![]() |
De computer.
*Breek me de bek niet open over de computer want deze is zo ingewikkeld en ondoorzichtig door zijn krankzinnig vele mogelijkheden dat het echt een slangenkuil is om daarmee om te gaan. Jongeren groeien er mee op, maar ben je wat ouder dan is het ondoenlijk om dat nog te leren. Met veel hulp en moeite heb ik het me tenslotte een en ander eigen gemaakt om me net te kunnen redden. |
Voor iemand die heel het universum kan doorgronden, zou een computer toch geen probleem mogen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: Harrie :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahhahhahahahahhahahahahahhahhahahahaha
|
Harrie jij bent toch een acteur?
Jij meent dit toch allemaal niet serieus? |
TV afgesloten.
Ook is bij UPC bij herhaling zomaar mijn tv afgesloten omdat een of andere monteur in het kastje op straat de draden verkeerd verbonden had. Ik was in de veronderstelling dat mijn tv kapot was en ben met dat ding over straat naar de winkel gegaan. Nee, dat ding was nog goed, dus UPC opbellen. Enige excuses is er niet bij, maar oh wee als je zelf iets verkeerds doet dan trekt de monteur een boos gezicht en heb je grote kans dat je een boete moet betalen. Met mijn digitale tv is bij herhaling iets mis en in die tijd dat ik dat ding heb heb ik al zeker 100 keer op moeten bellen. Zo zou ik een hele tijd door kunnen gaan over onze onvolprezen welvaartsstaat die zogenaamd klantvriendelijk is, maar gewoon pure dictatuur is om het de mensen zo moeilijk mogelijk te maken. |
Citaat:
Nu heb ik het alleen nog over allerlei kleinigheden, waarmee ik begin, maar ook in het groot is het volkomen mis en daar gaat deze wereld aan ten gronde. |
Citaat:
Was dat niet het Hoogste Goed dat men dient te bereiken? |
Citaat:
Harrie je stelt mij teleur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je neemt ons allemaal in de maling:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft zijn doelstellingen bereikt, hij is het allemaal. Hij heeft zijn geluk gevonden. |
Citaat:
Ik weet wel hoe het heelal in elkaar zit en wie GOD is, maar ik ben geen allesweter, zoals van de computer. |
Citaat:
Dat is wel het allermoeilijkste, zo vreselijk dom is deze.....:-(:-(:-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be