Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   VS gaat spionagesatellieten op eigen burgers richten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=104395)

dirk001 24 april 2008 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 3381175)
Prison bar without the (visible) bars

Daar komt het eigenlijk wel op neer. Maar sommigen hier willen dat niet snappen.

dirk001 24 april 2008 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 3381107)
Je ouders hebben gekozen om een kind te maken en hier op te voeden. Niet de NWO.

In uw originele vraag waar ik op antwoordde werd niet over de NWO gesproken, maar enkel over verplichtingen .. maw dingen waar je zelf niet over kan beslissen.

Het lijkt me dat niemand hierover zelf iets kan beslissen ... uw ouder(s) doen dat voor jou. Dus dit is een verplichting of een beperking lijkt me.

Citaat:

Je hebt het hier over bepaalde cultuur factoren. Je zegt het zelf al, jij verkiest landen met een cultuur die jij wil. Dat is dus opnieuw u keuze, niet die van de NWO.
Opnieuw in uw vraag was geen sprake van de NWO. En deze factoren zijn wel degelijk een beperking. Dat heeft niks te zien met wat ik wil, maar met wat haalbaar en aanvaardbaar is. Verhuizen naar bijv China is niet weggelegd voor de meeste belgen.

Citaat:

Ah, idd, er zijn nu eenmaal regels in een maatschappij. Die zijn er gekomen door wetten die opgelegd zijn door de mensen die gekozen zijn door het volk. Er zijn nu eenmaal wetten in landen met een maatschappij. Dit weet je voor je er naartoe vertrekt...als je er dus gaat wonen wil dit zeggen dat je de keuze hebt gemaakt om aan die wetten te voldoen. Wil je dat niet...dan moet je niet in een maatschappij gaan wonen met wetten, dan trek je naar een regenwoud ofzo...die keuze is aan jou.
Ik heb geen uitspraak gedaan over of wetten en regels goed of slecht zijn. Ik heb enkel gezegd dat ze er zijn. En de invloed die ik als individu op een wet of regel heb is heel erg beperkt vrees ik. En over wetten en regels in andere landen heb ik al helemaal geen invloed. Maar hoe je het draait of keert de wetten en regels zijn er en ze houden bepaalde beperkingen in.

Citaat:

Wat jij hier wil kan gewoonweg niet. JIj wil een stad of dorp waar geen wetten zijn, geen regels....:roll: sorry kerel, tzal er mooi uitzien. Maar, zelfs dat kan. Ga met je NWO vriendjes hier samen naar een onbewoond eiland en start daar hetgeen op waar jullie voor zijn. Wat houd je tegen? Idd, jou eigen keuzes om hier een gemakelijk leven te leiden met alle voorzieningen en luxe producten die je in een handomdraai kunt kopen. Dat is het probleem.
Maar nogmaals, dat is jou keuze en heeft geen zak te maken met de beperking van jou vrijdheid door de NWO. :roll:
Dit is totale nonsens. Ik heb geen uitspraak gedaan over of de wetten en/of regels nodig zijn of niet. Ik heb enkel gezegd dat ze er zijn ! Dus hoe weet jij nu of ik die wetten en regels goed of slecht vind ?
En wat je daar zegt ivm verhuizen naar het regenwoud of een eiland is ook al zo goed als onmogelijk ... .

Sodomis 24 april 2008 20:28

Citaat:

Daar komt het eigenlijk wel op neer. Maar sommigen hier willen dat niet snappen.
Oh, maar er zijn hier mensen die DAT wel snappen hoor. :roll:

Ze keuren gewoon de VOORBEELDEN die jullie boven halen af, omdat ze gebaseerd zijn op nonsense...

Neem bijvoorbeeld jullie RFID:
Jullie denken dat dat de toekomstige bedreiging is, met als ultiem doel de bevolking te controleren.

Terwijl het al meer dan 50 jaar geweten is dat banale propaganda via de media veel effectiever is om de bevolking te "controleren" !

