![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Conclusie: je conclusie is meer een provocatie om de topicstarter te "verplichten" de details te publiceren. Provocatie om de provocatie, provocatie om de provocatie, provocatie om de provocatie... Eindeloos. |
Citaat:
Zonder bewijzen te willen geven. Hoe moeilijk kan 't zijn om de naam van dat recreatiegebied te plaatsen zodat mensen kunnen verifiëren of 't de waarheid is. Is 't staatsgeheim? |
Citaat:
|
Citaat:
Is het niet beter om Wisord te vragen wat de reden is dat hij het niet wil vertellen? Het kan echt een serieuze reden zijn. (Maar, als ik me niet vergis, heeft hij toch reeds over +/-30 mensen gepraat). In elk geval; Wisord is niet verplicht om een reden te geven, terwijl hij het zelf beslist. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is inderdaad niet verplicht 'n reden te geven, noch de naam van dat park, maar dan kan hij niet verwachten dat hij geloofd wordt, en dat er mensen zijn die 't afdoen als leugens ofwel als provocatie draad! |
Citaat:
Kijk, 1 keer hebben ze het gevraagd. Ok! ... 2 keer, 3 keer. Er is dan een reden waarom hij het niet vertelt !? Voor Wisord is het blijkbaar om het even of de katten hem geloven of niet !? Diegenen die hem geloven, is voor hem voldoende. Dat is het misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is idd niets verplicht maar aangezien hij de TS is, maakt dat hem een fantast annex leugenaar. Oorzaak ==> gevolg enzo van die vervelende dingen in de wereld der volwassen discussies. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als ik Wisord geloof, wil nog niet zeggen dat Wisord mijn religie is. |
Citaat:
Citaat:
Uit de mededeling dat ik de lotto won , concludeer je dat ik "W meer dan ooit geloof" ? Harrie logica? :? |
Citaat:
Is dat 'onmogelijk'? Heeft de krant die dingen verzonnen? Soit; off topic! Waarom is 't 'onmogelijk' om gewoon die naam van dat park te geven om 't waarheidsgehalte van wat hij hier vertelt te verifiëren? |
Citaat:
Citaat:
Wat een logica !? |
Citaat:
Waarheidsgehalte; Zero! Geklasseerd als provocatie draad. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat schreef ik net al. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be