![]() |
Citaat:
|
Ik heb ook eens gehoord van zo'n vrouw die een donor zocht. Die werd door zo'n zogezegde donor in haar anus gepakt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar .... kinderen , onder geen enkele voorwaarden !! Als ik er had , dan was het geheel iets anders , maar ik heb er geen , en ik wil er werkelijk geen , zowel geen eigen , stief en/of adoptie !!!! En een lading slagroom in de diepvries bewaren zie ik ook geheel niet zitten !! Ach , als vrijgez(w)el , ik voel mij gelukkig !! :) :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt niet van kinderen verwachten dat ze je problemen kunnen oplossen want dat kunnen ze niet! En dat is zeker hun taak niet ook. Zet dat idee direct uit je hoofd en probeer aan jezelf te werken, evt met medische hulp. Voor dat laatste moet je je niet schamen trouwens. Kinderen op deze wereld zetten tewijl je met depressies kampt is het allerergste wat je een kind/ kinderen kunt aandoen. DO not do it! |
NieuwNoors , ik ga geheel akkoord met uwen uitleg !!
Voor mijzelf sprekende , de ENIGE reden dat ik een kind zou "nemen" , mocht mijn zus & schoonbroer iets overkomen , die kinderen zijn mijn eigen bloedverwanten !! Die kinderen zou ik , ondanks mijn handicap , wel adopteren !! Die hebben recht op een goed leven !! Ik zou in zo'n geval wel extra hulp zoeken !! |
Citaat:
nee... 8O D ? wat ne vetzak zeg... |
Citaat:
|
Citaat:
Meer depri figuurtje is mogelijk. Maar voor de rest , weinig opties. Of denkt u als een alternatief voor een rohypnolleke? |
Mannen gezocht....
Wat opvalt is dat deze draad weer loopt als een trein. :cheer: :silly: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze heeft er wat de vorm van....
![]() En niet toevallig zenne... http://komrijm.creativechoice.org/20...is/penistrein/ |
Citaat:
Dat gaat rust brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS Neen ik ben haar dokter niet maar ik reken dan ook niets aan he 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
GHB en cannabis word hier gefluisterd, dat zou die chemie wel aan de praat moeten krijgen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be