Als je de TV, radio & kranten had uitgeschakeld tijdens de regeringsvorming,
had je waarschijnlijk niet eens geweten dat er een "probleem" met de Walen was... om een voorbeeldje te geven.

Lees eens een boek van een Nobelprijswinnaar
- Ik kan je Noam Chomsky's "Manufacturing Consent" aanraden -
dan zul je begrijpen dat er geen "verborgen technologie" nodig is om "de elite"
in het zadel te houden ;-)

Pindar 24 april 2008 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3382683)

Ze keuren gewoon de VOORBEELDEN die jullie boven halen af, omdat ze gebaseerd zijn op nonsense...

Jullie denken dat dat de toekomstige bedreiging is, met als ultiem doel de bevolking te controleren.

Terwijl het al meer dan 50 jaar geweten is dat banale propaganda via de media veel effectiever is om de bevolking te "controleren" !

had je waarschijnlijk niet eens geweten dat er een "probleem" met de Walen was... om een voorbeeldje te geven.

Wel, mensen beginnen 'wakker' te worden en te zien hoe ze genaaid zijn!
Door de chip willen ze ons in de matrix gevangen houden als het ware.
En laat me niet lachen om Chomsky, da's een NWO poppetje!

Dat jij de voorbeelden afkeurt moet je helemaal zelf weten.

Je kan ook eens beginnen twijfelen ;)

zie maar

Pin d" Ar

dirk001 24 april 2008 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3382683)

De RFID zal totale controle mogelijk maken, iets wat je via de media nooit kan bereiken. Maar ja ze gebruiken de media natuurlijk ook. De meeste grote netwerken zijn in handen van een paar enkelingen.

Sodomis 24 april 2008 20:54

Citaat:

En laat me niet lachen om Chomsky, da's een NWO poppetje!
:lolabove:
Vandaar dat Alex Jones hem op zijn show vraagt zeker? :roll:

Pindar 24 april 2008 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3382773)

DAT weet ik niet, maar het is zeker een NWO mannetje.

Kijk maar eens bij de thread over logica en Chomsky

Pin d" Ar

Sodomis 24 april 2008 21:02

link?

exodus 25 april 2008 08:48

Citaat:

Ja, en Alex Jones heeft hem ook eens goed aangepakt op zijn show, en hem daarmee geconfronteerd.

fox 25 april 2008 09:24

Citaat:

Sodomis, iedereen die iets zegt wat hen niet aanstaat is van de NWO. Het is gewoon een kwestie van tijd voor dat Alex Jones typetjes iets zegt wat hen niet aanstaat en dan is hij ook NWO. Iedereen, maar dan ook iedereen die mediabelangstelling geniet is vroeg of laat een poppetje van de NWO. Wist je dat nog niet?

Pindar 25 april 2008 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3383597)
Sodomis, iedereen die iets zegt wat hen niet aanstaat is van de NWO. Het is gewoon een kwestie van tijd voor dat Alex Jones typetjes iets zegt wat hen niet aanstaat en dan is hij ook NWO. Iedereen, maar dan ook iedereen die mediabelangstelling geniet is vroeg of laat een poppetje van de NWO. Wist je dat nog niet?

je leest echt niks er over he?

je hebt wel helemaal gelijk over de 'officiele' corrupte media.
Die is idd door en door gecontroleerd

Er is een gapend ravijn van paar kilometer tussen wat de officiele media beweren en wat er echt aan de hand is.

Pin d"Ar

Sodomis 25 april 2008 10:35

Citaat:

Ik wacht nog steeds op de link van Chomsky & logica; ik vind niks.

Pindar 25 april 2008 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3383772)
Ik wacht nog steeds op de link van Chomsky & logica; ik vind niks.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=99772

Pin d"Ar

Jazeker 25 april 2008 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 3383627)

je hebt wel helemaal gelijk over de 'officiele' corrupte media.
Die is idd door en door gecontroleerd

Er is een gapend ravijn van paar kilometer tussen wat de officiele media beweren en wat er echt aan de hand is.

