere verstarde kant zal zich weer verkneukelen in de nederlaag van wat zij o.a. als het magrebneuken plachten te omschrijven., zoals "Onnoembaar" het zo sappig omschreef.

Dat er hier zovelen zijn die dat blijkbaar niet inzien, begrijp ik gewoonweg niet.
Voelen jullie dat nu écht niet aan of spelen de emoties dan toch veel te veel een rol om een nuchter zicht te hebben op de situatie?

Hier zitten blijkbaar écht alleen maar mensen die ofwel blindelings partij kiezen voor de ene, hetzij voor de andere kant.

Nuancering, nuchter beoordelingsvermogen en neutraliteit zijn hier verder af dan ooit.

Hier worden enkel de lijnen doorgetrokken van het eigen gekleurde denken.

Doodjammer...

Intussen wacht ik nog steeds op een woord van afkeuring van beide jongedames, achter wiens betrokkenheid men alleen maar kan staan (einde discussie wat dat betreft) over de acties van de opvarenden van het Turkse schip.

Ze hebben dit nog steeds niet gedaan, al was het maar even zijdelings laten blijken dat ze daar toch ook niet achter stonden, en dat vind ik spijtig.

Misschien hebben ze de beelden nog niet gezien, dat zou veel verklaren.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be