![]() |
Citaat:
Ah ja, en trouwens: ![]() |
Citaat:
Je kan niet én de grondwet verneuken, en dan met je vingertje zwaaien als iemand anders dat ook doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ach man, hou toch op. Stel je dit eens voor; ik ga ginder tussen dat volk lopen, met een tricolore paraplu boven mijn hoofd, maar ook met een spandoek dat Di Rupo een paar sneren geeft die kant noch wal raken (in dit gevl geen hakenkruizen, maar laat ons zeggen; een link met pedofilie of zo). Hoe lang had ik kunnen rondlopen op die betoging zonder op mijn smoel te krijgen denk je? |
Citaat:
|
Citaat:
De "21% Vlamingen" is al "een kwart Vlamingen" geworden. :lol: |
De centrale vraag blijft: wat betekent die betoging?
|
Citaat:
Ik begrijp trouwens niet waarom Vlamingen van de term vlaming houden, de introductie ervan staat juist voor de verfransing. De graaf van Vlaanderen had een heel denigrerende houding tegenover onze boerentaal en toch verafgoden ze hem, rare jongens die Belgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
5.992.860 Vlamingen zijn thuisgebleven. Franstaligen die tegen de N-VA en de Vlaamse eisen komen betogen: geen kat die daarvan opkijkt. Enkel het aantal Vlamingen was dus relevant: 7.140. Deze betoging is dus voor elke Vlaamse politicus verwaarloosbaar. |
Citaat:
Op een staal van 1008 (van de ruwweg 34.000) ondervraagde personen op de betoging, zou moeten blijken dat er x % Brusselaars waren (Nederlands- of Franstaligen?), zoveel % Vlamingen en zoveel % Walen . |
Citaat:
Je zou verschieten hoeveel onderzoek daar naar gedaan wordt én hoe betrouwbaar peilingen kunnen zijn. Internetpeilingen zijn niet te vergelijken met peilingen uitgevoerd door enqueteurs. Als die peilingen overigens niet te vertrouwen zijn zou ik denken dat er nog minder Vlamingen waren want die peiling werd uitgevoerd door Le Soir en dit zijn dus totaal geen goede cijfers voor hen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be