![]() |
Citaat:
België of Vlaanderen (afwachten hoe de staatshervorming verloopt :-D ) is inderdaad veel te klein om zoveel miljoenen ordentelijk te huisvesten. |
Citaat:
En me dunkt dat Vlaanderen in het verleden voldoende bewezen heeft dat het bereid is om buitenlandse kinderen die in miserie leven te helpen opvangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wereldwijde geboortebeperkingen dringen zich stilaan op, maar dat is een moeilijk en andere discussie natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik begrijp dat dit tussen de vele posts misschien verloren is gegaan. Misschien voor de duidelijkheid nog eens herhalen. Ik ben tegen elke vorm van extremisme. - Het christelijk extremisme is Amerika - Het moslim extremisme - Het nationalistisch extremisme - Het xenofobe extremisme - ... Geloof moet vrij blijven en ook de uiting ervan. Mensen mogen wat mij betreft geen hoofddoeken verbieden (er zijn uitzonderingen) Mensen mogen ook geen kerststalletjes verbieden (ook daar uitzonderingen). In al die materie moet het gezond verstand primeren, en het is dat laatste wat ik hier bij de leden van de KKKK nog wel eens mankeer. Wat mij betreft hebt ge een redelijk gematigde mening. Maar net zoals velen de gematigde moslims verwijten niet in te gaan tegen de extremistische, zie ik u ook niet ingaan tegen de extremistische forumdeelnemers hier die uw mening delen. |
Citaat:
Ik mag toch hopen dat ge dat ook afkeurt? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het was toch juist, wat ik schreef. Niet? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
- THESE; Citaat:
Citaat:
ANTITHESE OP NIEUWE THESE; Citaat:
ANTHITHESE OP ANTITHESE; Citaat:
SYNTHESE; Citaat:
NONSENSE; Citaat:
|
Citaat:
- Een aanval is voor diegenen interessant die daarin interesse hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nooit geen interesse gehad nergens in geen enkel aanslag. Eerst en vooral is het "geen enkelE aanslag". Ten tweede staan er wat te veel negatieve woordjes in dit zinnetje. Neem bijvoorbeeld "nooit geen", dat is hetzelfde als altijd. En verder gebruikt u weer nergens en geen. Dit is geen duidelijke zin, snapt u? Als u taallessen wilt geven (zoals in uw cursus over these en antithese) moet u toch echt uw best doen om wat beter Nederlands te leren. |
Citaat:
De 'e' wordt hier klein geschreven. |
Citaat:
|
Citaat:
- SYNTHESE; Ik heb nooit interesse gehad in een aanslag + Ik heb geen interesse in een aanslag + Ik zal nooit interesse hebben in een aanslag. - SYNTHESE 2; Ik heb nooit taallessen gegeven + Ik geef geen taallessen + Ik zal nooit taallessen geven. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U bent precies een belezen man. Kent U ook iets van kansberekening? Ik zou dat eens berekenen als ik van U was, hoeveel kans U hebt dat U zich nog wel zal gaan interesseren voor een aanslag, als jezelf of een van je geliefden er rechtstreeks mee te maken gaan hebben. |
Citaat:
ik moet Marie hier een beetje tegenspreken: "nooit geen" is dialect: ik heb nooit geen koppijn wil gewoon zeggen: ik heb nooit hoofdpijn. Ik heb nooit geen interesse gehad nergens in geen enkel aanslag. Is zuivere spreektaal en wordt dus: ik heb nooit interesse gehad in geen enkele aanslag, nergens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be