Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Senator Geybels nva: sex drugs en rock&roll (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143171)

guido 007 1 september 2010 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4955823)
mja, we gaan het nooit weten natuurlijk.

maar volgens mij heeft ze zichzelf weinig te verwijten, behalve die eventuele relatie met een pasgetrouwde man.

zoch de partijtop een stok en hebben ze een zeer grote gevonden?

Nee, de partijtop zocht niets.

Eigenzinnig 1 september 2010 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956178)
Ouderwetse mensen hier op dit forum zeg,gewoon eens vreemd gaan,dat doen ze over heel de Wereld

Doe maar..achteraf wel nie beginnen zagen dat ge dan (letterlijk) in de goot zijt geeindigd..OK ?

gehuigert 1 september 2010 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4956183)
Een paar uur geleden nog niet...dus..
Het kan ook te maken hebben met een 'tijdelijke' overbelasting door overmatig verkeer..:lol:

Bwuah :?

guido 007 1 september 2010 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus (Bericht 4955870)
Moest men in een Vlaamse partij na een schandaal buitenvliegen, dan bestond de sp.a allang niet meer. Voor instabiele, destructief relationele figuren als Freya, voorziet men zelfs een ministerpost.

We hebben het wel over Vlaamse partijen.

backfire 1 september 2010 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 4956186)
Nee, de partijtop zocht niets.

Ik denk een nogal zware reactie in een periode waarin alle zintuigen scherp staan (onderhandelingen) en het minste akkefietje gigantisch wordt uitvergroot. Dit is nu wel geen 'akkefietje' meer, maar in een andere periode ben ik er vrij zeker van dat dit niet tot het ontslag van La Geybels had geleid. Maar de kranten hebben niets om schrijven over de politiek. Dit is gefundenes Fressen voor die mannen.

duveltje382 1 september 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4956190)
Doe maar..achteraf wel nie beginnen zagen dat ge dan (letterlijk) in de goot zijt geeindigd..OK ?

Maer manneke toch,ik was al 7 jaar alleenstaande,dus weet waarover je zevert hé ;)

Zeno! 1 september 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4956190)

Er zijn er zelfs die nog Koning worden...

giserke 1 september 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4956159)
Natuurlijk is de NVA anders. Geybels werd stante pede op straat gezet. Dat is een complete stijlbreuk met de andere partijen. Daar worden dergelijke sujetten op een voetstuk geplaatst.

Correctie: Kim is niet uit de partij gezet. Daar is ook geen reden voor.

nihao 1 september 2010 10:45

Citaat:

In die periode was hij ook medewerker van Vlaams volksvertegenwoordiger Piet De Bruyn.
Ze zal toch niet in een vooraf opgezette val zijn getrapt ?

fox 1 september 2010 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4956171)
en die man die zijn vrouw bedrogen heeft, is een .....?

of een man die een sexy minnares heeft, is een ....?

een dikke loser en natuurlijk ook het mannelijk equivalent van "een slet"

toccata 1 september 2010 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4956159)
Natuurlijk is de NVA anders. Geybels werd stante pede op straat gezet. Dat is een complete stijlbreuk met de andere partijen. Daar worden dergelijke sujetten op een voetstuk geplaatst.

Ik zie geen enkele grondige reden waarom die vrouw ontslag moest nemen:|

duveltje382 1 september 2010 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4956211)

idd
²

guido 007 1 september 2010 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4955946)
Zou best kunnen..helaas kom ik uit een gemeenschap waar een kreukloze sociaal bewogen leraar toch nét iets anders bleek te zijn..waardoor ik niks meer durf te claimen..

Je kan je natuurlijk altijd vergissen in mensen, maar Kims standpunt ivm drugs was toch redelijk radicaal hoor.

fox 1 september 2010 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4956211)

Natuurlijk wel. Ze is betrokken bij een drugszaak. De politie komt eraan te pas, er wordt smeergeld betaald. Ze moet door de ambassade ontzet worden en ze was daar aan het flikflooien met een getrouwde junk. Is ze geen senator dan kan je er zeker van zijn dat ze een paar jaar in een Thaise staatsinstelling mocht verblijven.

Dat staat haaks tegenover de waarden van NVA en strookt al helemaal niet met het gedrag dat je van een senator mag verwachten.

Het is niet omdat de SP.A dergelijke fratsen zou toedekken, dat andere partijen dat ook moeten doen.

nihao 1 september 2010 10:49

Citaat:

Ik zal eens wat campagne voeren ten bate van het optrekken van de maximumsnelheid op de autostrade.
Ga je gang, daar in de studio !

ministe van agitatie 1 september 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956143)
Sins wanneer zijn NVA standpunten gebonden aan"huwelijkstrouw geen drugs ect. )

Ik denk dat NVA juist de partij is van de vrij denkers

Standpunt van jong NV-A waar zowel Bas Luyten als Kim Geybels voorzitter waren:

Citaat:

Het gebruik, bezit, productie én handel drijven in zowel soft- als harddrugs is voor Jong N-VA ontoelaatbaar.

Harddrugs (Cocaïne, heroïne, XTC,…) zijn strikt verboden. Inbreuken van dit type moeten dan ook steeds strafrechtelijk vervolgd worden

bron

duveltje382 1 september 2010 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4956217)
Natuurlijk wel. Ze is betrokken bij een drugszaak. De politie komt eraan te pas, er wordt smeergeld betaald. Ze moet door de ambassade ontzet worden en ze was daar aan het flikflooien met een getrouwde junk. Is ze geen senator dan kan je er zeker van zijn dat ze een paar jaar in een Thaise staatsinstelling mocht verblijven.

Dat staat haaks tegenover de waarden van NVA en strookt al helemaal niet met het gedrag dat je van een senator mag verwachten.

Het is niet omdat de SP.A dergelijke fratsen zou toedekken, dat andere partijen dat ook moeten doen.

Dus ook al veroordeelt volgens U,maar man/vrouw toch

guido 007 1 september 2010 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4956013)
natuurlijk, maar als partij kun je wel aandringen.

het feit dat ze zelf beslist om ontslag in te dienen in de senaat bewijst wel dat het een integer persoon is die bereid is haar zelf een tijd opzij te zetten om de partij niet verder te beschadigen.

Zo kennen we Kim hé.

Destijds bij het provinciaal kiescollege heeft ze niet gevraagd voor een verkiesbare plaats, ze was tevreden met om het even welke plaats ze kreeg.

Eigenzinnig 1 september 2010 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4956198)
Maer manneke toch,ik was al 7 jaar alleenstaande,dus weet waarover je zevert hé ;)

Sure...een echtscheiding is gewoonlijk een financiële meevaller.
En alleenstaanden leven véél rijkelijker dan samenwonenden..8-)

duveltje382 1 september 2010 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4956228)
Sure...een echtscheiding is gewoonlijk een financiële meevaller.
En alleenstaanden leven véél rijkelijker dan samenwonenden..8-)

Daar heb je gelijk in,maar het gaat hier over de knappe Kim hé

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be