![]() |
Citaat:
Wat ik in feite wil aantonen ook ermee is dat men scheefgegroeide situaties meer en meer maar klakkeloos aanneemt als aanvaardbaar. Het element geschiedenis wordt niet enkel of alleen studentioos als stiefmoederlijk behandelt; het wordt steevast misbruikt of zelfs herschreven indien dit een bepaald iets goed uitkomt. Een goed voorbeeld is de meer dan halve eeuw oude WOII periode die nog steeds door onze strot geduwt wordt maar de echte lessen die geleerd zouden moeten zijn die worden gemakkelijkheidshalve vergeten van groot tot klein en door iedereen. |
Citaat:
Als in Sint Genesius Rode , de faciliteiten worden afgeschaft, is dat niet zo erg. |
Citaat:
|
Citaat:
8-) leren buigen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is het nog niet zo'n wild idee dat België bij Frankrijk gevoegd wordt.
We zijn dan van Bert af want we waken deel uit van een Republiek. We kunnen de Hollanders hun expantiedrieft onder controle houden omdat een grote natie in hun achtertuin zit. Carla Bruni als First Lady is ook niet te vermaden. In ieder geval een stuk lekkerder dan Mxima en consoorten. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je naar Vlaanderen.be surft zal je zien dat op het daar afgedrukte kaartje, Brussel een blinde vlek is. |
Citaat:
2. Waarom zouden we om van Bert af te geraken deel moeten uitmaken van Frankrijk? Duitsland is ook een republiek. Als we België in z'n geheel bij Duitsland voegen, is uw - behoorlijk fictief, maar ja, wat had ik anders kunnen verwachten, nietwaar? - 'probleem' met de 'expantiedrieft' van 'de Hollanders' ook alweer opgelost. 3. Zie hierboven. 4. Uh, bent ú diegene die van Nicolas en Willem-Alexander hoorndragers heeft gemaakt? U heeft uw exploten toch op de gevoelige plaat vastgelegd, mag ik hopen? Paris-Match & C° staan al met een chequeboekje te zwaaien! |
Citaat:
Liever dat, dan een blinde hoofdstad als (schand)vlek. |
Citaat:
Bent u ervan op de hoogte dat de Vlaamse bevolking niet meer dezelfde is als twee eeuwen geleden? Zo ja, dan weet u dat met pek en veren ingesmeerd verbannen wordt als u dit ergens luidop durft zeggen. Zo neen, dan bent u verloren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk niet dat het er veel zijn. kzal je komen uitwuiven als je naar Parijs verhuisd ;) |
Citaat:
Grenzen tussen duitsland en frankrijk, in europa speelt dat geen grote rol meer. Zetel van de NAVO en hoofstad van europe in Frankrijk, geen probleem. Een verhuis was al bijna gepland voor de NATO. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brussel, So what? Wat is het voordeel voor belgie dat de EU bonzen in Brussel zijn? Hogere huren? Wat zou het verschil zijn, internationaal gezien, indien brussel onder frankrijk zou vallen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be