Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Politics-Awards! Ronde 1 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=101334)

Stratcat 1 februari 2008 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3235700)
Ik heb op iedereen gestemd. :angel:

Ik heb op iedereen gestemd waarmee ik het meestal oneens ben.
Had Raf in de lijst gestaan, dan had zelfs hij een stem van me gekregen.

vlijmscherp 1 februari 2008 08:38

mooi initiatief. en al degenen die het geen goed initiatief vinden: start dan zelf iets op hé, zagemensen.

Anna List 1 februari 2008 08:47

met mijn reputatie zal wel niemand geloven dat t zonder bijbedoelingen is,

maar Nynorsk is hier me dunkt veruit de intelligentste en evenwichtigste van heel het forum, en ze zit er niet eens tussen ...

waarom die beberking tot 20 ? je had toch evengoed een paar lijstjes kunnen maken ?!

soit, mij niet gelaten, ik vind de volkseigenschap om door iedereen geliefd te willen zijn één van de slechte eigenschappen van de Vlaming, het maakt hem/haar achterbaks en onbetrouwbaar ... ik probeer er dan ook geregeld afstand van te nemen, wellicht heeft u dat al gemerkt :-) miss popular zal ik dus wel nooit worden hier ;-)

in deze lijst stem ik Jos Verhulst ... zeker weten

Groentje-18 1 februari 2008 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3235881)
met mijn reputatie zal wel niemand geloven dat t zonder bijbedoelingen is,

maar Nynorsk is hier me dunkt veruit de intelligentste en evenwichtigste van heel het forum, en ze zit er niet eens tussen ...

waarom die beberking tot 20 ? je had toch evengoed een paar lijstjes kunnen maken ?!

soit, mij niet gelaten, ik vind de volkseigenschap om door iedereen geliefd te willen zijn één van de slechte eigenschappen van de Vlaming, het maakt hem/haar achterbaks en onbetrouwbaar ... ik probeer er dan ook geregeld afstand van te nemen, wellicht heeft u dat al gemerkt :-) miss popular zal ik dus wel nooit worden hier ;-)

in deze lijst stem ik Jos Verhulst ... zeker weten

Daarin heb je gelijk. Het maakt hem vooral ook erg hypocriet. Maar dat is een eigenschap die in het hele westen voorkomt.
En dat laatste vind ik eigenlijk een belediging voor Nynorsk.

Anna List 1 februari 2008 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3236012)
Daarin heb je gelijk. Het maakt hem vooral ook erg hypocriet. Maar dat is een eigenschap die in het hele westen voorkomt.
En dat laatste vind ik eigenlijk een belediging voor Nynorsk.

ik begrijp je niet helemaal ttz helemaal niet eigenlijk

maar mocht ik iemand beledigd hebben, dat was zeker de bedoeling niet, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Nynorsk daar een belediging in gelezen zal hebben.

Stratcat 1 februari 2008 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3236012)
Maar dat is een eigenschap die in het hele westen voorkomt.

Jij bent soms onbedoeld erg grappig.

Bovenbuur 1 februari 2008 11:15

Dat ik er niet bij sta oké, maar Dronkoers niet...

Groentje-18 1 februari 2008 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stratcat (Bericht 3236040)
Jij bent soms onbedoeld erg grappig.

Door iedereen kost wat kost graag gezien willen worden schijnt iets typisch westers te zijn.
Daaruit vloeit heel wat hypocrisie voort, want eigenlijk zien we zelf niet eens iedereen (even) graag.

Stratcat 1 februari 2008 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3236069)
Door iedereen kost wat kost graag gezien willen worden schijnt iets typisch westers te zijn.

Allé dan, ik zal je maar geloven zeker :-D

lombas 1 februari 2008 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 3233639)
(heeft mij wrslk door mijn examen gekregen)

Laat me maar iets weten als de punten binnen zijn, en dan zal ik eens nagaan met mijn advocaten of we je gaan bekleden met "plagiaat" of niet.

Ik blijk sinds gisteren goed contact te hebben met vooraanstaande leden van de onderwijscommissie wijsbegeerte.

*kuch*

:-D

AdrianHealey 1 februari 2008 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3236238)
Laat me maar iets weten als de punten binnen zijn, en dan zal ik eens nagaan met mijn advocaten of we je gaan bekleden met "plagiaat" of niet.

Ik blijk sinds gisteren goed contact te hebben met vooraanstaande leden van de onderwijscommissie wijsbegeerte.

*kuch*

:-D

Ik contacteer mijn goede vriend Lee Harvey Oswald wel.

lombas 1 februari 2008 12:55

Voorts, dank aan al wie mij mee aangevinkt heeft - charmant - en aan wie mij niet aangevinkt heeft - frappant.

Anna List 1 februari 2008 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3236248)
Voorts, dank aan al wie mij mee aangevinkt heeft - charmant - en aan wie mij niet aangevinkt heeft - frappant.

don't push it hé ... heb mij al moeten inhouden om er geen striemende kritiek op te schrijven ! :-P

Nynorsk 1 februari 2008 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3236069)

in collectivistische samenlevingen is het inderdaad van minder groot belang om een beetje goed in de groep te liggen.

lombas 1 februari 2008 13:21

Al even treffend is het om te zien hoe mensen hier in en met de naam van anderen goochelen met termen als "links", "rechts", "libertair", "Vlaams-nationalist", "liberaal" &c.; daarmee gans de eigen mening van de mensen in kwestie over zichzelf vermijdend, van de kaart doend als zijnde "niet relevant" --- gezien het toch zij zelf zijn die O Zo Goed kunnen uitmaken in andermans plaats wat diens positie in het gehele door hem leven ingeblazen spectrum nu wel is.

Duvelke 1 februari 2008 13:32

en wie heeft die preselectie dan gemaakt? :?
vind het op nix trekke idd, mensen op wie ik zou stemmen staan er idd nie eens op

L. J. Brutus 1 februari 2008 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3236309)
Al even treffend is het om te zien hoe mensen hier in en met de naam van anderen goochelen met termen als "links", "rechts", "libertair", "Vlaams-nationalist", "liberaal" &c.; daarmee gans de eigen mening van de mensen in kwestie over zichzelf vermijdend, van de kaart doend als zijnde "niet relevant" --- gezien het toch zij zelf zijn die O Zo Goed kunnen uitmaken in andermans plaats wat diens positie in het gehele door hem leven ingeblazen spectrum nu wel is.

Laat dit nu net één van de essenties van het probleem van de particratie zijn, en per extensie dat van de democratie.

Anna List 1 februari 2008 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3236309)

ik vind het altijd verhelderend als mensen voor mij een passend vakje denken te hebben gevonden, ik bewonder mensen met zulk een helder inzicht wel ;-)

Anna List 1 februari 2008 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 3236294)
in collectivistische samenlevingen is het inderdaad van minder groot belang om een beetje goed in de groep te liggen.

tiens, ik zou net denken dat t daar net nog belangrijker zou zijn ... maar dat je het hier in zo'n virtuele wereld ook tegenkomt, daar heb ik niet meteen een sluitende verklaring voor, of t moets simpelweg vastgeroeste gewoonte zijn

Uh-Huh 1 februari 2008 13:53

Aangezien deze verkiezing op niets trekt, stem ik op: Firestone, Groentje-18, ingenious en Jaani_Dushman (ook in alfabetische volgorde). :>

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be