![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me dat niemand hierover zelf iets kan beslissen ... uw ouder(s) doen dat voor jou. Dus dit is een verplichting of een beperking lijkt me. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat je daar zegt ivm verhuizen naar het regenwoud of een eiland is ook al zo goed als onmogelijk ... . |
Citaat:
Ze keuren gewoon de VOORBEELDEN die jullie boven halen af, omdat ze gebaseerd zijn op nonsense... Neem bijvoorbeeld jullie RFID: Jullie denken dat dat de toekomstige bedreiging is, met als ultiem doel de bevolking te controleren. Terwijl het al meer dan 50 jaar geweten is dat banale propaganda via de media veel effectiever is om de bevolking te "controleren" ! Als je de TV, radio & kranten had uitgeschakeld tijdens de regeringsvorming, had je waarschijnlijk niet eens geweten dat er een "probleem" met de Walen was... om een voorbeeldje te geven. Lees eens een boek van een Nobelprijswinnaar - Ik kan je Noam Chomsky's "Manufacturing Consent" aanraden - dan zul je begrijpen dat er geen "verborgen technologie" nodig is om "de elite" in het zadel te houden ;-) |
Citaat:
Wel, mensen beginnen 'wakker' te worden en te zien hoe ze genaaid zijn! Door de chip willen ze ons in de matrix gevangen houden als het ware. En laat me niet lachen om Chomsky, da's een NWO poppetje! Dat jij de voorbeelden afkeurt moet je helemaal zelf weten. Je kan ook eens beginnen twijfelen ;) zie maar Pin d" Ar |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat Alex Jones hem op zijn show vraagt zeker? :roll: |
Citaat:
DAT weet ik niet, maar het is zeker een NWO mannetje. Kijk maar eens bij de thread over logica en Chomsky Pin d" Ar |
link?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt wel helemaal gelijk over de 'officiele' corrupte media. Die is idd door en door gecontroleerd Er is een gapend ravijn van paar kilometer tussen wat de officiele media beweren en wat er echt aan de hand is. Pin d"Ar |
Citaat:
|
Citaat:
Pin d"Ar |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, zeg eens wat JIJ van de mainstream vind? Pin d"Ar |
Citaat:
|
Citaat:
ja nou daar gaan we dus de mist in! Ik en anderen hier hebben juist ontdekt dat de reguliere media de boel bij elkaar liegen! DIT bv al eens gelezen: ![]() Op dwe NWO thread staat er veel meer over, maar het komt er op neer dat de reguliere media in handen zijn van de 'machthebbers' Zo kunnen ze ons verkeerde info geven om de Agenda er door heen te loodsen. Pin d"Ar |
Chomsky roept de bevolking op om zelf "media" te bedrijven, grassroots .org's op te richten, kortom hij wil dat de bevolking zich terug ONAFHANKELIJK begint te organiseren.
Hij spoort ook de mensen aan hem niet te geloven; hij heeft liever dat de bevolking ZELF begint te onderzoeken. Wat doen de 9/11'ers & conspiracy nuts? Ze volgen gedwee hun leiders & de schrijvers van het "genre" & blijven ondertussen aan het internet gekluisterd... Hoeveel conspiracy organisatie's zijn er al actief in België Pinda'r? De enige 9/11 activiteit waar ik weet van heb is in Rotterdam... De kraakbeweging daar organiseerde 1 film & discussieavond daaromtrent, naast alle ANDERE activiteiten die daar wekelijks georganiseerd worden natuurlijk... Wie misleid wie hier Pinda'r? |
Citaat:
|
Citaat:
LOL maar ik zeg het zelf ook zo vaak, je moet zelf onderzoeken. en nu dit? man o man Pin d"Ar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be