Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Eigen volk eerst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=154935)

Quorn 9 mei 2011 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449234)
Dan moet je kunnen begrijpen dat het kan zo gebeuren dat je het nooit zal begrijpen.

Conclusie : het is allemaal verzonnen en/of gelogen.

QuasiX 9 mei 2011 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5449244)
Conclusie : het is allemaal verzonnen en/of gelogen.

Of de topicstarter heeft redenen om alle details niet te publiceren.
Conclusie: je conclusie is meer een provocatie om de topicstarter te "verplichten" de details te publiceren.
Provocatie om de provocatie, provocatie om de provocatie, provocatie om de provocatie... Eindeloos.

SDX 9 mei 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449263)
Conclusie: je conclusie is meer een provocatie om de topicstarter te "verplichten" de details te publiceren.
Provocatie om de provocatie, provocatie om de provocatie, provocatie om de provocatie... Eindeloos.

Ik denk eerder dat deze draad 'n provocatie-draad is.

Zonder bewijzen te willen geven.

Hoe moeilijk kan 't zijn om de naam van dat recreatiegebied te plaatsen zodat mensen kunnen verifiëren of 't de waarheid is.

Is 't staatsgeheim?

Quorn 9 mei 2011 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449263)
... Eindeloos.

In dat geval is de draad ...zinloos.

QuasiX 9 mei 2011 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5449283)
Ik denk eerder dat deze draad 'n provocatie-draad is.

Zonder bewijzen te willen geven.

Hoe moeilijk kan 't zijn om de naam van dat recreatiegebied te plaatsen zodat mensen kunnen verifiëren of 't de waarheid is.

Is 't staatsgeheim?

Hoe ga je het verifiëren?
Is het niet beter om Wisord te vragen wat de reden is dat hij het niet wil vertellen? Het kan echt een serieuze reden zijn. (Maar, als ik me niet vergis, heeft hij toch reeds over +/-30 mensen gepraat).
In elk geval; Wisord is niet verplicht om een reden te geven, terwijl hij het zelf beslist.

QuasiX 9 mei 2011 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5449289)
In dat geval is de draad ...zinloos.

Welk één ???

Steve_M 9 mei 2011 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449305)
Is het niet beter om Wisord te vragen wat de reden is dat hij het niet wil vertellen? Het kan echt een serieuze reden zijn. (Maar, als ik me niet vergis, heeft hij toch reeds over +/-30 mensen gepraat).
In elk geval; Wisord is niet verplicht om een reden te geven, terwijl hij het zelf beslist.

Wisord is helemaal nergens toe verplicht. Wisord moet dan ook niet verbaasd zijn wanneer geen kat hem gelooft, wanneer hij de meest basale vragen weigert te beantwoorden. Ik vraag me trouwens af of je hetzelfde zou reageren als iemand hier zou komen vertellen dat hij een bedrijf kent waar de allochtonen meer verdienen dan de autochtonen voor hetzelfde werk, maar dat hij er liever niet bij zegt om welk bedrijf het gaat. Iedereen kan hier zo hypothetische verhaaltjes komen verzinnen. Dat Wisord dan schrijft dat hij het al naar +/- 30 mensen gestuurd heeft, zal mij wel worst wezen.

SDX 9 mei 2011 22:12

Citaat:

Als ik me niet vergis heeft hij als reden opgegeven dat hij de naam van dat park niet 'hoeft' te zeggen, dat niemand er wat mee te maken heeft waar hij gaat en staat.

Hij is inderdaad niet verplicht 'n reden te geven, noch de naam van dat park, maar dan kan hij niet verwachten dat hij geloofd wordt, en dat er mensen zijn die 't afdoen als leugens ofwel als provocatie draad!

QuasiX 9 mei 2011 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5449315)
Wisord is helemaal nergens toe verplicht. Wisord moet dan ook niet verbaasd zijn wanneer geen kat hem gelooft, wanneer hij de meest basale vragen weigert te beantwoorden. Ik vraag me trouwens af of je hetzelfde zou reageren als iemand hier zou komen vertellen dat hij een bedrijf kent waar de allochtonen meer verdienen dan de autochtonen voor hetzelfde werk, maar dat hij er liever niet bij zegt om welk bedrijf het gaat. Iedereen kan hier zo hypothetische verhaaltjes komen verzinnen. Dat Wisord dan schrijft dat hij het al naar +/- 30 mensen gestuurd heeft, zal mij wel worst wezen.

