Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Franstaligen boos om kaart "met Brussel als Vlaamse stad" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137248)

den dinges 14 april 2010 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4692780)
Dehaene is ook een Vlaming hé; die er met zijn botten doorheen loopt.

Ik heb mijn opleiding in VLaamse scholen gevolgd; vandaar dat mijn ideeën niet veel voorstellen hé.

Je ziet venijnig natrappen is niet moeilijk hé; maar daartoe verlaag ik me liever niet.

Allee, als je het zelf zegt...

Svennies 14 april 2010 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4693084)
Allee, als je het zelf zegt...

Hij heeft weer last van die dikke balk in zijn eigen oog terwijl hij wijst naar de splinter in andermans oog...;-)

azert 15 april 2010 05:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 4692877)
Echt.....

zozo,één minuut later......

Allee vooruit,dit zijn dan aanmoedigingen zeker....:roll:

Voor 1 keer heb je gelijk mijn beste; ik ben blij dat je merkt wat venijnig natrappen is. Ik dacht eerst dat je het deed zonder het te beseffen :lol:

Zwartengeel 15 april 2010 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4692814)
Franstaligen boos... Is dat ook al voldoende om een thread over te openen??

Jawel. Die Vlamen moeten eindelijk maar eens beseffen wie er de baas is in Belgenland.

djimi 15 april 2010 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4693275)
Jawel. Die Vlamen moeten eindelijk maar eens beseffen wie er de baas is in Belgenland.

Dat de boerkes dat nu nog niet weten, toont alleen maar aan hoe achterlijk ze wel zijn.

azert 15 april 2010 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4693275)

Terwijl de Vlamen natuurlijk zelf de baas willen zijn en de anderen vernederen. Wat men de anderen verwijt; wil men gewoon zelf doen.
Dat zie je ook in Israël. Na zelf het voorwerp van vernedering te zijn geweest; speelt men nu de baas over de Palestijnen. Terwijl joden zouden moeten weten wat het is om onderdrukt te zijn.

stab 15 april 2010 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4693279)
Terwijl de Vlamen natuurlijk zelf de baas willen zijn en de anderen vernederen. Wat men de anderen verwijt; wil men gewoon zelf doen.

Vlamingen willen gewoon baas van eigen grond zijn, Frankofonen van andermans grond.

Zwartengeel 15 april 2010 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4693279)
Dat zie je ook in Israël. Na zelf het voorwerp van vernedering te zijn geweest; speelt men nu de baas over de Palestijnen. Terwijl joden zouden moeten weten wat het is om onderdrukt te zijn.

Dit antwoord van jou ga ik inkaderen voor wanneer je de Vlamingen nog eens het verwijt maakt dat ze zich enkel met Vlaanderen inlaten en zich niet bekommeren om de Vlamingen in Wallonië.

Om het even wat Vlaanderen ook doet, het zal nooit goed zijn voor jou, he!?

Pericles 15 april 2010 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4692785)
Als voetballer zou ik niet graag lof krijgen van een trainer die al 30 jaar in 4de provinciale actief is en nooit hogerop is kunnen geraken.

Waarom niet ? Om een boek te apreciëren moet je toch ook geen schrijver zijn. Wat is dat nu voor een idiote stelling. Volgens jou is het dus zo dat, als de Rode Duivels slecht spelen , je daar geen kritiek op mag geven , tenzij je zelf Rode Duivel bent geweest . :rofl:

azert 15 april 2010 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4693513)
Waarom niet ? Om een boek te apreciëren moet je toch ook geen schrijver zijn. Wat is dat nu voor een idiote stelling. Volgens jou is het dus zo dat, als de Rode Duivels slecht spelen , je daar geen kritiek op mag geven , tenzij je zelf Rode Duivel bent geweest . :rofl:

Dat is overdreven gesteld, maar je moet toch op een zeker niveau gespeeld hebben om met verstand van zaken te kunnen spreken.
Anders klets je maar uit je nek. Je hebt namelijk geen weet van hoe snel de bal wel gaat, over hoeveel techniek je moet beschikken om bep. zaken uit te voeren op topniveau als je het nooit verder dan 2de provinciale hebt geschopt.

Anna List 15 april 2010 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4684860)
Ja, hij is duidelijk aan het raaskallen. Hij wou toch een uitbreiding van Brussel ? Wel dan !

