![]() |
Citaat:
Had Raf in de lijst gestaan, dan had zelfs hij een stem van me gekregen. |
mooi initiatief. en al degenen die het geen goed initiatief vinden: start dan zelf iets op hé, zagemensen.
|
met mijn reputatie zal wel niemand geloven dat t zonder bijbedoelingen is,
maar Nynorsk is hier me dunkt veruit de intelligentste en evenwichtigste van heel het forum, en ze zit er niet eens tussen ... waarom die beberking tot 20 ? je had toch evengoed een paar lijstjes kunnen maken ?! soit, mij niet gelaten, ik vind de volkseigenschap om door iedereen geliefd te willen zijn één van de slechte eigenschappen van de Vlaming, het maakt hem/haar achterbaks en onbetrouwbaar ... ik probeer er dan ook geregeld afstand van te nemen, wellicht heeft u dat al gemerkt :-) miss popular zal ik dus wel nooit worden hier ;-) in deze lijst stem ik Jos Verhulst ... zeker weten |
Citaat:
En dat laatste vind ik eigenlijk een belediging voor Nynorsk. |
Citaat:
maar mocht ik iemand beledigd hebben, dat was zeker de bedoeling niet, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Nynorsk daar een belediging in gelezen zal hebben. |
Citaat:
|
Dat ik er niet bij sta oké, maar Dronkoers niet...
|
Citaat:
Door iedereen kost wat kost graag gezien willen worden schijnt iets typisch westers te zijn. Daaruit vloeit heel wat hypocrisie voort, want eigenlijk zien we zelf niet eens iedereen (even) graag. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijk sinds gisteren goed contact te hebben met vooraanstaande leden van de onderwijscommissie wijsbegeerte. *kuch* :-D |
Citaat:
|
Voorts, dank aan al wie mij mee aangevinkt heeft - charmant - en aan wie mij niet aangevinkt heeft - frappant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al even treffend is het om te zien hoe mensen hier in en met de naam van anderen goochelen met termen als "links", "rechts", "libertair", "Vlaams-nationalist", "liberaal" &c.; daarmee gans de eigen mening van de mensen in kwestie over zichzelf vermijdend, van de kaart doend als zijnde "niet relevant" --- gezien het toch zij zelf zijn die O Zo Goed kunnen uitmaken in andermans plaats wat diens positie in het gehele door hem leven ingeblazen spectrum nu wel is.
|
en wie heeft die preselectie dan gemaakt? :?
vind het op nix trekke idd, mensen op wie ik zou stemmen staan er idd nie eens op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aangezien deze verkiezing op niets trekt, stem ik op: Firestone, Groentje-18, ingenious en Jaani_Dushman (ook in alfabetische volgorde). :>
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be