![]() |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Aula stroomt vol. Komt er een bijzonder sexy meid naast jou zitten en zegt die: "Sir, is this the aula". Dan denk je: 1)Wat een tetten. 2)Amai, zou die dat Nederlands verstaan (vak: douanewetgeving). Begint die docent, want het was hogeschool, in het Engels. Dan denk je: 1)Fuk ik zit verkeerd. Iedereen laten rechtstaan om mij door te laten. :twisted: |
Citaat:
Amuseren is een bijzaak. Maar al die rommel van drinken in de les of zat aankomen waren niets voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan begint die mens zijnen uitleg en dan denkt ge: "Ik zen zo schijtemeurrig" "Kmoe gon pissen.... AAAH Pissen... Ik gaan gewoon proberen om buiten te sluipen, ninja stijl." "Amai, wa een geil wijf voor mij.... hoe zou haar haar ruiken?" En dan moet je twee uur wachten voor te pissen. Het is genen cantus e. |
Citaat:
miljaar |
Citaat:
Eerst legt hij daar ne plastiek over natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De geur van shampoo? Ge moet nekeer nie denken wa er zal gebeuren als ze parfum dragen... |
Citaat:
Ik denk dat, ik doe dat niet. Tussen droom en daad staan wetten in de weg en morele bezwaren. |
Citaat:
Morele bezwaren? Nog nooit van gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zit ik hier weer, niet zat genoeg om niets meer te weten maar te zat om er niets van te voelen morgenochtend. Miljaar. |
Citaat:
Omdat ze 4 jaar gestudeerd hebben voor een statusdiploma te halen en dan met een taxi te gaan rondrijden. Ik ken heus genoeg mensen met een universitair diploma die uiteindelijk de zelfde job doen als mensen die nooit gestudeerd hebben, gewoon om het feit dat ze er geen werk in vinden. Liever dus een diploma waar je iets mee bent op de arbeidsmarkt, niet voor het geld of status, maar dan kan je je wel nuttig maken met de kennis die je verworden hebt om dat diploma te halen. Als je enkel gaat studeren voor te gaan drinken, dan kan je beter meteen gaan werken, dan verdien je geld genoeg om uit te gaan. Al die studenten die ik ken moeten altijd op hun centen letten en kunnen nooit ergens mee naartoe als er iets te doen is. En als het dan vakantie is kunnen ze niet mee op reis omdat ze ofwel herexamens hebben, ofwel vakantiejob moeten doen om geld te hebben voor op café in 't komend jaar. |
Ik studeer elke dag. 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be