:rofl:

zalig goeike !

Pericles 15 april 2010 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4693539)
Dat is overdreven gesteld, maar je moet toch op een zeker niveau gespeeld hebben om met verstand van zaken te kunnen spreken.
Anders klets je maar uit je nek. Je hebt namelijk geen weet van hoe snel de bal wel gaat, over hoeveel techniek je moet beschikken om bep. zaken uit te voeren op topniveau als je het nooit verder dan 2de provinciale hebt geschopt.

Op welk politiek niveau heb jij gespeeld ? Ooit verkozen geweest , schepen geweest ? Zoniet, gelieve geen kritiek meer te geven op Dewever, ge kunt toch niet met kennis van zaken oordelen (allé volgens uw idiote theorie dan toch hé). :-D

Pericles 15 april 2010 10:07

Citaat:

Je moest eens weten hoeveel trainers zelf nooit gevoedbald hebben en hoeveel politiek journalisten zelf nooit in de politiek hebben gezeten. Het is niet omdat je niet over de fysieke , of verstandelijke kwaliteiten beschikt om het zelf te doen , dat je daarom niet het vermogen zou hebben te zien of het goed of slecht is hé.
Wat een zever zeg, dat ik nog de moeite doe om op dergelijke idiote stellingen te antwoorden, ik moet daarmee gaan stoppen. :roll:

azert 15 april 2010 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4693551)
Op welk politiek niveau heb jij gespeeld ? Ooit verkozen geweest , schepen geweest ? Zoniet, gelieve geen kritiek meer te geven op Dewever, ge kunt toch niet met kennis van zaken oordelen (allé volgens uw idiote theorie dan toch hé). :-D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4693569)
Je moest eens weten hoeveel trainers zelf nooit gevoedbald hebben en hoeveel politiek journalisten zelf nooit in de politiek hebben gezeten. Het is niet omdat je niet over de fysieke , of verstandelijke kwaliteiten beschikt om het zelf te doen , dat je daarom niet het vermogen zou hebben te zien of het goed of slecht is hé.
Wat een zever zeg, dat ik nog de moeite doe om op dergelijke idiote stellingen te antwoorden, ik moet daarmee gaan stoppen. :roll:

Kritiek geven is iets anders dan een prijs geven hé.
Als jij iemand een symbolische prijs toekent, dan ga je ervan iets dat jij daar veel verstand van hebt.

Pericles 15 april 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4693573)
Kritiek geven is iets anders dan een prijs geven hé.
Als jij iemand een symbolische prijs toekent, dan ga je ervan iets dat jij daar veel verstand van hebt.

Ik gaf geen prijs,ik zei dat het stukje van djimi (volgens mij) van hoog niveau was , meer niet.
Maar ik ben bij dat je de idiotie van uw stelling blijkbaar toch wel inziet. ;-)

azert 15 april 2010 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4693583)
Ik gaf geen prijs,ik zei dat het stukje van djimi (volgens mij) van hoog niveau was , meer niet.
Maar ik ben bij dat je de idiotie van uw stelling blijkbaar toch wel inziet. ;-)

Hij kan zijn stroop wil zelf halen om aan je baard te smeren:

Anna List 15 april 2010 10:17

Citaat:

uw 'theorie' stelt dat ge een kieken moet zijn om te weten wat een ei is.

welnu dat is zo van de pot gerukt, dat ik veronderstel dat gij weet wat een ei is.

Herr Flick 15 april 2010 10:20

Citaat:

ik ken niekske van voetbal, maar ik ben er vrij zeker van dat als ge een goed op elkaar ingespeelde cafeploeg laat spelen tegen die rode duivelkes met vuitonsjakosjh en een ego zo groot als een stadion, die rode duivelkes nog wel eens serieus op hun kloten zouden kunnen krijgen.

Pericles 15 april 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4693591)
uw 'theorie' stelt dat ge een kieken moet zijn om te weten wat een ei is.

welnu dat is zo van de pot gerukt, dat ik veronderstel dat gij weet wat een ei is.

:rofl:

Pericles 15 april 2010 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 4693589)
Hij kan zijn stroop wil zelf halen om aan je baard te smeren:

Luikse siroop, ik eet dat graag. Ge ziet dat ik niets tegen de Walen heb hé. Ik zal eens aan djimi gaan vragen of hij dat ook lust. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be