Steve, hallo. Lang geleden.
Kijk, 1 keer hebben ze het gevraagd. Ok! ... 2 keer, 3 keer. Er is dan een reden waarom hij het niet vertelt !?
Voor Wisord is het blijkbaar om het even of de katten hem geloven of niet !?
Diegenen die hem geloven, is voor hem voldoende. Dat is het misschien?

QuasiX 9 mei 2011 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5449317)
Als ik me niet vergis heeft hij als reden opgegeven dat hij de naam van dat park niet 'hoeft' te zeggen, dat niemand er wat mee te maken heeft waar hij gaat en staat.

Hij is inderdaad niet verplicht 'n reden te geven, noch de naam van dat park, maar dan kan hij niet verwachten dat hij geloofd wordt, en dat er mensen zijn die 't afdoen als leugens ofwel als provocatie draad!

Heeft Wisord iets verteld wat onmogelijk is? Neen!

Quorn 9 mei 2011 22:20

Citaat:

Ik heb de eurolotto gewonnen,echt waar , honderd miljoen.

Hij is idd niets verplicht maar aangezien hij de TS is, maakt dat hem een fantast annex leugenaar. Oorzaak ==> gevolg enzo van die vervelende dingen in de wereld der volwassen discussies.

Quorn 9 mei 2011 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449323)
Steve, hallo. Lang geleden.
Kijk, 1 keer hebben ze het gevraagd. Ok! ... 2 keer, 3 keer. Er is dan een reden !?
Voor Wisord is het blijkbaar om het even of de katten hem geloven of niet !?
Diegenen die hem geloven, is voor hem voldoende. Dat is het misschien?

Zie je wel dat het een religie betreft?

QuasiX 9 mei 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5449331)
Ik heb de eurolotto gewonnen,echt waar , honderd miljoen.

Offtopic

Citaat:

Hij is idd niets verplicht maar aangezien hij de TS is, maakt dat hem een fantast annex leugenaar. Oorzaak ==> gevolg enzo van die vervelende dingen in de wereld der volwassen discussies.
Blijkbaar geloof je Wisord meer dan ooit. Jij weet dat Wisord niet liegt, maar je wil details achterhalen en verifiëren. En dat wil Wisord precies niet... denk ik.

QuasiX 9 mei 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5449333)
Zie je wel dat het een religie betreft?

Offtopic getrol + raar redeneren.

Als ik Wisord geloof, wil nog niet zeggen dat Wisord mijn religie is.

Quorn 9 mei 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449334)
Offtopic

met hoeveel mensen W zou "gepraat hebben" is evengoed OT

Citaat:

Blijkbaar geloof je Wisord meer dan ooit. Jij weet dat Wisord niet liegt, maar je wil details achterhalen en verifiëren. En dat wil Wisord precies niet... denk ik.
Nee, dat hij niet wil dat we zijn leugens verifiëren , dat kan ik begrijpen.

Uit de mededeling dat ik de lotto won , concludeer je dat ik "W meer dan ooit geloof" ?
Harrie logica? :?

SDX 9 mei 2011 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449328)
Heeft Wisord iets verteld wat onmogelijk is? Neen!

Wat heeft die link er mee te maken?

Is dat 'onmogelijk'? Heeft de krant die dingen verzonnen? Soit; off topic!

Waarom is 't 'onmogelijk' om gewoon die naam van dat park te geven om 't waarheidsgehalte van wat hij hier vertelt te verifiëren?

QuasiX 9 mei 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5449341)
Nee, dat hij niet wil dat we zijn leugens verifiëren , dat kan ik begrijpen.

Nee, dat wil je begrijpen.

Citaat:

Uit de mededeling dat ik de lotto won , concludeer je dat ik "W meer dan ooit geloof" ?
Harrie logica? :?
Je loto had met mijn conclusie niks te maken.
Wat een logica !?

SDX 9 mei 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5449334)
Offtopic

Ik begrijp, wisord wil niet dat 't geverifieerd wordt?

Waarheidsgehalte; Zero!

Geklasseerd als provocatie draad.

Quorn 9 mei 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5449342)
Wat heeft die link er mee te maken?

Is dat 'onmogelijk'? Heeft de krant die dingen verzonnen? Soit; off topic!

Waarom is 't 'onmogelijk' om gewoon die naam van dat park te geven om 't waarheidsgehalte van wat hij hier vertelt te verifiëren?

it's elementary my dear SDX = omdat het waarheidsgehalte zero bedraagt

SDX 9 mei 2011 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5449348)
it's elementary my dear SDX = omdat het waarheidsgehalte zero bedraagt

Ha! :D
Dat schreef ik net al. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be