Pin d"Ar

Prisonplanet.com daarentegen is de absolute waarheid.

Pindar 25 april 2008 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3383823)
Prisonplanet.com daarentegen is de absolute waarheid.

man o man Ten eerste ,dat zeg ik niet maar die zit er wel effe wat dichter tegenaan dan de mainstreamshit.

Maar goed, zeg eens wat JIJ van de mainstream vind?

Pin d"Ar

fox 25 april 2008 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pindar (Bericht 3383846)
man o man Ten eerste ,dat zeg ik niet maar die zit er wel effe wat dichter tegenaan dan de mainstreamshit.

Maar goed, zeg eens wat JIJ van de mainstream vind?

Pin d"Ar

Correcter als prisonplanet uiteraard. Ze gebruiken bronnen en funderen daarmee ook het nieuws dat ze brengen. Iets wat vanzelfsprekend een noodzakelijke voorwaarde is om aan berichtgeving te doen.

Pindar 25 april 2008 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3383868)
Correcter als prisonplanet uiteraard. Ze gebruiken bronnen en funderen daarmee ook het nieuws dat ze brengen. Iets wat vanzelfsprekend een noodzakelijke voorwaarde is om aan berichtgeving te doen.

ja nou daar gaan we dus de mist in!

Ik en anderen hier hebben juist ontdekt dat de reguliere media
de boel bij elkaar liegen!

DIT bv al eens gelezen:

Op dwe NWO thread staat er veel meer over, maar het komt er op neer
dat de reguliere media in handen zijn van de 'machthebbers'
Zo kunnen ze ons verkeerde info geven om de Agenda er door heen te loodsen.

Pin d"Ar

Sodomis 25 april 2008 11:40

Chomsky roept de bevolking op om zelf "media" te bedrijven, grassroots .org's op te richten, kortom hij wil dat de bevolking zich terug ONAFHANKELIJK begint te organiseren.
Hij spoort ook de mensen aan hem niet te geloven; hij heeft liever dat de bevolking ZELF begint te onderzoeken.

Wat doen de 9/11'ers & conspiracy nuts?
Ze volgen gedwee hun leiders & de schrijvers van het "genre"
& blijven ondertussen aan het internet gekluisterd...
Hoeveel conspiracy organisatie's zijn er al actief in België Pinda'r?

De enige 9/11 activiteit waar ik weet van heb is in Rotterdam... De kraakbeweging daar organiseerde 1 film & discussieavond daaromtrent, naast alle ANDERE activiteiten die daar wekelijks georganiseerd worden natuurlijk...

Wie misleid wie hier Pinda'r?

KrisKras 25 april 2008 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 3383868)

Je kan ook altijd Spin eens kijken. Dit zijn allemaal onderschepte beelden die niet werden mee uitgezonden, van vb tijdens de commercial break van een live uitzending etc.

Pindar 25 april 2008 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3383958)
Chomsky roept de bevolking op om zelf "media" te bedrijven, grassroots .org's op te richten, kortom hij wil dat de bevolking zich terug ONAFHANKELIJK begint te organiseren.
Hij spoort ook de mensen aan hem niet te geloven; hij heeft liever dat de bevolking ZELF begint te onderzoeken.

Wat doen de 9/11'ers & conspiracy nuts?
Ze volgen gedwee hun leiders & de schrijvers van het "genre"
& blijven ondertussen aan het internet gekluisterd...
Hoeveel conspiracy organisatie's zijn er al actief in België Pinda'r?

De enige 9/11 activiteit waar ik weet van heb is in Rotterdam... De kraakbeweging daar organiseerde 1 film & discussieavond daaromtrent, naast alle ANDERE activiteiten die daar wekelijks georganiseerd worden natuurlijk...

Wie misleid wie hier Pinda'r?

wat moet hij dan roepen? Ik ben een NWO mannetje???

LOL

maar ik zeg het zelf ook zo vaak, je moet zelf onderzoeken.

en nu dit?

man o man

Pin d"Ar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be